PDA

Bekijk de volledige versie : Black Mama, White Mama [DVD]



Arnold van Oostrum
05-08-2003, 14:15
Black Mama, White Mama [DVD]

Pam Grier als de lichtgeraakte helft van twee vastgetekende vrouwen op de vlucht.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1176)

PvdS
05-08-2003, 14:58
Blaxploitation films zijn een genre apart en films zoals Black Mama, White Mama, maar ook Coffy en dergelijke heb een vrij groot aanzien onder de liefhebbers. Zeker als je van de meer pulpy variant houdt. Tarantino heeft niet voor niks Pam Grier in Jacky Brown opgetrommeld.

Ikzelf ben ook wel enigszins liefhebber van dit soort pulp vermaak, maar deze buitengewoon karige uitgaves zal ik niet kopen voor de prijs die ze er op dit moment voor vragen. Twintig euro voor zo'n disk vind ik veel te ver gaan. Hiervoor heb ik hooguit pak 'm beet twaalf euro over.

Thijs Gloger
05-08-2003, 20:58
Gelukkig kan ik ze voor de inkoopsprijs van 13 euro bestellen op m'n werk :twisted:

Sander Haarmans
06-08-2003, 18:29
Gelukkig kan ik ze voor de inkoopsprijs van 13 euro bestellen op m'n werk
Persoonlijk vind ik dat al te veel geld voor zo'n release.

Niezing
13-05-2004, 12:44
Ikzelf ben ook wel enigszins liefhebber van dit soort pulp vermaak, maar deze buitengewoon karige uitgaves zal ik niet kopen voor de prijs die ze er op dit moment voor vragen. Twintig euro voor zo'n disk vind ik veel te ver gaan. Hiervoor heb ik hooguit pak 'm beet twaalf euro over.

www.dvdsoon.com en www.play.com Vrij goedkoop; tot 8 euro tot BGP9,99 het zijn regio 1 met commentaart track (mits aanwezig, alleen sommige regio 1) En betere uitgaven van deze films, zijn die te verwachten dan???