PDA

Bekijk de volledige versie : De Biggie & Tupac dvd --- belachelijk



Abatino The Don
09-08-2003, 17:11
waarschuwing aan iedereen die geintresseerd is in deze dvd:

KOOP HEM NIET

althans niet de nederlandse uitgave

de maatschappij is "vergeten" de extras op de dvd te doen (hoewel ze wel op de hoes staan vermeld)
plus er zitten heel veel spelfouten in de ondertitels

op de documentaire zelf is niets aan te merken, het is een hele goede film

als je hem echt wilt hebben haal dan een buitenlandse versie want daar zitten wel al de extras op plus nog veel meer

Richard B.
09-08-2003, 20:35
De extra's vergeten op de dvd te zetten: djeezz.... :evil:

sharky
09-08-2003, 21:47
hoe is di documentaire dan?

zie je ook veel live optredens of gaat het meer over de levens

Harry B.
09-08-2003, 21:50
Wie is de uitgever van deze dvd?

Johan van den D.
09-08-2003, 22:00
Dat zijn inderdaad zeer slordige minpunten als dat werkelijk zo is
Maar is het wel zeker dat dit op de buitenlandse versies wel correct ishttp://www.smilies.org/basesmilies3/bl_paw.gif

patrick_h
09-08-2003, 23:23
hoe is di documentaire dan?

zie je ook veel live optredens of gaat het meer over de levens

De docu gaat over de manier waarop de twee om het leven zijn gekomen, wie hier achter zouden kunnen zitten.

Jorden
12-08-2003, 09:07
Dank je...

Wou hem gaan kopen. Komt er wel een verbeterde versie van de dvd dan?! Of laten ze hem zo?

Groetjes Jorden

Thijs
12-08-2003, 13:32
Heeft de maatschappij dat zo gezegd dat ze het 'vergeten' zijn, of denk jij dat dat het geval is.
Want dit is toch niet voor te stellen, vergeten de extra's er op te zetten :shock:

Abatino The Don
16-08-2003, 19:54
ik heb hem zelf gekocht en weer terug gebracht nadat ik had gezien dat de extras nergens te bekennen waren

ik had de film zelf trouwens al bijna voor een jaar (gedownload)

ik heb vrienden in de VS en spanje, en zelfs 1 in finland die de versies van daar hebben gehaald waar geen fouten in zitten

er zitten zelfs nog meer extras bij dan de "vergeten" extras die op de nederlandse versie behoren te zijn

de documentaire zelf is een onderzoek naar de jarenlange geruchten dat waarschijnlijk FBI agenten tupac en biggie hebben vermoord
en als je die vent (een soort Peter R. de Vries) op pad ziet gaan ga je echt geloven dat dit het geval is geweest

goeie film, jammer dat Tupac's moeder zoals gewoonlijk weer gierig moet zijn en niet de rechten van zijn muziek wou vrijgeven voor deze dvd, eindelijk weer een goede dvd na al die waardeloze tupac films