PDA

Bekijk de volledige versie : Queen - We Will Rock You



Fons Maathuis
08-11-2001, 23:05
Dit is echt een teleurstelling. De DVD is volgens mij gewoon overgezet van video, nog wel geremixed voor Dolby5.1. Er staan geen extra's op, een wat oudere TV kan de beelden slecht in zwart-wit tonen omdat het PAL-formaat er niet op staat. Als ik deze DVD in kleur wil bekijken moet ik achter m'n PC gaan zitten.....
Voor Queen fans is het natuurlijk een must, de prestaties van de band op zich zijn geweldig, en er staan veel bekende nummers op.

Alexander de Mol
08-11-2001, 23:26
Dit is echt een teleurstelling. De DVD is volgens mij gewoon overgezet van video, nog wel geremixed voor Dolby5.1. Er staan geen extra's op.....Jouw verhaal lezende ga ik ervan uit dat jij de eerste DVD uitgave heb van We Will Rock You, die met de azuurblauwe cover...

De nieuwe releases worden in dit topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=858) besproken.
Mocht je toch de nieuwe hebben dan ben ik benieuwd wat je echt vindt tegenvallen aan het geluid. Ik moet mijn DTS versie nog binnenkrijgen namelijk.

paul knieriem
09-11-2001, 00:30
Wanneer heb je deze besteld ? Ik heb hem zelf ook net besteld nl.(volgens Ro-Direct binnen 2 dagen geleverd,maar dat zal dan wel niet waarschijnlijk).

Alexander de Mol
09-11-2001, 09:18
Wanneer heb je deze besteld ? Ik heb hem zelf ook net besteld nl.(volgens Ro-Direct binnen 2 dagen geleverd,maar dat zal dan wel niet waarschijnlijk). Off Topic: Ik heb hem eind augustus al ge-preordered bij DVDBoxoffice (http://www.dvdboxoffice.com). Hij komt als het goed is voor minder dan f 50,- naar me toe. DVDBO is momenteel niet mega-snel met leveren helaas.
Op de site van Ro-direct staat volgens mij ten onrechte vermeld dat de daar aangeboden versie zowel DTS als DD5.1 is. Dit zijn echter twee aparte versies!
On Topic: Ik ben overigens nog steeds benieuwd naar een reactie van Fons inzake de versie die hij in zijn bezit heeft.

paul knieriem
09-11-2001, 17:29
Heb e.e.a nog eens nagevraagd bij Ro-disc, de disc is regiovrij en zowel DTS als DD 5.1 gecodeerd volgens hen.
Zou a.s maandag binnen moeten komen dus ben benieuwd.

Is inmiddels gearriveerd bovenstaande gegevens kloppen,beeld en geluid(DTS) zijn erg goed alleen de DD 5.1 optie valt wat tegen(beetje dof geluid)
Dus wel zorgen dat je een DTS decoder hebt in je player of een losse decoder.