PDA

Bekijk de volledige versie : Die Hard Trilogie: GOEDKOOP?



FLEPSER
06-08-2003, 18:19
Bij Play.Com binnenkort:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128585

Lijk te me zeer goedkoop, toch?

Dr_evil
06-08-2003, 19:23
Meer iets voor Pricewatch dit http://www.cmforumonline.messageboard.nl/forum/images/smiles/confused.gif

Maar lijkt idd goedkoop, balen dat ie niet NLO is, anders had ik 'm besteld :P

mokka
06-08-2003, 19:51
er staat ook niet bij:
-hoeveel disc?
-special editions ja of nee?

Alexander V
06-08-2003, 20:45
Vergeleken met mijn Regio 1 Ultimate Edition boxset is het niks, die box was toen geloof ik 160 gulden.

raymonddeniet
07-08-2003, 06:45
er staat ook niet bij:
-hoeveel disc?
-special editions ja of nee?

ik denk dat dit de gewone versies zijn die al eerder uitgekomen zijn, voor de SE's

Sjors van de Rebellenclub
07-08-2003, 12:53
Heb net een mailtje gestuurd om te vragen welke uitgaven het betreffen. Ik denk inderdaad de kale eerste. Zo niet, dan bestel ik hem meteen.

Sjors van de Rebellenclub
08-08-2003, 17:09
Ook bij Play konden ze niets zeggen. Ik kreeg dit antwoord:

Hi there

Thank you for your email.

The information regarding item specifications comes directly from the releasing studios. Whilst we strive to keep our website as up to date and as thorough as possible, we are unable to provide any further details than those specified.

We are very sorry that we could not be of further help on this occasion.

Kind regards

Play

:( :?:

Harry V.
31-08-2003, 02:04
Ik zag het net voorbij komen en herinnerde me dit onderwerp. De box is 3-disc. Ga dus maar niet uit van SE's :wink: :wink:

Coen P.
02-09-2003, 19:44
het gaat zeker om een 3 disc...

het is nl. een giftset...
vergelijkbaar met wat wij in Nl hebben met die moviepowerbox...

er is/komt b.v ook zo'n giftset met men of honour / tigerland / the thin red line... http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104887

gr. Coen

raampie
14-09-2003, 12:17
Mmmm lijkt mij voor het geld toch wel een leuk setje. Dit is niet echt mijn favoriet waar ik alle extra's van moet hebben gezien, maar het zijn wel erg leuke films om af en toe te zien. Misschien toch maar aanschaffen.

Coen P.
16-09-2003, 16:32
ff een schoppie omhoog...

is er al iemand die deze heeft aangeschaft?
is het wat? wat zijn b.v de specs, zitten er extra;s op? wat zijn de subs?

gr. Coen

JackRyan
16-09-2003, 16:47
ff een schoppie omhoog...

is er al iemand die deze heeft aangeschaft?
is het wat? wat zijn b.v de specs, zitten er extra;s op? wat zijn de subs?

gr. Coen

Ik heb um besteld. Dus als het goed is, komt ie volgende week dinsdag binnen. Dan kan ik je er alles over bestellen.

Coen P.
16-09-2003, 16:52
ok! thanks alvast daarvoor....

ik heb net ff een mailtje naar play gestuurd waarin ik naar de extra's en subs vroeg...

mocht ik een antwoord krijgen dan laat ik dat uiteraard ook hier ff weten

gr. Coen

Coen P.
23-09-2003, 17:01
ff een schopje omhoog...
meneer Play kon mij niet veel info geven hieromtrent...

heeft iemand de die hard gift set al binnen?
zo ja, wat zijn de specs? DTS? Subs?

gr. Coen

JackRyan
24-09-2003, 22:20
De dvd is binnen, maar ligt bij mijn ouders... Daar ga ik waarschijnlijk zaterdag of zondag pas weer naar toe. Dan laat ik alle spec's weten.
Een vriend van mij zei wel dat er waarschijnlijk is in geknipt omdat het de Engelse versie is. Dus dat moet ik maar ff afwachten.

JackRyan
27-09-2003, 07:50
De uitvoering valt een beetje tegen. Geen DTS, geen nederlandse ondertiteling. Dit zijn waarschijnlijk de single-disc uitvoeringen.

Maar voor 21 euro vind ik het geen slechte aankoop.

http://home.kabelfoon.nl/~jansenj/P9270001.JPG

Coen P.
27-09-2003, 12:08
thx voor de info!
bedoel je met het feit dat er geen Nl subs aanwezig zijn dat er wel UK subs op zitten?

ik ga denk ik voor de 6 box van cdwow...
met 1 pond kortingslink en met de 1.5 pond voucher is die minder dan 40 euro....
en dat is de 6 disc versie met de DTS versies en een leuke hoes eromheen...

gr. Coen

JackRyan
27-09-2003, 14:24
thx voor de info!
bedoel je met het feit dat er geen Nl subs aanwezig zijn dat er wel UK subs op zitten?

gr. Coen

Yep, klopt, er zitten wel Engelse subs op.

Laurens ten Voorde
28-09-2003, 13:47
thx voor de info!
bedoel je met het feit dat er geen Nl subs aanwezig zijn dat er wel UK subs op zitten?

gr. Coen

Yep, klopt, er zitten wel Engelse subs op.

Hej Jacky,
Heb jij een um ook besteld.
Heb um hier ook op de plank staan pronken.
Had gegokt of er toch misschien NL ondertitels op zouden staan.
Maar helaas.

Gegroet,
Livingstone

raampie
10-11-2003, 23:54
Kan iemand me wat info geven over de extra's. Zijn deze hetzelfde als de singeldisk uitvoeringen die op deze site reviewd zijn? Ondertitels vind ik niet zo belangrijk, maar wat leuke extra's maken het net even af. Voor het geld lijkt het me dan best een leuke aankoop.

raampie
12-11-2003, 19:09
Niemand?

Wouter van Dis
06-06-2007, 12:06
Er komt dacht ik 20 juni weer een Die Hard boxset uit.. Dit vanwege Die Hard 4.0 natuurlijk. Ik zag het in het VanLeest bestand staan. Hij gaat 19.99 euro kosten en 4 discs bevatten. Over de verdere inhoud van de dvd's of specificaties weet ik nog niets, behalve dat in ieder geval de eerste drie film weer samen worden uitgebracht.