PDA

Bekijk de volledige versie : Slechte ondertiteling Two Weeks Notice



Twisted
08-08-2003, 23:50
Ook ik heb onlangs Two Weeks Notice bij MediaMarkt ArenA (Amsterdam) gekocht. :D

Toen ik hem vanavond ging kijken kwam ik tot de ontdekking dat de ondertiteling echt slecht was. Amateuristisch. Hele stukken van de film zijn niet ondertiteld en andere stukken zijn anders ondertiteld als dat er werkelijk word gezegd.

Nou was mijn vraag ... hebben andere dat probleem ook. (om het snel te checken ... Bij mij is het van het begin tot het eidn van de film het zelfde liedje :( :( :( )...

Ronald Stiebolt
08-08-2003, 23:51
Het probleem herken ik ja, ik dacht dat het aan m'n speler zou kunnen liggen, niet dus....

Arjen van den Doel
09-08-2003, 16:27
Ook ik heb onlangs Two Weeks Notice bij MediaMarkt ArenA (Amsterdam) gekocht. :D

Toen ik hem vanavond ging kijken kwam ik tot de ontdekking dat de ondertiteling echt slecht was. Amateuristisch. Hele stukken van de film zijn niet ondertiteld en andere stukken zijn anders ondertiteld als dat er werkelijk word gezegd.

Nou was mijn vraag ... hebben andere dat probleem ook. (om het snel te checken ... Bij mij is het van het begin tot het eidn van de film het zelfde liedje :( :( :( )...
Bij mij dus ook. Echt belachelijk dat tegenwoordig zoiets nog kan !

edwinvb
09-08-2003, 16:37
had m gehuurd op de release datum en bij de videotheek werd al gezegd dat er problemen waren met de ondertiteling. Dit was door de maatschappij al gezegd, dus ik vreemd dat dan de verkoop gewoon door is gegaan. Dit kan dus niet. Foute handeling van warner home video.

ed

Ronald Stiebolt
09-08-2003, 16:42
Klinkt als een omruilactie.....

Niels Simons
09-08-2003, 16:44
ik zal de mijne maar niet uit de seal halen dan...

mazzel,niels

Arjen van den Doel
09-08-2003, 16:47
Klinkt als een omruilactie.....

zelfs de engelse ondertiteling voor doven en slechthorenden is niet goed..... liedjes worden niet ondertiteld, en niet alles wat wordst gezegd, wordt ondertiteld.....
zelfs type-fouten, zoals "\" voor een stukje tekst !

echt slecht afgeleverd !

Patrick Deckard
09-08-2003, 16:54
Dus zoals ik het begrijp is de ondertiteling als de film zelf: slecht!

Rutger
09-08-2003, 18:45
Same Here, wordt maar even een mailtje naar Warner Home Video (Benelux) B.V.

BrokenTable
09-08-2003, 18:51
ik zal de mijne maar niet uit de seal halen dan...

mazzel,niels

Als er een omruilaktie gaat komen, zal de DVD toch niet in een seal hoeven zitten?

Niels Simons
09-08-2003, 18:52
de film is perfect,heb er al een stuk van gezien,sandra is weer heerlijk!!

mazzel,niels

Rutger
09-08-2003, 19:00
ik zal de mijne maar niet uit de seal halen dan...

mazzel,niels

Als er een omruilaktie gaat komen, zal de DVD toch niet in een seal hoeven zitten?


Dat denk ik niet, want anders kan je er ook niet achter komen dat de release niet klopt.

Rutger
09-08-2003, 19:18
hmmm, kan geen email adres vinden, dan wordt het maar een fax.

Petra
09-08-2003, 19:23
Mij was dat ook al opgevallen (gehuurd).
Echt hele stukken zijn niet ondertiteld.

HiddeV
10-08-2003, 00:03
Mij was dat ook al opgevallen (gehuurd).
Echt hele stukken zijn niet ondertiteld.

Same here! Ik had m ook gehuurd en echt hele stukken worden gewoon niet ondertiteld.

M Balje
10-08-2003, 00:16
Meschien een idee als Warner een exemplaar geeft aan dvd.nl om te resenceren dat julie hier meteen wat van zeggen en het ook melden aan Warner.

Dit kan natuurlijk niet,meschien moet dvd.nl binnen enkele dagen zelf al even kontakt opnemen.

Meschien ook een idee om dit topic Sticky te maken en "waarschuwing" voor de titel van deze thread tezetten.

CMB
10-08-2003, 12:38
Van de ondertiteling klopt weining! Ik snap niet dat een bedrijf als Warner zoiets kan releasen...

Heeft iemand voor mij het email adres of faxnummer van Warner voor mij?

Thankx,

Rob

I_Gadget
10-08-2003, 13:20
Het is inderdaad slecht gesteld met de ondertiteling. Brabelwerk :evil: . Heeft iemand al geprobeerd de DVD terug te brengen naar de winkel en zijn geld terug te vragen?

Groeten,

John

Mich
10-08-2003, 13:57
En ik wou deze nog als kado, kopen. Ik denk het niet hè.

Kan er inderdaad geen algemene waarschuwing gegeven worden.
Elke DVD verkocht van deze is één teveel.

Rutger
10-08-2003, 16:28
Ik ga hem niet terug naar de winkel brengen en mijn geld terug vragen. Ik wil dat Warner dit oplost. Ik wil de film hebben en verwacht van hun dat deze in orde is. Nu blijkt dit niet het geval te zijn, dus verwacht ik van Warner dat ze dit gaan oplossen. Mijn fax is al klaar en deze gaat morgen naar hun toe.

Voor degene die er hetzelfde over denken, volgen hier de gegevens:

Warner Home Video (Benelux) BV
Naritawg 237
1043CB Amsterdam

Tel: 020 6802300
Fax: 020 6802301

Rubriek:
Videobanden (bespeeld en onbespeeld)

I_Gadget
11-08-2003, 15:58
Moet je dit dan lezen:

Ondertitels:
Goed verzorgd m.b.t. de plaatsing (kan lager). Het heeft een wit niet te groot lettertype. De vertaling is goed gedaan en komisch. Ook een deel van de extra's is Nederlands ondertiteld. :shock: :shock:
Stukje uit:
http://www.dvd-home.nl/review/r2/twoweeks.htm

Zeker steekpenningen ontvangen :twisted: :wink:
Komisch is misschien wel van toepassing..... :D :D want eigenlijk is het zo slecht gedaan dat het komisch wordt.

Edwin V
12-08-2003, 08:21
Waarschijnlijk dezelfde dronken ondertitelaar als bij The Good The Bad And The Ugly. Ook daar werd de helft niet ondertiteld.
Uitermate slordig. :(

Max Davidse
12-08-2003, 08:45
Ben ik even blij dat ik deze DVD niet in mijn bezit heb...maar ik heb dat soort dingen ook wel vaker gezien...bijvoorbeeld dat de ondertiteling gewoon ettelijke secondes achterloopt, zwaar irritant. Maakt me wel weer blij dat ik meestal film kijk zonder ondertiteling...

Amelink
12-08-2003, 08:46
Ik had het zelfde toen ik de film huurde. Heb het gelijk maar doorgegeven. Is dat de reden dat de dvd ook zo goedkoop is? Deze is echt een stuk goedkoper dan alle voorgaande dvd van de week reeks van WB :?:

Rutger
12-08-2003, 19:04
Ik heb ze al twee faxen gestuurd en nog steeds niets van ze gehoord. Erg slecht van Warner Home Video.

I_Gadget
12-08-2003, 19:58
Ik heb maandag gebeld. Zou terug gebeld worden. Is ook nog niet gebeurd

Mich
12-08-2003, 20:10
Ik had het zelfde toen ik de film huurde. Heb het gelijk maar doorgegeven. Is dat de reden dat de dvd ook zo goedkoop is? Deze is echt een stuk goedkoper dan alle voorgaande dvd van de week reeks van WB :?:

Is me ook opgevallen. Nu is het zo dat dit nieuws zich wel snel zal verspreiden. En een DVD van de maand die niet verkoopt door een technische fout, dat kan niet hè. Dus prijs naar beneden in de hoop dat de twijfelaars alsnog kopen.

freaky
12-08-2003, 20:30
Hopelijk komt er omruilactie, want vind het ook erg slecht, heb hem gekocht voor € 16.99, maar dit wil niet zeggen dat de ondertiteling moet sucken, wist zelf niet dat dat nog kon tegenwoordig.

Rutger
13-08-2003, 09:08
Ik heb net met Warner gebeld en deze vertelde mij dat ik terug moet naar de winkel waar ik de dvd gekocht heb. Deze moeten dan kontakt opnemen met de klantenservice van Warner.

Ik zal wel even kijken of dit vandaag gaat lukken.

Heeft iemand anders misschien het klantenservice nummer dan kan ik die direct gaan bellen. Ik heb de dvd namelijk bij Kruidvat vandaan en ik zie het dan niet helemaal zitten. Aangezien Kruidvat niet als hoofddoel heeft het verkopen van DVD's.

Misschien wil de crew van DVD.nl ons ook helpen, aangezien die misschien wat meer invloed hebben in dit soort zaken.

I_Gadget
13-08-2003, 12:58
Ook ik heb net weer naar Warner Bros Home Video gebeld.

Ik kreeg de mededeling dat er een omruilaktie komt. Begin volgende week komt er een nieuwe versie uit.

Ik kreeg het advies om de DVD (dus exclusief hoes) naar hun op te sturen samen met mijn NAW gegevens.

Adres gegevens zijn:

Warner Home Video
Antwoordnummer 9383
1000 XH Amsterdam

Zodra volgende week de nieuwe versie binnen is wordt die opgestuurd

Het is wel raar dat Rutger vandaag een ander antwoord heeft gekregen.

Groeten,

John

Herjan
13-08-2003, 13:16
Ik kreeg de mededeling dat er een omruilaktie komt. Begin volgende week komt er een nieuwe versie uit.
Enig idee hoe ik volgende week kan herkennen welke versie ik koop?

I_Gadget
13-08-2003, 13:27
Ik kreeg de mededeling dat er een omruilaktie komt. Begin volgende week komt er een nieuwe versie uit.
Enig idee hoe ik volgende week kan herkennen welke versie ik koop?

Nee geen idee. Misschien kan ik je het vertellen als ik de nieuwe DVD binnen heb. Ik laat het dan wel weten

Rutger
13-08-2003, 13:43
Ook ik heb net weer naar Warner Bros Home Video gebeld.

Ik kreeg de mededeling dat er een omruilaktie komt. Begin volgende week komt er een nieuwe versie uit.

Ik kreeg het advies om de DVD (dus exclusief hoes) naar hun op te sturen samen met mijn NAW gegevens.

Adres gegevens zijn:

Warner Home Video
Antwoordnummer 9383
1000 XH Amsterdam

Zodra volgende week de nieuwe versie binnen is wordt die opgestuurd

Het is wel raar dat Rutger vandaag een ander antwoord heeft gekregen.

Groeten,

John

Weet je nog met wie je gesproken hebt?
Ik denk dat ik dat anders ook gewoon doe. Opsturen met mijn NAW gegevens erbij. En dan wachten tot we een nieuwe krijgen opgestuurd.

Jammer dat het zo rommelig gaat.

I_Gadget
13-08-2003, 14:21
Weet je nog met wie je gesproken hebt?
Ik denk dat ik dat anders ook gewoon doe. Opsturen met mijn NAW gegevens erbij. En dan wachten tot we een nieuwe krijgen opgestuurd.

Jammer dat het zo rommelig gaat.

Nee helaas weet ik niet meer wie ik gesproken heb. Ik heb rechtstreeks naar de afdeling klantenservice gevraagd. Daar hebben ze mij te woord gestaan en verteld dat ik hem op kon sturen.

Bel anders zelf ook nog voor alle zekerheid even op naar die afdeling. Als ze jou dan hetzelfde vertellen dan weten we het in ieder geval zeker.

Dat het rommelig gaat ben ik volkomen met je eens.

Groeten en succes,

John

Rutger
13-08-2003, 14:40
Ik heb de klantenservice gebeld en deze bevestigen inderdaad dat er een omruil actie komt. Ik trof vanmorgen een verkeerde persoon denk ik.

Ik kreeg ook nog de excuses van Warner Bros. De DVD dus opsturen met NAW gegevens, voor de rest niks en de nieuwe dvd wordt toegestuurd.

We wachten het af, maar het klink in ieders geval goed.

een verzoek aan de moderators of deze ook sticky gemaakt kan worden net zoals de Monsters post.

CMB
15-08-2003, 07:39
Contact met Warner gehad, je kan inderdaad de DVD omruilen.

Schijnbaar hebben ze ook o.a. contact gehad met FreeRecordShop, zodat je ze ook daar kan omruilen...

We zullen zien!

Jaap Mechielsen
16-08-2003, 12:06
Net contact gehad met de freerecordshop in Arnhem en deze gaven aan dat je de dvd zelf naar Warner moet opsturen en er bij hun geen omruilactie is :roll:

CMB
18-08-2003, 07:40
Dat kreeg ik ook te horen bij FRS toen ik daar stond...
Gelukkig had ik een uitdraai van een email met hun hoofdkantoor meegenomen waarop stond dat ik ook mag omruilen/geld terug.

Nu moeten ze wel :D


Toch vreemd dat je zelf aktie moet ondernemen en hiervoor ook kosten moet maken, voor iets wat gewoon correct had moeten zijn. Ik heb hiervan geleerd dat ik NOOIT meer direct een DVD ga kopen; hoe graag ik een film ook zou willen hebben :cry:

Rob

Rutger
18-08-2003, 07:50
Het gaat inderdaad wat vreemd.

Ik heb eerst een paar faxen gestuurd, maar daar kreeg ik geen antwood op. Vervolgens gebeld en kreeg te horen dat ik bij de winkel moest zijn. Deze moesten dan de DVD opsturen naar Warner. Toen hoorde ik van I_Gadget dat er een omruil actie was bij Warner. Dus heb ik diezelfde dag weer naar Warner gebeld en meteen gevraagd naar de klantenservice. Daar werd ik keurig te woord gestaan door een mevrouw die mij vertelde dat ik de DVD inderdaad gewoon kon opsturen. En dat ik deze week de nieuwe dvd toegestuurd zou krijgen. Een paar dagen later wordt ik gebeld door iemand anders van Warner die eindelijk mijn faxen heeft gezien en bedacht dat het misschien toch wel vriendelijk en netjes is als ze terugbellen. Deze mevrouw vertelde dus dat ze mijn brief (is fax) had gelezen en dat ik met mijn dvd naar de winkel moest gaan. Ik heb haar maar laten praten. In mijn fax had ik ook de link naar deze thread neergezet.
Mocht er dus iemand van warner dit lezen, dan zou een sugestie van mij zijn "communicatie training".

Peter_spm
19-08-2003, 07:46
Hier ook slechte ondertitels. :cry:
Ook Warner maar even bellen.
Zou je ook bij de Media Markt (A'dam) kunnen omruilen?

Pieter

Rutger
19-08-2003, 07:56
Hier ook slechte ondertitels. :cry:
Ook Warner maar even bellen.
Zou je ook bij de Media Markt (A'dam) kunnen omruilen?

Pieter

Wanneer je Warner gaat bellen, moet je direct vragen naar de klantenservice, anders wordt je afgescheept.

Je kan het natuurlijk proberen om te ruilen bij de MM. De nieuwe lichting DVD's is volgens mij nog niet uit. Wanneer je gaat ruilen bij MM, zullen zij de DVD ook moeten opsturen naar Warner en wachten tot ze de nieuwe lichting dvd krijgen teruggestuurd.

Subzer0
19-08-2003, 23:06
Ik heb de dvd zaterdag gehuurd, en ik moet zeggen, dat dit wel heel slecht is. Zo kan een dvd toch niet uitkomen?

Rutger
20-08-2003, 07:28
Ik heb de dvd zaterdag gehuurd, en ik moet zeggen, dat dit wel heel slecht is. Zo kan een dvd toch niet uitkomen?

Dat zou inderdaad niet moeten mogen, maar helaas toch gebeurd.

Peter_spm
20-08-2003, 11:28
Net gebeld met Warner.

Nu vertellen ze dat ik de dvd bij de winkel moet gaan omruilen, omdat ze zelf liever geen interne omruil acties doen.
Volgens de mevrouw (Annemieke) zijn de nieuwe (goede) dvd's inmiddels wel in de winkels beschikbaar.
Verder geeft ze me nog wel even hun antwoordnummer, maar ze heeft liever niet dat ik de dvd op stuur. :?

Zou ik voor zo'n omruil actie bij de MM nog het bonnetje moeten hebben? Dan moet ik denk ik wel even goed gaan zoeken. Ik ga MM eerst maar even bellen, voordat ik parkeer geld voor niks betaal.

Groet,
Pieter.

Giniecoloog
20-08-2003, 15:35
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van Warner en kon gewoon de dvd opsturen naar ze. Heb ik dus vandaag gedaan. Is er al iemand die de nieuwe versie heeft gekregen van Warner?

Rochan
21-08-2003, 12:20
Volgens mij is de nieuwe/goede versie nu verkrijgbaar. Je kan het aan het volgende herkennen:
Er zit een groene dot(stickertje) op de achterkant geplakt en op de zijkant/rug van de hoes staat het volgende Z9N op de oude/verkeerde staat Z9 en de lettertype op de rug van nieuwe is iets groter. Deze versie heb ik vandaag gekocht bij MM Rotterdam Centrum. Ik heb beide versies in mijn handen gehad, en heb deze verschillen gezien. Ik hoopp dat jullie er wat aan hebben, ik ga de dvd vanavond bekijken en kijken of daadwerkelijk de goede versie heb :)

Rochan
21-08-2003, 22:59
Volgens mij is de nieuwe/goede versie nu verkrijgbaar. Je kan het aan het volgende herkennen:
Er zit een groene dot(stickertje) op de achterkant geplakt en op de zijkant/rug van de hoes staat het volgende Z9N op de oude/verkeerde staat Z9 en de lettertype op de rug van nieuwe is iets groter. Deze versie heb ik vandaag gekocht bij MM Rotterdam Centrum. Ik heb beide versies in mijn handen gehad, en heb deze verschillen gezien. Ik hoopp dat jullie er wat aan hebben, ik ga de dvd vanavond bekijken en kijken of daadwerkelijk de goede versie heb :)

heb de film vanavond gekeken. En heb de goede/correcte versie gekocht :)

Michel II
22-08-2003, 11:56
Contact met Warner gehad, je kan inderdaad de DVD omruilen.

Schijnbaar hebben ze ook o.a. contact gehad met FreeRecordShop, zodat je ze ook daar kan omruilen...

We zullen zien!

Gisteren DVD geruild bij de Free Record Shop, heb de fout nog steeds

Jaap Mechielsen
22-08-2003, 14:03
Net geprobeerd de dvd om te ruilen bij de freerecordshop maar ze hadden helaas alleen nog de dvd's met de slechte ondertiteling. Met serienr. Z9 i.p.v. Z9N.
Dan wordt het toch maar opsturen :twisted:
Iemand al een goed exemplaar terug van Warner Bros??

Rutger
22-08-2003, 21:58
Net geprobeerd de dvd om te ruilen bij de freerecordshop maar ze hadden helaas alleen nog de dvd's met de slechte ondertiteling. Met serienr. Z9 i.p.v. Z9N.
Dan wordt het toch maar opsturen :twisted:
Iemand al een goed exemplaar terug van Warner Bros??

Helaas, nog steeds niet.

Rochan
25-08-2003, 22:17
Ik zag vandaag bij de plaatselijke videotheek, dat ze van Warner nieuwe (huur) schijfjes hadden ontvangen van de film. Dus als het goed kunnen jullie de schijfjes nu ook omruilen of deze week de goede schijfjes ontvangen van Warner :)

Dennis Veldhuizen
25-08-2003, 23:26
de film is perfect,heb er al een stuk van gezien,sandra is weer heerlijk!!

mazzel,niels

zie je nou wel... toch iets positiefs aan die film! :D

Rutger
26-08-2003, 10:37
Heb vandaag de nieuwe versie binnen gekregen. :D
Warner heeft hem dus keurig omgeruild.

Arjen van den Doel
26-08-2003, 10:50
Heb vandaag de nieuwe versie binnen gekregen. :D
Warner heeft hem dus keurig omgeruild.
Ok, dan ga ik em ook maar opsturen... alleen het schijfje toch ?

Rutger
26-08-2003, 11:25
Heb vandaag de nieuwe versie binnen gekregen. :D
Warner heeft hem dus keurig omgeruild.
Ok, dan ga ik em ook maar opsturen... alleen het schijfje toch ?

Inderdaad alleen het schijfje. Ik had de mijne in een cd hoesje gedaan en daar kreeg ik hem ook weer keurig in terug.

Coen Loef
26-08-2003, 12:37
En wat zat er vandaag bij de post... de nieuwe DVD van Two weeks notice netjes in een bubbel envelop :). Gelukkig bestaan er ook nog eerlijke filmmaatschappijen :P .

Edwin V
26-08-2003, 15:33
Ook bij mij netjes in een bubbelenvelop en hetzelfde hoesje als waarin ik de foute DVD had gestopt vandaag in de bus.

Fout netjes verholpen door Warner (y)

Giniecoloog
26-08-2003, 18:38
Ook ik had de dvd vandaag terug van Warner met een excuusbrief erbij!

(y)

Edwin V
27-08-2003, 06:26
Net geprobeerd de dvd om te ruilen bij de freerecordshop maar ze hadden helaas alleen nog de dvd's met de slechte ondertiteling. Met serienr. Z9 i.p.v. Z9N.
Dit Z9N nummer staat op de rug van het doosje en ook op de DVD zelf, dus in de winkel eenvoudig te controleren. :)

Ik heb overigens geen excuusbrief gekregen, alleen de DVD.

Qique
30-08-2003, 15:00
Ook ik heb mijn DVD de 21e (verleden week donderdag) opgestuurd, maar nog steeds niets ontvangen... :cry:

Weet iemand een e-mail adres of telefoonnummer voor mij?

Alvast bedankt!

Jaap Mechielsen
03-09-2003, 12:00
Bij mij hetzelfde als bij Qique. 22 augustus verstuurd maar nog steeds niets retour. :twisted:
Qique heb je inmiddels al een nieuw exemplaar of nog steeds niet??

Rutger
03-09-2003, 12:11
Ook ik heb mijn DVD de 21e (verleden week donderdag) opgestuurd, maar nog steeds niets ontvangen... :cry:

Weet iemand een e-mail adres of telefoonnummer voor mij?

Alvast bedankt!

Deze gegevens zijn in een eerdere post van mij terug te vinden.
Wanneer je belt, moet je gelijk vragen naar klantenservice, anders wordt je wat rottig geholpen, bij mij heeft het een kleine twee weken geduurd tussen versturen en ontvangen.

Qique
04-09-2003, 07:48
Nee, nog steeds niets binnen..... :cry:

Ik ga vandaag bellen. Kan jullie vervolgens een week niet op de hoogte houden omdat ik voor mijn werk weg ben. Als ik terug kom zal ik de status posten.

Qique
04-09-2003, 12:03
Heb ze (klantenservice) gebeld..... en kreeg te horen dat het druk was met omwisselen van de DVD's (medeforummers?) maar dat ze echt niemand vergeten.. :?

Dus nog maar even wachten. :D

elvis
18-09-2003, 21:31
dat is te hopen voor je

Qique
22-09-2003, 11:57
Heb ze (klantenservice) gebeld..... en kreeg te horen dat het druk was met omwisselen van de DVD's (medeforummers?) maar dat ze echt niemand vergeten.. :?

Dus nog maar even wachten. :D

Inmiddels 2 weken geleden inderdaad de nieuwe goede versie opgestuurd gekregen met een keurig briefje erbij.

Goede service!

rjateun
27-12-2003, 07:16
Weet iemand of de omruilactie nog steeds geldt?

Tjerk
28-12-2003, 15:59
Weet iemand of de omruilactie nog steeds geldt?

Ik heb hem in november nog omgeruild, is dus wel al ruim een maand geleden.
Ik zou het gewoon proberen.