PDA

Bekijk de volledige versie : Breedbeeld TV advies



alexandersturing
08-11-2001, 20:29
Aloha!

Ik ga binnenkort op mezelf wonen en ben dus bezig met de inrichting. Ik hecht weinig waarde aan meubilair, maar wel aan Audio en Video. Ik wil graag bij mijn DVD speler een goede TV, maar ik heb niet zo verschrikkelijk veel geld.

Weten jullie (relatief goedkoop) wat voor merk goed is? Verdere eisen zijn Teletekst, Afstandbediening, geluid maakt niet uit, dat gaat via mijn stereo installatie.

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt!!

Alexander.

bmateijsen
08-11-2001, 20:33
Ga voor een panasonic,.... Goed beeld, minste vervorming.. beter digitale filters dan philips...

Verschillende modellen van 1600 piek tot ??

groet bjorn

Mautje
09-11-2001, 06:33
Waar moet je eigelijk opletten als je een breedbeeld tv wilt gaan kopen, moet je ook rekening houden met wat voor DVD-speler je hebt?

Edwin vd Zwaard
09-11-2001, 10:59
als je weinig geld heb, dan weet ik er ook nog wel eentje voor je..

Ik woon zelf nog thuis, en heb als student zijnde weinig geld, maar wilde toch een breedbeeld tv hebben, omdat ik gewoon veel dvd kijk..

Ik heb een samsung tv gekocht, 72 cm, maar wel maar 50hz beeld, voor 999 gulden (paar maanden geleden bij de block)

Wellicht kan je daar informeren

Groeten
Edwin

Tijntje
09-11-2001, 19:02
NIET DOEN!!!!!!!!

Ik heb nu ook zo'n Samsung en dat ding is er de reden van dat ik een andere tv ga kopen!

Ik woonde ook nog thuis toen ik dat ding kocht, en ook precies om de reden dat ik niet zoveel geld had en toch breedbeeld wilde.

Maar kep eigenlijk nog geen moment 't idee gehad dat ik echt "blij" was met die Samsung. Bij dvd's kijken heb ik altijd soort van dubbel "spookbeeld" en dat ligt absoluut aan de tv want ik heb 't hele dvd zooitje ooit es op de oude 4:3 Sony van m'n pa aangesloten en ik had nog nooit zo'n strak beeldje gezien. En na een paar maanden kwam er inene zomaar af en toe een groene vlek links van het midden in beeld terwijl er absoluut geen magnetische invloeden aanwezig zijn. Daarbij ben ik zoals eerder gezegd nooit ECHT tevreden geweest over het beeld, zowel niet bij dvd als bij gewoon televiesie.

Ik probeer 'm nu te slijten voor een klein prijsje van rond de 400 a 500 gulden, of ik ruil 'm in.

Kijk je hoeft natuurlijk niet naar mij te luisteren. Ik geef je alleen MIJN ervaring met deze tv. Elders op dit forum heb ik ook al es 1 of 2 topics over problemen met deze tv's gezien en ook dat Samsung niet eens wilde assisteren. Nou lekker product is dat dan. Ik heb niet eens de moeite genomen om 'm te laten repareren of iets dergelijks. Mijn vertrouwens is gewoon weg en dat valt niet te repareren. Ik ga nu voor of een Sony of een Panasonic. En ook meteen 32" want ik woon nu op mezelf en wil wel wat in de huiskamer hebben om naar te kijken :p

xxxMaverick
09-11-2001, 19:05
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervarinen en tips, zelf zeg ik: panasonic