PDA

Bekijk de volledige versie : Palm Zire 71 actie bij Star Trek Nemesis



Frank Everaardt
11-08-2003, 11:34
Palm Zire 71 actie bij Star Trek Nemesis



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=995)

Surya
11-08-2003, 12:12
:roll:

Om er toch maar meer verkocht te krijgen omdat hij niet zo goed ontvangen is.

Alex van den Berg
11-08-2003, 13:13
:roll:

Om er toch maar meer verkocht te krijgen omdat hij niet zo goed ontvangen is.Is dit een feit of een aanname?
Hoe dan ook... Ik zie geen relatie van je post m.b.t. het bericht... :roll:

Surya
11-08-2003, 14:59
:roll:

Om er toch maar meer verkocht te krijgen omdat hij niet zo goed ontvangen is.
Is dit een feit of een aanname?
Hoe dan ook... Ik zie geen relatie van je post m.b.t. het bericht... :roll:
Wel, de film is zowel door het publiek, de fans als de kritieken slecht ontvangen, dus is deze actie volgens mij gewoon een poging om de verkoop omhoog te trekken...

Alex van den Berg
11-08-2003, 15:00
:roll:

Om er toch maar meer verkocht te krijgen omdat hij niet zo goed ontvangen is.
Is dit een feit of een aanname?
Hoe dan ook... Ik zie geen relatie van je post m.b.t. het bericht... :roll:
Wel, de film is zowel door het publiek, de fans als de kritieken slecht ontvangen, dus is deze actie volgens mij gewoon een poging om de verkoop omhoog te trekken...Ja.... en? Wat is het verschil met andere DVD's in overdreven mooie verpakkingen en meegeleverde T-Shirts...? :roll:

Surya
11-08-2003, 15:05
Ja.... en? Wat is het verschil met andere DVD's in overdreven mooie verpakkingen en meegeleverde T-Shirts...? :roll:
Niets. Allemaal even flauwe acties. :P

Persoonlijk vond ik die film eigenlijk best mee vallen voor de rest.

expo
11-08-2003, 18:15
Deze film is sowizo alleen maar geschikt voor de echte fans, en deze kopen de film toch al. Dus veel meer kopers zullen ze niet lokken. Mij lijkt het echt een beloning voor de fans, geen verkooptruck.

Mike Philippens
11-08-2003, 20:58
Deze film is sowizo alleen maar geschikt voor de echte fans, en deze kopen de film toch al.
Hangt ervan af wat je onder fan verstaat. De meeste fans (van wat dan ook) zijn idd blind en kopen alles wat er maar mee te maken heeft. Ik ben liefhebber van het genre en huur 'm gewoon eerst even. Ik heb ook alleen maar de films die ik leuk vind. Toevallig zijn dat alle even nummers, dus als het verhaal klopt zou deze weer te pruimen moeten zijn. Echt heel erg goed is geen een Star Trek film. In allemaal zitten van die 'nou ja...' momenten. Ik ga het zien...ben er niet eens voor naar de bios geweest. Maar dat kwam omdat mijn starfleet uniform bij de stomerij was... :wink:

Elessar
12-08-2003, 10:56
Ik koop m gelijk alstiej en beetje goed geprijst is :) Ik vond t wel een goeie Trek film. Maar word ie al in aug gereleased dan? Ik d8 pas in september?

Flat
12-08-2003, 11:21
Het is toch weer even slikken: €13,50 voor VHS, €31,40 voor DVD..... :shock:

technocat
12-08-2003, 12:07
ik zie dit eerder als een poging om de fans aan te sporen om de film NU te kopen voor de +/- 25 euro waarvoor hij bij de MM zal liggen ipv een jaar of 2 te wachten op vb de 2disc editie die er ws ook komt (na de eerste 6 films) of om een jaartje te wachten totdat die goedkoop is.

Vond em (als fan) trouwens best ook wel leuk, maar wel als afsluiter van de next generation serie. De hele serie is nu genoeg uitgemolken, tijd voor een einde.

Bas de Jong
25-08-2003, 14:31
Niet gewonnen :cry:

Olaf van der Kroon
25-08-2003, 21:11
Niet gewonnen :cry:\
:evil: Jij ook al niet? "same here"

Rob Boute
27-08-2003, 20:12
18 eurootjes...bij MM...
Beam me up...for the last time...boldly go where no men has gone before...