PDA

Bekijk de volledige versie : DVD defect, en nu?



killik
12-08-2003, 17:56
Ik heb dus de DVD Swordfish al een tijdje in mij bezit, die het al die tijd niet deed in mijn Xbox dvd speler. Mijn gedachte was toen dat het wel aan de Xbox zou liggen (niet een 'echte' DVDspeler) want Swordfish deed het wel op de Philips 723 van mijn ouders. Nu ik echter mijn xbox heb vervangen met een Philips 625 doet Swordfish het daar als enige DVD uit mijn collectie ook niet op. Jammer want ik vind het een erg leuke film, en ik wil wel een goede versie. Wat nu te doen? Het lijkt me niet dat ik deze nog kan inruilen bij de FRS, een half jaar na aankoop, helemaal omdat de DVD het wel deed op de 723. Mailtje naar Warner sturen? Ik kan geen NLtalige website vinden.

Misschien dat een van jullie ook zoiets heeft meegemaakt.. ik hoor het wel. (en zeg niet 'Swordfish kost maar 15 euro koop gewoon een nieuwe :))

Thijs
12-08-2003, 18:00
Misschien verkeerde regio.. Xbox is namelijk niet regiovrij, daarop doet ie het niet, andere speler is misschien wel regiovrij die kan hem wel afspelen en je nieuwe speler is misschien niet regiovrij en kan hem dus niet afspelen.

Ik weet niet wat er gebeurt als je een Regio 1 DVD in een Regio 2 DVD speler doet (geen ervaring mee), maar het zou wel een hoop verklaren als dit het probleem is.

Arvid
12-08-2003, 18:13
Ik had het probleem bij de Blackadder-boxset. Op de 4e disk stonden twee afleveringen die constant vastliepen. Hier kwam ik pas na 3 maanden achter (heb eerst de andere disks bekeken). Kreeg geen nieuwe bij FRS. Gelukkig hoefde ik niet de hele box te vervangen, maar waren de disks ook afzonderlijk verkrijgbaar.

Christiaan Sauer
12-08-2003, 18:14
heel simpel: dan krijg je gewoon te zien op je display en je scherm dat je een verkeerde regio hebt. Dat is hete probleem dus niet denk ik.
Mvg,

Christiaan

Thijs
12-08-2003, 18:16
Oke.. bedankt Christiaan.

Was het proberen waard 8)

Christiaan Sauer
12-08-2003, 18:29
Dat is zo ja :lol:
Mvg,

Christiaan

Johan van den D.
12-08-2003, 18:56
Is er niks aan het disc oppervlak te zien van rare plakken of iets dergelijks ??
Je moet er in ieder geval toch wel rekening mee houden dat je alsnog een nieuwe moet kopen wil je deze echt hebben
Ook al wilde je dit horen, het is misschien wel de waarheid

Lex v/d Moolen
12-08-2003, 19:15
Ik zou gewoon eerst proberen om hem te ruilen bij de FRS. Ze doen daar soms helemaal niet moeilijk over, al heb je geen bonnetje.