PDA

Bekijk de volledige versie : snappercase in de ban!!!



*TIMMIE*
13-08-2003, 11:12
Er gingen reeds geruchten naar aanleiding van een plaatje van the matrix reloaded release, maar nu is het zeker. althans voor warner uk: the snapper gaat in de ban! vanaf septemberrelease two weeks notice zullen releases uitgebracht worden in een keepcase.

Zie ook dit bericht op r2-project:

Well, it's now official, the Warner Snapper case is dead. Many thanks to an industry insider who's sent over a couple of scans from the pages of a Trade magazine, the bottom line is that from the 1st of September starting with the release of "2 Weeks Notice", all Warner releases will be in "red Tag" case. This case developed by the manufacturer of the Amaray incorporates a locking mechanism that can only be opened by a matching "detacher" that the retailer uses upon purchase. We understand that the locking mechanism will be optional so that retailers (such as on line retailers) who don't want to display live product will not have to.

Following the release of "2 Weeks Notice" all Warner titles will have the packaging and back issue titles will start to be converted over to "Red Tag" cases.


nu nog wachten op de dts track, welke nu met enige regelmaat wordt toegepast op de us releases

Tim Weisselberger
13-08-2003, 11:26
Als ze maar wel even doorgaan met het uitbrengen van Friends Series 9/10 in snappervorm, anders wijkt dat af in me collectie.

En hoe zit het met New Line?, gaat deze ook de overstap maken?

Ps. had zelf nooit problemen snappers, alleen wanneer ze kapot gaan, zijn ze bijna onmogelijk te vervangen ivm geen vervangend materiaal.

pavko
13-08-2003, 11:38
Hoera!

Weg met de snappers. Ik zal ze niet missen

Léon Bolweg
13-08-2003, 11:38
New Line begruikt toch nooit snapper???


Trouwens, je kan, als de snapper stuk gaat, een cover downloaded zodat je em in een keepcase kan doen.....

pavko
13-08-2003, 11:40
Zie ook dit bericht op r2-project:



Heb je er ook misschien een URL van?

Dave
13-08-2003, 11:58
Lijkt mij vaag, die keep cases zijn dezelfde als hier de videotheek heeft en zijn bedoelt als magneet strip tegen diefstal...

Nathan Strik
13-08-2003, 12:20
Jammer dat de snapper verdwijnt... hopen dat het hier niet gebeurt. Ik vind het altijd wel vermakelijk om de meisjes bij de Blokker te zien stoeien met die dingen. :lol:
Tegen zoveel leedvermaak kan geen keepcase op hoor. ;)

*TIMMIE*
13-08-2003, 14:09
Zie ook dit bericht op r2-project:



Heb je er ook misschien een URL van?

speciaal voor jou: http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=5801

Erwin_W
13-08-2003, 15:31
Jammer dat de snapper verdwijnt... hopen dat het hier niet gebeurt. Ik vind het altijd wel vermakelijk om de meisjes bij de Blokker te zien stoeien met die dingen. :lol:
Tegen zoveel leedvermaak kan geen keepcase op hoor. ;)

Als je alleen daarvoor lol met meisjes kan hebben dan hoop ik voor jou dat Snappers blijven, ik heb ze liever niet meer!

Tim Weisselberger
13-08-2003, 15:34
Jammer dat de snapper verdwijnt... hopen dat het hier niet gebeurt. Ik vind het altijd wel vermakelijk om de meisjes bij de Blokker te zien stoeien met die dingen. :lol:
Tegen zoveel leedvermaak kan geen keepcase op hoor. ;)

Als je alleen daarvoor lol met meisjes kan hebben dan hoop ik voor jou dat Snappers blijven, ik heb ze liever niet meer!

z'n enige portie lol in de week ;)...


New Line begruikt toch nooit snapper???

mmm naar mijn weet wel hoor, heb er thuis een paar staan :)

Nathan Strik
13-08-2003, 15:36
z'n enige portie lol in de week ;)...
De kleine pleziertjes in het leven zijn het leukst. ;)

pretorian22
13-08-2003, 15:42
ik vind het wel aparte doosjes maar van mij mogen ze weg want als je ze een paar keer uit je opbergsysteem hebt gehaald gaan de hoeken ervan beschadigen.......

wat ik helemaal irritant vind is dat soms als je die best buy sticker eraf haalt ofzo dat je er dan beschadigingen van krijgt aan de voorkant omdat er geen plastic beschermlaag ofzo overheen zit

Harry B.
13-08-2003, 16:12
Zou Warner dan toch naar de consument geluisterd hebben?

Prekip
13-08-2003, 16:14
Hopelijk komt er nu ook een hoes-omruilactie ;)

mradem
13-08-2003, 16:21
Goh toch nogeens van die pest dingen af lol. Vind ze afschuwelijk en heb er ook geen 1. Heb alle films die hier in snapper zijn in aus gekocht.

John Steed
13-08-2003, 16:27
vanaf septemberrelease two weeks notice zullen releases uitgebracht worden in een keepcase.


two weeks notice zit toch echt weer in een snapper..

Gerben van der Leun
13-08-2003, 16:47
Geweldig nieuws... jammer dat ik net een zwik snappers van Kubrick gekocht heb. Een bijkoment voordeel voor snapperlovers is de TVA en TKA-tread op deze site. Rekenmaar dat er veel worden aangeboden!

Jason Bourne
13-08-2003, 16:50
vanaf septemberrelease two weeks notice zullen releases uitgebracht worden in een keepcase.


two weeks notice zit toch echt weer in een snapper..

Dat kan volgens mij ook wel omdat de 'snapperban' vooralsnog alleen voor Warner UK/US geldt.

Léon Bolweg
13-08-2003, 17:15
en de Ukreleases hebben vaak toch wel ned. subs.

En Tim; dan heb ik vandaag, in de vakantie, toch nog iets geleerd!

Nathan Strik
13-08-2003, 17:26
En voordat iedereen hier massaal HOERA!!!! gaat roepen, in Nederland blijven snappers voorlopig nog wel even bestaan.

Marco
13-08-2003, 17:55
New Line begruikt toch nooit snapper??? New Line gebruikte de snapper. Zijn al een tijdje overgestapt naar keepcases.

Léon Bolweg
13-08-2003, 18:26
A ha, dat maakt het voor mij dan duidelijker...

*TIMMIE*
13-08-2003, 19:09
en de Ukreleases hebben vaak toch wel ned. subs.

En Tim; dan heb ik vandaag, in de vakantie, toch nog iets geleerd!

veel warners hebben idd nl subs. daar tegenover staat wel dat warner vaak iets trager is met releasen in de uk.

bij ons heeft two weeks notice idd een snapper.

Richard B.
13-08-2003, 19:12
Eerst zien en dan geloven. Zou het niet kunnen zijn dat het hier enkel gaat om de rental-dvd's? Volgens mij worden die "red tag" bij videotheken namelijk steeds meer gebruikt maar heb ik ze in de winkel nog NOOIT gezien.

Als het echt zo is dan vind ik het oprecht jammer: ik heb snappers gedurende de tijd beter leren waarderen en ik vind het zelfs mooie verpakkingen. Het zou jammer zijn als Warner zwichte voor de druk.

Btw: als het echt zo is dan wordt de snapper natuurlijk wel een mooi collectorsitem! Ik zal goed in de gaten houden dat ik al mijn favo Warners voor die tijd al in snapper-formaat in mijn collectie heb. :)

JaapM
13-08-2003, 20:36
Zo erg zijn snappers toch niet ??

Vinden jullie ze echt lelijk of vervelend dat ze snel kapot gaan ?

Ik vind ze eigenlijk best wel wat hebben, je moet er natuurlijk niet mee gaan voetballen maar dat lijkt me logisch.

BASIL
13-08-2003, 21:17
Volgens dvdzone2, een belgische website, zou de eerste dvd ook in een Keep Case uitgebracht worden. Namelijk de franse versie van Two Weeks Notice.
Ben teleurgesteld want als echte verzamelaar heb ik nu recht op een Warner collectie met twee soorten dozen. Dat zal mooi zijn in mijn kast. Wanneer gaan ze stoppen met de klanten te k*****.
Tot nu toe heb ik nooit geen problemen gehad met de Snap Case en zal er zekers nooit geen problemen hebben. Met alles moet je voorzichtig zijn. Zelfs met vrouwen, auto's, enz. Als je onvoorzichtig zijt en je laat op tegels een Amaray doos vallen dan gaat die ook stuk.
Als je een slag geeft op je vrouw dan zal ze ook .... .

Dickwad
13-08-2003, 21:28
Ik heb bewust een aantal dvd's niet aangeschaft vanwege die k*t snapper cases . Voor is dit dan ook een echte verlossing. 9 van de 10 mensen die ik spreek vinden het ondingen. Ik heb zelf al een hoop hoezen gescanned, uitgeprint en in keep cases gedaan.

Léon Bolweg
13-08-2003, 21:50
de reden waarom ik snappers liever niet heb, is dat ze niet mooi bij de rest van de collectie passen. Ik den zo'n symmetrisch typ die dan alle dvdhoesjes hetzelfde wilt hebben. Een paar snappers er tussen staat dan gewoon niet zo mooi....

pavko
13-08-2003, 22:05
En voordat iedereen hier massaal HOERA!!!! gaat roepen, in Nederland blijven snappers voorlopig nog wel even bestaan.

En toch roep ik heel hard Hoera !!!
Voor mij is het namelijk nauwelijks interessant hoe de hoesjes in Nederland er uitzien aangezien ik toch meer dan 75% van mijn films bij Play of CD-Wow bestel....

Cheek
15-08-2003, 11:34
Sorry, maar het is me nog niet geheel duidelijk. Ik neem aan dat oude releases, indien nieuw uit de fabriek, vanaf nu ook in keepcase gaan of?

Tommy Brok
15-08-2003, 11:41
Ik zou 't erg jammer vinden als ze dit in Nederland ook zouden doen!
Ik vind de snappers erg mooi, tenminste wat anders dan die normale keepcases! Ik hoop dat Warner ermee door blijft gaan!

*TIMMIE*
15-08-2003, 15:16
Ook in nl zullen ze per september in de ban gaat staat sinds vandaag op deze site. Oude uitgaven zullen uiteindelijk ook omgevormd worden tot keepcase.

Dr_evil
15-08-2003, 16:28
Eerst zien en dan geloven. Zou het niet kunnen zijn dat het hier enkel gaat om de rental-dvd's? Volgens mij worden die "red tag" bij videotheken namelijk steeds meer gebruikt maar heb ik ze in de winkel nog NOOIT gezien.


Rental DVD's worden zowiezo niet in snapper uitgebracht door WB... ;)

Johan van den D.
23-08-2003, 08:05
We zijn dan nu waarschijnlijk wel van die snappers af maar ik las laatst dat er een maatschappij is, ben even kwijt welke, die ook van de keepcase af wilt
Ze willen namelijk overstappen op de slimcases
Waarom is er nu altijd een maatschappij die anders wilt zijn dan de rest
http://www.smilies.org/basesmilies3/1053178626.gif

Bobo
23-08-2003, 09:26
mij maakt het echt niks uit of snappers afgeschaft worden of niet, zolang ze maar wel snappers blijven gebruiken voor friends, tis niet mooi om een halve serie met snappers en een halve serie met keepcases te hebben (heb pas serie 1, 2, 3, en 4)

Richard B.
23-08-2003, 10:21
We zijn dan nu waarschijnlijk wel van die snappers af maar ik las laatst dat er een maatschappij is, ben even kwijt welke, die ook van de keepcase af wilt
Ze willen namelijk overstappen op de slimcases
Waarom is er nu altijd een maatschappij die anders wilt zijn dan de rest
http://www.smilies.org/basesmilies3/1053178626.gif
Waar haal je die info vandaan j? Ik heb er tot op heden nog niets enigzins 'officieels' over gelezen.

Joris Springer
23-08-2003, 11:57
Ik vind die Snappers wel grappig, nooit veel bezwaar tegengehad.
Zo een mooie kartonnen hoes heeft eigenlijk als grootste probleem dat ze niet goed tegen water kunnen (mocht je ooit zo onvoorzichtig zijn om er water op te knoeien) en dat ze redelijk snel kapot gaan als je er niet goed mee omgaat.

Johan van den D.
23-08-2003, 12:13
mij maakt het echt niks uit of snappers afgeschaft worden of niet, zolang ze maar wel snappers blijven gebruiken voor friends, tis niet mooi om een halve serie met snappers en een halve serie met keepcases te hebben (heb pas serie 1, 2, 3, en 4)Ben bang dat als ze er inderdaad mee gaan stoppen dat je toch een probleem heb met je friends serie
Maar ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ze hier en daar toch wel een uitzondering zullen makenhttp://www.smilies.org/basesmilies3/1053175198.gif

dr. blood
27-08-2003, 12:09
wat ik helemaal irritant vind is dat soms als je die best buy sticker eraf haalt ofzo dat je er dan beschadigingen van krijgt aan de voorkant omdat er geen plastic beschermlaag ofzo overheen zit

Met een aansteker voorzichtig de sticker opwarmen. De lijn wordt zacht en de sticker is er probleemloos en zonder beschadigingen vanaf te halen.

Roberto G
30-08-2003, 05:05
Beter, ik heb een hekel aan die snappers , ziet er een stuk goedkoper uit , en bovendien sluiten de meeste niet goed.

Cheek
17-03-2004, 14:47
Ik weet niet of hier al een topic over is (denk het niet :)), maar het lijkt me wel interessant om bij te houden welke DVD's inmiddels al in niet-snapper vorm gesignaleerd zijn.

Dit is natuurlijk handig voor voor- en tegenstanders.
De eerste weet dat ze snel moet zijn om nog een snapper te kunnen bemachtigen. En de snapper hater weet wanneer een titel eindelijk in normale verpakking te krijgen is. ;)

Idee?

Banni
17-03-2004, 14:55
The Matrix en The Green Mile al gesignaleerd in Amaray.

Cheek
17-03-2004, 14:58
Misschien is het handig om hier ff een nieuw topic voor te openen met een lijstje?

Maak er wel even 1. Prepare. :)

rmelkert
17-03-2004, 15:43
In dit topic wordt me een ding duidelijk, er zijn best veel soorten 'snappers' :)

Heeft iemand een overzicht met voorbeelden van soorten verpakkingen ik wil namelijk me DVD's gaan beschrijven en daarbij de correcte verpakkingaanduiding gebruken.

Cheek
17-03-2004, 15:55
Kijk eens.. :)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12565
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18325

HarryCallehan
03-04-2004, 21:23
[OFFTOPIC]


Met een aansteker voorzichtig de sticker opwarmen. De lijn wordt zacht en de sticker is er probleemloos en zonder beschadigingen vanaf te halen.

:shock: met een aansteker ? damn da's link.

Waarom niet gewoon een fohn pakken, veeeel minder risico en zelfde effect.

HC

Paul IJsendijk
03-04-2004, 22:09
Het is op zich wel mooi dat die snappers eruit gaan maar aangezien ik al mijn snappers bij elkaar heb staan (warner) gaat alles weer door elkaar :roll:

Het vervelende is dat bv The Matrix in een snapper zit en deel 2 en 3 weer niet... maar om nou opnieuw The Matrix te kopen voor alleen de hoes dat gaat me ook weer wat te ver.

En verder die Best Buy stickers gaan er bij mij zonder problemen af.
Gewoon heel rustig de sticker halen...

Lesley
04-04-2004, 12:11
Je kunt em ook printen en een amaray case kopen...

Dennis V.
04-04-2004, 13:38
slimcases ... hoe zien die er dan uit ?

Thijssie
04-04-2004, 14:22
ghost ship ook in keepcase.

Thijssie
04-04-2004, 14:23
slimcases ... hoe zien die er dan uit ?

Volgens mij een keepcase maar dan dunner. DVDR zit vaak in die dingen.

Dennis V.
04-04-2004, 14:54
ok. thanx

Edwin Smouter
04-04-2004, 16:16
ik vind het wel fijn dat die snappers eruit gaan

ik probeerde die dingen al langer te ontlopen, maar het idee om een topic te plaatsen over welke title nog te koop is in snapper en of de titel al over is op keepcase (of ander formaat) lijkt me wel erg handig

Caledonians
15-07-2004, 15:16
ik vind het wel fijn dat die snappers eruit gaan

ik probeerde die dingen al langer te ontlopen, maar het idee om een topic te plaatsen over welke title nog te koop is in snapper en of de titel al over is op keepcase (of ander formaat) lijkt me wel erg handig

haha... zei iemand die laatst nog hard op zoek was naar diverse snappers! ;) (6)