PDA

Bekijk de volledige versie : Coming To America [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:04
Coming To America [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=156)

music_maniac1965
07-01-2002, 18:05
ik had de film al op video, maar onlangs vrat mijn video de band op. dus dan maar de dvd gehaald. de film kon ik al, dus ik wist dat ik het een topertje vond. de verbetering in beeld is fenomenaal. maar dat is omdat mijn videotape best grijs was gedraaid. de extra's zijn niet aanwezig, althans, als je de trailer niet mee rekent (is toch alleen maar reclame voor de film die je al hebt gekocht). maar toch ben ik blij dat ik hem gekocht hebt. deze film is gewoon een "evergreen" (mijn mening).

Maarten van Krimpen
16-04-2002, 11:22
Waarom is deze film nou zo duur? Veel extra's zitten er niet op. Nee, zolang het nog goed gaat hou ik het gewoon bij mijn video van deze topfilm, dat is al meer dan zat. Maar als ik de DVD had zou ik zeker een paar keer per dag de scene bekijken die begint met "Goodmorning New York" (de rest kan je bedenken of je weet het al)

Richard B.
16-01-2004, 00:32
Hij is zooooooo grappig! Vrienden van mij kunnen hele scenes uit deze film uit hun hoofd nadoen. Echt een kanjer van een komedie dit: een van de beste die Eddy Murphy heeft gemaakt. Het einde is wel een beetje erg simpel gehouden maar de film als geheel is echt een van de beste jaren 80 komedies die ik ken.

Rickje
16-01-2004, 15:07
Deze film had ik gisteravond nog eens gekeken en ik blijf dit een geweldige komediefilm vinden.
Ik moest deze hebben eerst en toen ik hem zag liggen had ik hem meteen gekocht.
Prachtfilm

Oscar P.
01-03-2005, 15:17
Genre: Kinderfilm ????

Wordt anders wat afgescholden.... :)

Maar goed, gisteravond (weer) opgezet en blijft echt een geweldige film!!!

KJ
07-12-2006, 02:10
Legendarisch: There's a god-a, there's a god-a somewhere.