PDA

Bekijk de volledige versie : vraagje over credit card



McReal
11-08-2003, 00:51
ik zou echt graag bij www.dvdzone2.nl die buffy boxen willen bestellen maar ik heb geen credit card en weet ook niemand die een credit card heeft of iemand die voor mij zou willen bestellen

heeft iemand hier een oplossing voor ??

greetzzz McReal

Herjan
11-08-2003, 08:39
Normaal gesproken is er altijd wel iemand op 't forum die de bestelling voor je wil plaatsen. Vanwege mijn vakantie kan ik je dit keer niet helpen.
Maar je zou natuurlijk zelf ook zo'n kaart kunnen aanvragen. Bij verschillende banken is dat mogelijk. Ben je jonger dan de minimumleeftijd, dan vraag je je ouders toch?

Johan van den D.
11-08-2003, 19:00
Maar je zou natuurlijk zelf ook zo'n kaart kunnen aanvragen. Bij verschillende banken is dat mogelijk. Ben je jonger dan de minimumleeftijd, dan vraag je je ouders toch?Dat lijkt mij ook het beste om te doen
Kun je ook in de toekomst mooie dvd,s en dergelijke bestellen
Neem aan dat je niet alleen deze boxen wilt hebben 8)

René Groen
11-08-2003, 19:06
Ik gebruik de CC van m'n zus altijd, misschien heeft iemand binnen je familie ook wel een CC, best handig :)

McReal
12-08-2003, 02:53
ik heb zelf nu een cc aangevraagd :) zal veel geld op gaan aan dvd,s ben ik bang :lol:

Roberto G
12-08-2003, 03:19
damn ik kan hemm niet aanvragen , omdat me salaris iedere maand verschillend is ofzo .
Zwaar klote , ik wil nou eindelijk welleens me eigen zaakjes kunnen regelen :cry: