PDA

Bekijk de volledige versie : Coldplay DVD



TauRuS
06-08-2003, 19:03
Ik weet niet of er hier nog grote fans zijn van Coldplay, maar tegen het eind van dit jaar zullen ze een dvd uitbrengen met een live opname van hun 2 concerten in Sydney vorige maand (juli 2003) + extra's.


Het volgende las ik op de forum van Coldplay:

"Coldplay are planning to release a DVD documenting their emergence as big-hitters across the music globe, it has emerged.

The band, currently riding high across the world off the back of new album 'A Rush Of Blood To The Head', have been personally filming their antics since the recording of debut 'Parachutes'.

Bass player Guy Berryman told Rolling Stone of his plans for the film: We want to make it good, not do it for the sake of doing it.

I know a lot of bands go, 'Oh, let's just do a DVD,' and get a film crew and they film it and record music and stick it out. I'd like to do something a bit more interesting than that.

Berryman has been filming Coldplay for a number of years, and has around 200 hours of footage from the 'Parachutes' sessions alone. He says another year's filming is required before the project is ready to take-off.

Berryman explained that he had no real clue as to the content of much of the tapes, although there is apparently footage of Chris Martin sucking helium backstage at a recent US show, which allowed the Coldplay frontman to sing 'God Put A Smile Upon Your Face' like a chipmunk."

Nathan Strik
06-08-2003, 19:54
Haha. WE´RE THE CHIPMUNKS!!! :D ALVIN, SIMON, THEODORE! DOOP, DOOP, DOODOODOODOOP!!! :D

Ben nu al benieuwd. En Coldplay fans genoeg op dit forum volgens mij.

Renny Collard
06-08-2003, 20:54
En of... dit is goed nieuws! :D

Joost v.d. Ham
06-08-2003, 20:58
nice 8)

Mark de Jong
06-08-2003, 22:11
Lijkt me wel leuk, alhoewel ik nog niet alle muziek van ze heb gehoord :)

Don Corleone
06-08-2003, 22:21
Geweldig!

Nu Tool nog en ik ben weer ff tevreden....

Bob Bakker
06-08-2003, 22:46
Dat is inderdaad wel gaaf. Helemaal omdat ze gevolgd worden al vanaf de Parachutes periode. Sinds die tijd zijn ze flink veranderd. Chris Martin had toen een stuk meer haar op z'n kop, maar het belangrijkste is toch wel dat Chris Martin z'n zangkunsten flink zijn verbeterd. Ik hoop dat de beloftes over de docu waar zijn en dat we wat meer te weten komen over hun weg naar beroemdheid. Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe ze zelf tegen deze beroemdheid aankijken aangezien het in eerste instantie niet de bedoeling was dat ze ook echt hun muziek zouden gaan uitbrengen en enkel voor hun eigen plezier wat muziek wilden maken.

Rutger
06-08-2003, 23:24
Klinkt goed. Interresant om het echt door de ogen van Coldplay zelf te zien. Levert beter.... nee interresantere beelden op, dan wanneer je een film crew aan het werk zet. En de muziek is natuurlijk al top. Deze toekomstige dvd hou ik in de gaten.

EVO
08-08-2003, 19:27
tot nu toe kun je je troosten met toch wel heel vermakelijke dvd singles, die regelmatig verschijnen. :)

het wachten op de zoveelste titel kan weer beginnen.... :?

Jibbe Stuijts
08-08-2003, 21:44
Teee Gekkkkkkkkkkkk !!!!!!!! Zit hier echt al een tijd op te wachte.. Zijn samen met Radiohead en Starsailor mijn favo band !! Radiohead heb ik ook van vernomen dat ze materiaal voor een dvd hebben opgenomen. Fijne weet ik er ook nog niet van !!! Toppp :lol:

Mich
09-08-2003, 16:18
Coldplay brengt zalige muziek. Ze zijn live goed (al is dit enkel van horen lezen en lezen zeggen :)

De DVD zal dus ook wel goed zijn. Alleen niet te duur als het kan :)

Dr_evil
04-10-2003, 11:44
26 euro voor de Limited Edition op CD WOW...

Komt 10 november uit, kan geen release datum voor NL vinden...;

DVD Region 2 - Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) (http://www1.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=7650)


Interactive Features:
Interactive Menus, Scene Selection, Featurette, Interactive Tour Book, Photos & Oxfam 'Fair Play' Acoustic Concert Footage With Noel Gallagher & Ms Dynamite Performances

Review:

Limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed.

Shh. Listen. No, there...can you hear it? Yes, that's it...that, the cloudy sincerity. The gentle respect for melody. The distant suspicion that Travis could be this good if they'd only take less of an interest in their own navels. It can only be Indie darlings Coldplay, flopping artfully onto yet another multimedia format like it was a heavily stained sofa in a student bed-sit. With a new DVD out now we plebeians can have the pleasure of seeing the globe-trotting, world-saving, chain-smoking, do-gooding, chart-topping songsters face-to-face. Or at least face-to-screen. Recorded live in Sydney, this southern-hemispherical treat promises a smorgasbord of jangly delights. Having considered and discounted the possibility of just playing 'Yellow' again and again for 2 hours (which probably would have gone down quite well) the band's impressive live set includes long sort after rarities hitherto the exclusive reserve of snarling vinyl fanatics, all the old favourites and even the stunning new track 'Moses'. Released on the 10th of November, this is a must for all Coldplay fans (and that means all of you now...we found the last one, he won't be causing any more trouble).

Filmed at Sydney’s Horden Pavilion in July, Live 2003 captures Coldplay in all their globe-conquering glory. The spectacular footage, shot by acclaimed production company Done & Dusted on super 16 film, includes all the hits plus a new track ‘Moses’ and the lost classic ‘See You Soon’, only previously available on Coldplay’s very first Parlophone release, ‘The Blue Room EP’.

The DVD includes a 40 minute Tour Diary documentary, containing intimate behind the scenes footage filmed at various locations around the world (including Los Angeles, Denver, Madrid & London) over the last year. Completing the package is an audio CD of the concert.


Tracklisting:

DVD:

Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
Daylight
Trouble
One I Love
Don't Panic
Shiver
See You Soon
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
The Scientist
Clocks
In My Place
Amsterdam
Life Is For Living
Live Audio CD of the concert:

Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
Daylight
Trouble
One I Love
Don't Panic
Shiver
See You Soon
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
The Scientist
Clocks
In My Place
Amsterdam


Ziet er zeker niet verkeerd uit :D

Ettepet
04-10-2003, 12:09
26 euro voor de Limited Edition op CD WOW...

Komt 10 november uit, kan geen release datum voor NL vinden...;


£14.99 = 22 euro, toch?

Volgens mij komt ie op hetzelfde moment in ons land uit, aangezien play.com en andere sites ook dezelfde datum aanhouden.

Bob Bakker
04-10-2003, 12:57
Je kunt bij deze site je email adres opgeven en dan krijg je een coupon van 1,5 pond toe gestuurd (of als je een cd gaat kopen krijg je 1 pond) http://www.cd-wow.com/trustcard
Vervolgens gebruik je die coupon bij http://www2.cd-wow.com/index.php?affid=12347&pp_nr=1 (via deze link gaat er standaard al 1 pond van de prijs af)
Zo kom je uit op EUR 17,80. Bij de Nederlandse versie van Cd-wow betaal je idd 26 euro. :shock: :?
Bij het betalen kun je overigens weer zoals voorheen aangeven dat je in Euro's wilt betalen.

Dr_evil
05-10-2003, 14:22
Heel fijn dankjewel :D

Ben niet echt bekend met CDWow vandaar dat ik de .nl link gebruikte...

Bovendien komen er 2 versies uit... :?

Mexoi
07-10-2003, 00:50
-knip-
Bovendien komen er 2 versies uit... :?

Ja, een standaard- en een special ('limited') edition.


In the U.K, the DVD will be available on two formats, a limited edition special pack including exclusive extras yet to be confirmed, as well as a standard double disc pack made of 100% recycled paper packaging.

Ik zit momenteel in Newcastle, UK :) :) Ook op de site van Virgin Megastore UK staat de dvd voor £9,99 ~ €14 geprijsd :D :D

Feyeroen
10-10-2003, 09:44
Eindelijk komt hij dan eens uit!!!!


En dat werd ook hoog tijd 8)

COLDPLAY RULES!!!!!!!

sander
14-10-2003, 19:53
super eindelijk een dvd van coldplay. Zat ook ik al een tijd op te wachten. Heb alvast een prijsthread geopend :P http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=325425#325425

Jeroen C
14-10-2003, 20:19
:arrow: DVD Cover van de Coldplay Live 2003 DVD Ltd Edition.

http://www.mediaextranet.co.uk/imagerepository/webshopimages/1184802-2

Info :

Release Date: 10th November 2003

Live in Sydney, July 2003 and tour diary documentary.
A 2-disc set with 1 DVD and 1 live CD.
DTS 5.1 surround sound, Dolby Digital 5.1 surround sound and stereo.

Tracklisting:
Disc 1)
Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
Daylight
Trouble
One I Love
Don't Panic
Shiver
See You Soon
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
The Scientist
Clocks
In My Place
Amsterdam
Life Is For Living.

Extras:
40 mins tour documentary
Multi-angle feature on 4-tracks
Band Commentary
Lyrics Links
Rom section.

Disc 2) - Enhanced CD : 12 tracks plus extras
Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
One I Love
See You Soon
Shiver
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
Clocks
In My Place
Amsterdam.
Extras: Rom section including photo gallery, links to Coldplay.com, and extras.

:arrow: Coldplay Live 2003 DVD Standard Edition
(Zelfde cover, maar waarschijnlijk andere verpakking):

Release Date: 10th November 2003

Live in Sydney, July 2003 and tour diary documentary.
A 2-disc set with 1 DVD and 1 live CD.
DTS 5.1 surround sound, Dolby Digital 5.1 surround sound and stereo.

Tracklisting:
Disc 1)
Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
Daylight
Trouble
One I Love
Don't Panic
Shiver
See You Soon
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
The Scientist
Clocks
In My Place
Amsterdam
Life Is For Living.

Extras:
40 mins tour documentary
Multi-angle feature on 4-tracks
Band Commentary
Lyrics Links
Rom section.

Disc 2) - Enhanced CD : 12 tracks plus extras
Politik
God Put A Smile
Rush of Blood To The Head
One I Love
See You Soon
Shiver
Everything's Not Lost
Moses
Yellow
Clocks
In My Place
Amsterdam.
Extras: Rom section including photo gallery, links to Coldplay.com.

:arrow: Prijs officiele shop : Our price £24.99

sander
15-10-2003, 08:37
mmh dat ziet er echt goed uit :) , kan niet wachten om het live geluid door mijn boxen te laten knallen. Ik heb ze live gezien in duesseldorf en later een opname er van op de duitse tv en dat klonk goed.

Maar het verschill tussen de standard en limited zit blijkbaar dus niet in de inhoud, maar meer in de verpakking...vreemd.
:?

AirWave
15-10-2003, 20:28
afwachten dus.... :D

Greetz

Thomas

Impreza
03-11-2003, 01:03
net op The Box reclame van Bol.com voor de nieuwe DVD van de maand...

het is Coldplay Live 2003, je kan hem op Bol.com iig al pre-orderen, op 11 november komt ie uit :) ik w8 dus wel ff tot ie op die datum goedkoop te vinden is

Biebs
04-11-2003, 10:37
'k Had al een tijdje de dvd in pré order staan bij cd-wow & vandaag krijg ik volgend mailtje. Cd-wow heeft een lagere prijs kunnen onderhandelen en daar mag iedereen nu van meegenieten, zelfs wie de dvd al kocht. Mooi vind ik dat (y)


Hello,

Thank you for placing your order with CD WOW!

We just thought you would like to know that we have successfully negotiated a
better price with our suppliers in relation to the Region 2 - Coldplay Live
2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) title from £14.99 to an amazingly low
£11.99!

We realise that you have paid the full £14.99 so as a goodwill gesture we are
passing this saving directly to you!

You will be sent, by separate e-mail, a £3 E-voucher which you can redeem at
anytime in the future at CD WOW!

...[knip]

Jibbe Stuijts
07-11-2003, 21:07
Had bij BOL.com Coldplay besteld... ben net thuis, en tot mijn grote vreugde is ie al binnen.. 3 hoeratjes voor Bol.com....

Dacht dat ie pas na het weekend zou komen.. superrrrrrrr Genieten geblazennnnnnnnnnnnnnn(y) :mrgreen: :bier:

Biebs
07-11-2003, 21:51
Bol lijkt me wel een beetje duur, niet? 26.99€ en er staat niet bij of het de Limited Edition is. Bij cd-wow slechts 17.50 € voor de LE, maar ik verwacht hem niet voor 15 november...

Ernest Hamstra
08-11-2003, 10:43
Bij de Media Markt in Zwolle is de Limited Edition deze week in de aanbieding voor € 19,99, zie de Pricewatch (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9063&postdays=0&postorder=asc&start=175).

Dr_evil
08-11-2003, 16:26
'k Had al een tijdje de dvd in pré order staan bij cd-wow & vandaag krijg ik volgend mailtje. Cd-wow heeft een lagere prijs kunnen onderhandelen en daar mag iedereen nu van meegenieten, zelfs wie de dvd al kocht. Mooi vind ik dat (y)


Hello,

Thank you for placing your order with CD WOW!

We just thought you would like to know that we have successfully negotiated a
better price with our suppliers in relation to the Region 2 - Coldplay Live
2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) title from £14.99 to an amazingly low
£11.99!

We realise that you have paid the full £14.99 so as a goodwill gesture we are
passing this saving directly to you!

You will be sent, by separate e-mail, a £3 E-voucher which you can redeem at
anytime in the future at CD WOW!

...[knip]


Dit mailtje kreeg ik ook ja... Gelijk RHCP - Live at Slane Castle gepreordered met 3 pondje korting :)

Renny Collard
08-11-2003, 19:21
Had bij BOL.com Coldplay besteld... ben net thuis, en tot mijn grote vreugde is ie al binnen.. 3 hoeratjes voor Bol.com....

Dacht dat ie pas na het weekend zou komen.. superrrrrrrr Genieten geblazennnnnnnnnnnnnnn(y) :mrgreen: :bier:

Nou laat ons niet te lang in spanning, hoe is ie??

sander
11-11-2003, 13:44
Na super kreeg zojuist het volgende bericht van CD WOW, en ik dacht als een van de eerste te hebben besteld:
:cry:

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Coldplay Live 2003: Limited
Edition (1 DVD 1 CD)

We are temporarily out of stock of this title. We do hope to be able to
dispatch this item to you on the 12/11/2003.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming
shipment..........
------------------
Kan iemand mij ondertussen vertellen hoe de dvd is en wat er nu zo speciaal is aan de special edition??

Dr_evil
11-11-2003, 16:17
Dat mailtje kreeg ik ook, en heb 5 oktober besteld...

Slecht hoor.. :|

Dr_evil
11-11-2003, 16:44
Hi,

Thanks for your recent email.

Unfortunately we were let down by our suppliers on this occasion, and are
having to restock this product.

I am aware of how disappointing this will be, and I do hope that we will be
able to send the DVD out to you as soon as possible.

I look forward to your reply, upon receipt of which I will do everything
possible to assist you.

Kind Regards


Rob
www.cd-wow.com

bommetje
11-11-2003, 17:18
Net die Limited DVD gekocht bij de MM in Heerlen voor 20 euro. De CD op de terugweg in mijn auto om al lekker in de stemming te komen. Thuis geluisterd op mijn net aangekochte Infinity Primus HCS set + Denon avr 1603. Ik heb totaal geen luister ervaring qua muziekDVD's maar ik vond hem erg goed klinken.

AirWave
13-11-2003, 20:50
Hey,

Ik kan me nu ook bij de gene voegen die de limited dvd van Coldplay hebben. Vanochtend gekregen van mij zusje (ben jarig), uiteraard meteen ff wat nrtjes geluisterd. en toen ik weg moest die ochtend meteen natuurdlijk de cd in de auto gedaan en heerlijk geluisterd.

Gewoon een lekkere dvd en cd :D

Greetz

Thomas

Frank79
13-11-2003, 22:23
Hey,

Ik kan me nu ook bij de gene voegen die de limited dvd van Coldplay hebben. Vanochtend gekregen van mij zusje (ben jarig), uiteraard meteen ff wat nrtjes geluisterd. en toen ik weg moest die ochtend meteen natuurdlijk de cd in de auto gedaan en heerlijk geluisterd.

Gewoon een lekkere dvd en cd :D

Greetz

Thomas

Gefeliciteerd Thomas!
Lijkt me een erg mooie dvd, maar ik ben bang dat ik een muziek-dvd niet opzet, als ik een lekker muziekje wil draaien. Maar Coldplay is goed!! 8)

Enne, niet teveel: :bier: ! ;)

Jibbe Stuijts
13-11-2003, 23:00
Nou laat ons niet te lang in spanning, hoe is ie??

Is werkelijk top... had niet anders verwacht van mijn favo band... ben in ahoy geweest dit jaar, en daar stond ik weer eens versteld van het stemgeluid.... is werkelijk prachtig.. erg muzikaal, 1 van de betere lifeacts van dit moment, samen met Radiohead,Starsailor,en Saybia ... dvd is een erg goede uitvoering, en zeker aan te raden.. mooie uitvoering, en geluidskwaliteit is erg goed te noemen... muziekliefhebbers: KOPEN..... :!:

AirWave
14-11-2003, 16:44
*off topic*


Gefeliciteerd Thomas!
Lijkt me een erg mooie dvd, maar ik ben bang dat ik een muziek-dvd niet opzet, als ik een lekker muziekje wil draaien. Maar Coldplay is goed!! 8)

Enne, niet teveel: :bier: ! ;)

Bedankt Frank.

en dat bier dat komt vanavond, aangezien ik het vandaag vier. :lol: :lol: :lol:

Laterz

Thomas

Richard B.
15-11-2003, 00:19
Ik ben geen fan van de band maar ik zag er gisteren een stukje van en dat klonk erg goed. 't is alleen wel een beetje een dillema want deze week komt ook de nieuwe dvd van Bruce Springsteen: da's een hoop interessante muziek-dvd's voor een week...

Impreza
20-11-2003, 08:00
vorige week bij de MM hier in Zwolle gekocht, 19,99... hij is erg mooi :)

wel grappig om te zien dat ie verder in Zwolle bij FRS, Plato, Samsam etc. overal 28,99 (FRS zelfs 29,99) is :) en dan bij de FRS niet eens de Limited Edition zelfs

Rob Eric Blank
20-11-2003, 09:05
De nieuwe Coldplay is echt erg goed. Het live optreden ziet er erg goed uit, niet alleen het geluid maar ook de beelden zijn mooi. Er zit ook een multi-angle optie op, maar dat is echt een gadget waar je geen gebruik van gaat maken.
Dus voor alle coldplay fans is dit een aanrader en de bijbehorende cd is handig voor in de auto.

Caledonians
21-11-2003, 08:53
Kan iemand mij misschien vertellen wat nou precies het verschil is tussen de 2 verkrijgbare uitvoeringen. Volgens mij staat op allebei precies hetzelfde toch? Dus is het alleen een verschil in hoes dan?

Dr_evil
21-11-2003, 13:35
En zou iemand mij dan kunnen vertellen wat de bedoeling is van het hoesje :?

Ik 'Pull' en trek er een DVD uit met 2 plastic slierten eraan :(

Qique
22-11-2003, 10:52
En zou iemand mij dan kunnen vertellen wat de bedoeling is van het hoesje :?

Ik 'Pull' en trek er een DVD uit met 2 plastic slierten eraan :(

Dan ben ik bang dat je 'm hebt 'vermoord'....... :(

Als je aan de bovenste helft trekt, en je geeft een klijn zetje (duwen) aan de onderste helft, dan zie je dat er dus automatisch een 'lade' aan de bovenkant tevoorschijn komt.

Dus: trekken aan de onderkant, en dan komt automatisch de tweede schijf boven tevoorschijn... :shock:

Pfoehhhh, eigenlijk een complex verhaal.. :?

Dr_evil
22-11-2003, 14:52
En zou iemand mij dan kunnen vertellen wat de bedoeling is van het hoesje :?

Ik 'Pull' en trek er een DVD uit met 2 plastic slierten eraan :(

Dan ben ik bang dat je 'm hebt 'vermoord'....... :(

Als je aan de bovenste helft trekt, en je geeft een klijn zetje (duwen) aan de onderste helft, dan zie je dat er dus automatisch een 'lade' aan de bovenkant tevoorschijn komt.

Dus: trekken aan de onderkant, en dan komt automatisch de tweede schijf boven tevoorschijn... :shock:

Pfoehhhh, eigenlijk een complex verhaal.. :?

Nou bij mij werkte dat dus niet....

Ik heb alleen aan 'Pull' getrokken, en toen had ik een hand vol plastci :(

Erg jammer dit...

marsie030
22-11-2003, 15:11
Ik zie dat er zeker 3 versies zijn maar wat is nu het verschil?

-Coldplay - Live: Standard Edition (DVD And CD)
http://www.play.com/covers/139813m.jpg
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=139813&p=57&c=&g=72


-Coldplay - Live: Special Edition (DVD And CD)
http://www.play.com/covers/139811m.jpg
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=139811&p=57&c=&g=72


-Coldplay - Live 2003 (CD + R2 DVD)
http://www.play.com/covers/145866m.jpg
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=CD&title=145866&p=34&c=&g=48

Buiten het verschil in prijs kan ik geen verschillen ontdekken :?
Wie helpt?

Renny Collard
22-11-2003, 15:34
Ik zie dat er zeker 3 versies zijn maar wat is nu het verschil[/url]

Zou ik ook wel willen weten :? .

AirWave
22-11-2003, 18:53
Overigens zit ik die dvd te luisteren heb ik ineens bij Track 11 als dat liedje bezig is na 1 seconde een stilte en zwart beeld, is dit een layer overgang of een fout op de dvd?

Laterz

Thomas

Biebs
23-11-2003, 12:57
Overigens zit ik die dvd te luisteren heb ik ineens bij Track 11 als dat liedje bezig is na 1 seconde een stilte en zwart beeld, is dit een layer overgang of een fout op de dvd?

Laterz

Thomas

Ik heb ook al een paar keer gehad dat het beeld bleef haperen (ik bekijk dvd's op PS2), maar op mijn andere dvd speler had ik dat probleem niet. Maar 't kan er ook voor iets tussenzitten dat mijn geluid zeer hard stond waardoor de laser versprong... Feit is, als ik een nieuwe dvd speler ga kopen zal hij uitvoerig getest worden in de winkel op schokbestendigheid :lol: .

'k heb het net eens getest en ook bij mij is er zeer kort na het begin van 'Moses' een momentje dat het beeld blijft haperen :? . 'k Heb het bij beide dvd-spelers. 'k Vrees dat het wel degelijk een fout in de dvd betreft :evil: . Ik heb de dvd via cd-wow... Kàn ook layer-overgang zijn maar zou me verwonderen...

Rob Eric Blank
24-11-2003, 12:48
Echt een geweldige DVD en ik heb er geen problemen mee. Ik heb hem helaas nog maar 1 keer gezien/geluisterd. Coldplay vind ik persoonlijk een van de beter bands op dit moment. De multi angle feature is een beetje onzin (dat ga je echt niet gebruiken), maar voor de rest een mooie DVD.

Rob Eric Blank
24-11-2003, 12:48
Echt een geweldige DVD en ik heb er geen problemen mee. Ik heb hem helaas nog maar 1 keer gezien/geluisterd. Coldplay vind ik persoonlijk een van de beter bands op dit moment. De multi angle feature is een beetje onzin (dat ga je echt niet gebruiken), maar voor de rest een mooie DVD.

sander
11-12-2003, 16:43
Help: Heb zelf de coldplay dvd bij cdwow gekocht en daar geen enkel probleem mee.

Nu heb ik precies dezelfde (limited edition) DVD bij CD wow besteld voor een vriendin van mij , maar blijkt de DVD het niet te doen in haar home cinema set. Heeft iemand hier ervaring mee? :shock:

Op de site van cdwow stond dat het een regio 0 dvd was en daar ga ik ook even van uit. Of kan dat het probleem zijn??? :?:

Feyeroen
11-12-2003, 16:53
Help: Heb zeld de dvd bij cdwow gekocht en geen enkel probleem.

Nu heb ik precies de zelf (limited edition) ook bij CD wow besteld voor een vriendin van mij , maar blijkt de DVD het niet te doen in haar home cinema set. Heeft iemand hier ervaring mee? :shock:

Op de site van cdwow stond dat het een regio 0 dvd was en daar ik ook even van uit. Of kan dat het probleem zijn??? :?:

Regio 0 wil normaal gesproken zeggen dat hij op alle regio's te bekijken valt dus dat zal het probleem niet zijn.... Wat voor home cinema set is het ? Merk??

HiddeH
11-12-2003, 17:50
Help: Heb zeld de dvd bij cdwow gekocht en geen enkel probleem.

Nu heb ik precies de zelf (limited edition) ook bij CD wow besteld voor een vriendin van mij , maar blijkt de DVD het niet te doen in haar home cinema set. Heeft iemand hier ervaring mee? :shock:

Op de site van cdwow stond dat het een regio 0 dvd was en daar ik ook even van uit. Of kan dat het probleem zijn??? :?:

Bij mij werkte het menu niet naar behoren, kon hem wel afspelen.

sander
12-12-2003, 07:46
Help: Heb zeld de dvd bij cdwow gekocht en geen enkel probleem.

Nu heb ik precies de zelf (limited edition) ook bij CD wow besteld voor een vriendin van mij , maar blijkt de DVD het niet te doen in haar home cinema set. Heeft iemand hier ervaring mee? :shock:

Op de site van cdwow stond dat het een regio 0 dvd was en daar ik ook even van uit. Of kan dat het probleem zijn??? :?:

Regio 0 wil normaal gesproken zeggen dat hij op alle regio's te bekijken valt dus dat zal het probleem niet zijn.... Wat voor home cinema set is het ? Merk??

Ondertussen blijkt dat de dvd het in andere spelers gewoonl doet. Ze heeft zelf zo'n JVC alles in 1 cinema set. Ik heb haar alleen nog over de telefoon gesproken en weet dus geen type etc. Maar als ze de DVD er in legt dan spint het schijfje een aantal keer hoorbaar en daarna krijgt ze of een zwart scherm of het opstart scherm van de DVD zelf (dus niet het menu van coldplay)

Ik heb zelf een 'noname' dvd speler en heb eigenlijk (afkloppen!) nooit dergelijke problemen.

electro
15-12-2003, 16:33
Er is zeker verschil namelijk, De limited versie is zeker anders want er zit een cd-rom optie op met een akoestisch live concert. De andere is gewoon een 2 dvd met een amaray verpakking en nog een versie in een super audio cd hoes.

Limited versie is bijna op! Dus koop die dvd, dvd-fanaten.

jOzh
16-12-2003, 09:46
Ik heb de limited edition gister bij de Media Markt Rijswijk gehaald (veels te duur, €26,nogwat) maar daar lag nog wel een aardig stapeltje.

sander
18-12-2003, 17:26
Er is zeker verschil namelijk, De limited versie is zeker anders want er zit een cd-rom optie op met een akoestisch live concert. De andere is gewoon een 2 dvd met een amaray verpakking en nog een versie in een super audio cd hoes.

Limited versie is bijna op! Dus koop die dvd, dvd-fanaten.

waar heb jij dat akoestische gedeelte dan gevondenwant ik kan het nergens vinden????????