PDA

Bekijk de volledige versie : opruimen oude tk/tr en veilingen



teigetje
04-08-2003, 11:42
nu er versterking is gekomen in het moderator team: is het misschien mogelijk om het subforum 'afgehandelde transacties' wat meer te gaan vullen (met terugwerkende kracht). op die manier is het veel makkelijker te zien (met zoekfunctie) of de dvd die je zoekt of aanbiedt nog ergens wordt aangeboden of gezocht :)

Ronald Dassen
04-08-2003, 11:53
nu er versterking is gekomen in het moderator team: is het misschien mogelijk om het subforum 'afgehandelde transacties' wat meer te gaan vullen (met terugwerkende kracht). op die manier is het veel makkelijker te zien (met zoekfunctie) of de dvd die je zoekt of aanbiedt nog ergens wordt aangeboden of gezocht :)

Hallo teigetje,

Zoals je hebt gezien, als je goed op heb gelet, zijn er bij de "afgehandelde transacties" een behoorlijk aantal pagina's bijgekomen, en zijn de pagina's van de verkoop, ruil en veiling flink afgenomen.

Ik ben hier het gehele weekend mee bezig geweest, en heb er ruim 14 uur (jawel) aan besteed.

Ik zou vandaag op vakantie gaan, maar dat is helaas met een dag uitgesteld. Dus kan ik hier helaas voorlopig niet aan verder werken.

Ik moet zeggen dat het een inmens werkje is, het zoeken naar threads die op slot kunnen, dan op slot gooien en verplaatsen.

In ieder geval hoop ik dat je al een beetje tevreden bent over de verrichte werkzaamheden, en zodra ik terug kom van vakantie, ga ik hier weer met volledige inzet mee verder :wink:

teigetje
04-08-2003, 12:13
ik had nog neit gezien dat er al wat aan was gebeurd, maar fijn :)

sterkte ermee, ik snap dat het een enorm karwei is!!!

Ronald Dassen
04-08-2003, 12:25
ik had nog neit gezien dat er al wat aan was gebeurd, maar fijn :)

sterkte ermee, ik snap dat het een enorm karwei is!!!

Ja, ja :D Het aantal pagina's bij de "afgehandelde transacties" is sinds vrijdag verdubbeld :wink:

Harry B.
04-08-2003, 16:33
ik had nog neit gezien dat er al wat aan was gebeurd, maar fijn :)

sterkte ermee, ik snap dat het een enorm karwei is!!!

Ja, ja :D Het aantal pagina's bij de "afgehandelde transacties" is sinds vrijdag verdubbeld :wink:
Misschien een domme vraag, maar wat is nou precies het nut van het subforum afgehandelde transacties? Aangezien heel veel threads namen als ´slotje´, gesloten´ enz hebben kun je er toch niet normaal in zoeken. Volgens mij kost dit alleen server-ruimte of heb ik het mis? En zijn er uberhaupt mensen die bij de afgehandelde transacties kijken?

Ronald Dassen
04-08-2003, 18:46
Het subforum "afgehandelde transacties" is ervoor dat, als iemand zeg maar om bebaalde redenen de thread nog op wil zoeken. Bijvoorbeeld als iemand verzuimd heeft te betalen, of te leveren.
Dan blijven ook de fora van dvd's te koop, veiling ect. wat overzichtelijker.

Ik moet je inderdaad gelijk geven, dat als een titel is veranderd in slotje, dus dat je niet meer de oorspronkelijke titel hebt, het zeer lastig is je thread op te zoeken.

Alexander de Mol heeft ook bij de regels toegevoegd, om de titel ongewijzigd te laten, en er alleen maar "slotje" aan toe te voegen.

Helaas leest niet iedereen deze regel, dus gaat het vaak verkeerd.

Threads die meer dan anderhalve jaar oud zijn, zullen t.z.t. geheel worden verwijderd.

Gerben van der Leun
04-08-2003, 18:51
en nog even een vraag, kan er bij de veilingen geen automatische timer geplaatst worden. Dus dat de gebruiker zelf even keurig de datum en tijd kan instellen en dat de veiling dus automatisch verloopt. Lijkt mij handig.

En nog iets, kan het linker frame bij de index waar nu de toekomstige releases staan, worden vervangen door de veilingen, aflopend in tijd?

Ronald Dassen
04-08-2003, 20:49
en nog even een vraag, kan er bij de veilingen geen automatische timer geplaatst worden. Dus dat de gebruiker zelf even keurig de datum en tijd kan instellen en dat de veiling dus automatisch verloopt. Lijkt mij handig.

En nog iets, kan het linker frame bij de index waar nu de toekomstige releases staan, worden vervangen door de veilingen, aflopend in tijd?

Helaas zou ik hier geen antwoord op weten, maar lijkt me dit meer een vraag voor Nathan, of Alexander.

Harry B.
05-08-2003, 16:24
Het subforum "afgehandelde transacties" is ervoor dat, als iemand zeg maar om bebaalde redenen de thread nog op wil zoeken. Bijvoorbeeld als iemand verzuimd heeft te betalen, of te leveren.
Dan blijven ook de fora van dvd's te koop, veiling ect. wat overzichtelijker.

Ik moet je inderdaad gelijk geven, dat als een titel is veranderd in slotje, dus dat je niet meer de oorspronkelijke titel hebt, het zeer lastig is je thread op te zoeken.

Alexander de Mol heeft ook bij de regels toegevoegd, om de titel ongewijzigd te laten, en er alleen maar "slotje" aan toe te voegen.

Helaas leest niet iedereen deze regel, dus gaat het vaak verkeerd.

Threads die meer dan anderhalve jaar oud zijn, zullen t.z.t. geheel worden verwijderd.
Bedankt voor de toelichting Ronald (y). De toegevoegde regel van Alexander heb ik inmiddels ook voorbij zien komen, dat schept weer wat duidelijkheid 8)

R. Schaap
09-08-2003, 14:33
Er zijn inmiddels 218 pagina's met gesloten topics in Afgehandelde Transacties. Het gaat de goede kant uit zo lijkt mij!

teigetje
09-08-2003, 14:47
zeker

was net bij de veilingen en zag nog maar 5 blz staan

heerlijk, dan is het lekker overzichtelijk wat er nog geveild wordt :)

Harry B.
09-08-2003, 15:07
heerlijk, dan is het lekker overzichtelijk wat er nog geveild wordt :)
Inderdaad, ga zo door heren van de crew (y)

teigetje
09-08-2003, 15:41
en nu nog maar 2 blz :) alleen de lopende veilingen

hebben we dus ook geen last meer van mensen die hun topic gaan uppen...alle topics springen lekker in het oog :)

R. Schaap
09-08-2003, 15:42
Goed he! Net even gedaan.

Ik heb toch nooit tijd, nu ook niet, dus kon het mooi even tussen alle andere zaken door.