PDA

Bekijk de volledige versie : Disney's Klokkenluider!!!



(Disney)Tom Houben
09-11-2001, 13:55
JAAAAAAAA!
30 januari komen "De Klokkenluider van de Notre Dame" en het eigenlijk niet noemenswaardige tweede deel ervan uit op DVD!!!

Er komt een duopack, maar ik heb net met Buena Vista Nederland gebeld en ze zullen ook los verkrijgbaar zijn!!!!!!!!

Dus goed nieuws voor alle fans!
Een van de mooiste Disney films (mijn mening ;)) komt 30 januari op DVD uit!!!!!!!!!!!!!:D :D :D

GEWELDIG!!!!!!!!

Ton v/d Heiden
09-11-2001, 21:13
Goed nieuws Tom.
Is zeker een van de mooiste Disney`s.
Ben zelf nog steeds in het bezit van de video, maar schaf `m zeker aan op dvd.
Bedankt voor de tip !

Marco
10-11-2001, 00:24
Hmm waarom is Buena Vista zo 'laat', want in Frankrijk is deel I al uit. En die is NL ondertiteld/gesproken. M.a.w. Theoretis is deze al uit (waarschijnelijk moet de cover vertaald worden)

http://www.dvdfr.com/dvd/fiche.php3?id=4108

Aan de andere kant zijn wij iig eerder dan de US. Want de R1 versies van deel I en II verschijnen pas op 19 Maart 2002.

starbuck
10-11-2001, 08:57
Erg goed nieuws, nu nog wat mooie extraatjes op de dvd-tjes en we zijn alweer een stukje van de dertiende maand kwijt :D

Arnold van Oostrum
10-11-2001, 09:06
Nou die link naar die Franse site ziet er goed uit. Met mooie screenshots. Nederlands in DD5.1 en een paar leuke extra's erbij. Echt een DVD om naar uit te zien.:)

(Disney)Tom Houben
10-11-2001, 10:07
Nou die link naar die Franse site ziet er goed uit. Met mooie screenshots. Nederlands in DD5.1 en een paar leuke extra's erbij. Echt een DVD om naar uit te zien.:)

En voor mij het allerbelangrijkste: hij is anamorph!!!
YES YES YES !!!:D :D :D

EN WAAW: De deleted scene van het liedje Someday!!! SUPER gewoon!!!:D

Arnold van Oostrum
10-11-2001, 10:49
YES YES YES !!!:D :D :D

EN WAAW: De deleted scene van het liedje Someday!!! SUPER gewoon!!!:D

Wow, Tom, jij bent enthousiast !:p

Hoe is je Frans? Hier (http://www.dvdrama.net/fiche.php3?1886) is een Franstalige recensie.
Beeld en geluid geven zij een 8 (uit 10).

(Disney)Tom Houben
10-11-2001, 12:26
Wow, Tom, jij bent enthousiast !:p

Hoe is je Frans? Hier (http://www.dvdrama.net/fiche.php3?1886) is een Franstalige recensie.
Beeld en geluid geven zij een 8 (uit 10).

Het is een van mijn favoriete films! En ik hoop gewoon dat hij net zo mooi als Tarzan of Fantasia 2000 uitziet op DVD:D Ik vind het in ieder geval geweldig dat hij op DVD uitkomt (maar dat had je misschien al door ;))

en m'n Frans? Na ja, ik gooi het wel eens door een vertaler:D In ieder geval bedankt!

[Zo, wat een cole website is dat! Alleen snap ik hun beoordelingen niet. Pocahontas heeft 9/10 vor beeld, dat kan dus echt nooit....]

Dennis V.
04-04-2003, 11:39
Ondertussen is hij al behoorlijk zeldzaam geworden. Ik denk hij wel OOp zal gaan binnenkort. Vandaag op het net nippertje nog gekocht bij de FRS in Veenendaal. Weer € 29.99, maar ja, ik heb hem in iedergeval !

:roll:

Richard B.
07-04-2003, 21:50
Ik kom deze zelf nog volop tegen.

Een tijdje geleden tipte ik zelf al dat titels als Tarzan en Fantasia mogelijk OOP zouden gaan, maar die kom ik momenteel weer regelmatig tegen. Ik heb eigenlijk het idee dat de huidige Benelux Disney-catalogus niet zo snel out-of-print zullen raken. Volgens mij is het niet echt het beleid van Buena Vista om de non-milestone classics snel uit productie te nemen.