PDA

Bekijk de volledige versie : Lain Box??



daviddekam
07-08-2003, 18:19
Ik heb al verschillende geruchten gehoord/gelezen dat er binnenkort ook een R2/NL box set van Serial Experiments Lain aan zit te komen.

Dit las ik op een begische anime site:


Mensen die Lain nog niet hebben: Binnen een paar maand kan je je aan een Lain boxset verwachten met nog een aantal extra's die niet op de gewone dvd's staan

De box zal naar alle waarschijnlijkheid uitgebracht worden door: Dynamic Visions. Deze maatschappij geeft grote anime titels uit met NL subs. De box zal ongeveer begin december uitkomen in verband met sinterklaas...

Weet iemand al meer over de box? Zoals de definitieve release datum?

Nathan Strik
07-08-2003, 19:35
Dynamic Visions bracht ook de oude losse versies uit, dus ben benieuwd wat ze in die box stoppen. :D

Nog geen releasedatum kunnen vinden helaas.

daviddekam
07-08-2003, 19:40
Dynamic Visions bracht ook de oude losse versies uit, dus ben benieuwd wat ze in die box stoppen. :D

Nog geen releasedatum kunnen vinden helaas.

Ik ben ook zeer benieuwd. En ik heb ze net gemaild over een release datum. Het antwoord zal ik hier posten :D

Nathan Strik
07-08-2003, 19:41
Ik ben ook zeer benieuwd. En ik heb ze net gemaild over een release datum. Het antwoord zal ik hier posten :D
Klasse... (y) Nu hopen dat ze een recensie-exemplaar beschikbaar willen stellen, heb wel zin in een vergelijking tussen de losse uitgave en de box. ;)

PvdS
07-08-2003, 19:51
Aaarrgghhh ... damn damn en andere scheldwoorden die ik hier niet zal plaatsen ... ik heb net alle 4 de losse DVD's gekocht ... da's al de zoveelste keer dat me zoiets overkomt ... grrr

daviddekam
07-08-2003, 19:53
Aaarrgghhh ... damn damn en andere scheldwoorden die ik hier niet zal plaatsen ... ik heb net alle 4 de losse DVD's gekocht ... da's al de zoveelste keer dat me zoiets overkomt ... grrr

Ik wou dus net de box gaan bestellen in Australie bij Ezy voor ong 70 euro...Maar toen las ik ergens over een R2/NL box. Dus nu wacht ik ff :D

daviddekam
07-08-2003, 19:54
Ik ben ook zeer benieuwd. En ik heb ze net gemaild over een release datum. Het antwoord zal ik hier posten :D
Klasse... (y) Nu hopen dat ze een recensie-exemplaar beschikbaar willen stellen, heb wel zin in een vergelijking tussen de losse uitgave en de box. ;)

Hehe, nu hopen dat ze de box ff Widescreen schoppen :D
En dat die betaalbaar blijft :roll:

Nathan Strik
07-08-2003, 19:57
Hehe, nu hopen dat ze de box ff Widescreen schoppen :D
Dat hoop ik dus NIET! :shock:

De originele beeldverhouding is 4:3, dus daar moeten ze afblijven hoor... :nono:

daviddekam
07-08-2003, 20:24
De originele beeldverhouding is 4:3, dus daar moeten ze afblijven hoor... :nono:

Oeps, sorry Nathan :P
Anders krijg je zeker allemaal fouten in het beeld?

EDIT: Ik heb zojuist mijn 2500 bericht geplaatst :bier:

Tim Weisselberger
07-08-2003, 20:38
Sh*t, dacht dat het over de Chasey Lain box ging :oops: :D

daviddekam
07-08-2003, 20:39
Sh*t, dacht dat het over de Chasey Lain box ging :oops:

:mrgreen:

Nathan Strik
07-08-2003, 22:19
Anders krijg je zeker allemaal fouten in het beeld?

EDIT: Ik heb zojuist mijn 2500 bericht geplaatst :bier:
Nou, nee... dan mis je gewoon een stuk beeld. ;)

En gefeliciteerd met deze mijlpaal. (y)

daviddekam
08-08-2003, 21:30
IK heb antwoord gekregen en goed nieuws!! Het wordt een 5 ( :!: ) DVD Box Set (y) Kijk zo willen we het graag zien :D

Voor de volledigheid nog even het hele antwoord:


Beste David,

De box, die zal bestaan uit de 4 DVD's van de serie en een bonus-DVD met allerlei extra's komt inderdaad uit, maar precies wanneer hangt af van een paar dingen. Zo moet één van de extra's nog opgenomen worden. Afhankelijk van de snelheid waarmee dat kan worden gerealiseerd zal de box ook eerder of later uitkomen. Ik verwacht de box nog wel dit jaar, maar vertragingen zitten in een klein hoekje. We beraden ons nog op de mogelijkheid om de 5e dvd + box los te verkopen, zodat mensen die de 4 dvd's al hebben, toch nog de box kunnen verkrijgen, zonder de hele set te hoeven kopen.

Groet,
Dynamic
Jeroen

Nathan Strik
08-08-2003, 21:59
We beraden ons nog op de mogelijkheid om de 5e dvd + box los te verkopen, zodat mensen die de 4 dvd's al hebben, toch nog de box kunnen verkrijgen, zonder de hele set te hoeven kopen.
Wauw, dat hoop ik wel... hoef ik mijn 4 DVD´s niet weg te doen. Applausje voor Dynamic is wel op zijn plaats lijkt me. (y)

daviddekam
08-08-2003, 22:04
We beraden ons nog op de mogelijkheid om de 5e dvd + box los te verkopen, zodat mensen die de 4 dvd's al hebben, toch nog de box kunnen verkrijgen, zonder de hele set te hoeven kopen.
Wauw, dat hoop ik wel... hoef ik mijn 4 DVD´s niet weg te doen. Applausje voor Dynamic is wel op zijn plaats lijkt me. (y)

Inderdaad, heel mooi aangepakt!
Hulde aan Dynamic (y) :D

Nathan Strik
08-08-2003, 22:09
Ik zal even wat meer prio geven aan die recensie van de huidige 4 discs, kunnen jullie in ieder geval vast even proeven hoe de beeld- en geluidskwaliteit zullen zijn. (y)

daviddekam
08-08-2003, 23:32
Ik zal even wat meer prio geven aan die recensie van de huidige 4 discs, kunnen jullie in ieder geval vast even proeven hoe de beeld- en geluidskwaliteit zullen zijn. (y)

En ook Hulde aan Nathan http://www.kurts-smilies.de/anbet2.gif

PvdS
09-08-2003, 00:28
Als Dynamic meeleest: please please please breng die 5de los uit!

Geert Jan Alsem
09-08-2003, 00:46
Als Dynamic meeleest: please please please breng die 5de los uit!
Als je het echt zo graag wilt kan ik je aanraden Dynamic even een mailtje te sturen. Ik weet toevallig dat ze best vaak beslissingen nemen over releases afgaande op reacties via e-mail en ik denk niet dat ze dit forum lezen.

PvdS
09-08-2003, 01:16
Als Dynamic meeleest: please please please breng die 5de los uit!
Als je het echt zo graag wilt kan ik je aanraden Dynamic even een mailtje te sturen. Ik weet toevallig dat ze best vaak beslissingen nemen over releases afgaande op reacties via e-mail en ik denk niet dat ze dit forum lezen.

Heb ze inmiddels een mailtje gestuurd ... was ff zoeken naar het adres ... ik ben benieuwd!

Nathan Strik
09-08-2003, 09:59
Ook ik stuur ze uiteraard ff een mailtje. ;)

Voor de liefhebbers: info-nl@dybex.com ;)

daviddekam
09-08-2003, 16:53
Ook ik stuur ze uiteraard ff een mailtje. ;)

Samen staan we sterk :P :wink: