PDA

Bekijk de volledige versie : misschien handig om de moderators te helpen met opruiming



teigetje
13-08-2003, 14:11
Ik heb net even gezocht op mijn eigen berichten in TKA, TRA en TVA...
terwijl ik weinig daar post, kwam ik toch een aantal berichten tegen die allang weg mochten. Hier heb ik dus maar even SLOTJE in het onderwerp voorgezet.

Misschien een idee als iedereen dit even checked...als iedereen dit voor zijn/haar eigen berichten doet, is het straks veel minder moeite voor de moderators om de fora op te ruimen (TVA is al flink opgeruimd, TKA en TRA komen binnenkort aan de beurt).

En dan als het opgeruimd is hebben we er allemaal plezier van: met een zoekopdracht krijg je dan tenminste alleen nog maar recente berichten en de items die je hebt staan en nog wel geldig zijn vallen veel meer op.

Groeten
Loes

Ronald Stiebolt
13-08-2003, 19:42
Dit is een initiatief wat we vanzelfsprekend toejuichen!

teigetje
13-08-2003, 19:44
nu nog wat reacties en dan werkt het ook nog ;)



LOL

Prekip
13-08-2003, 20:02
Ik heb er nog een die op slot mag:

http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=26447

R. Schaap
16-08-2003, 16:43
Inderdaad een idee: Hierbij het verzoek aan iedereen om zijn eigen topics in TKA/TRA en TVA na te lopen of ze gesloten kunnen worden en indien dat het geval is even het woord SLOTJE aan de titel toe te voegen. Alvast dank! Dan kunnen wij ze sluiten en verplaatsen.

Remco87
16-08-2003, 17:24
Ik dacht dat ik dat bij allemaal wel had neergezet, maar scheen dat ik het bij nog een stuk of 5 niet had gedaan, gelijk even gedaan natuurlijk.

Hopelijk doet iedereen dat even, is een kleine moeite, en je helpt de crew er mee!

Remco

Jaap22
16-08-2003, 17:30
Goed dat je het zegt, had alles op slotje gezet, maar was er nog ééntje vergeten. Dat ook weer klaar :D

teigetje
02-09-2003, 12:51
:) tijdje wat minder online geweest, maar nog even een pluim voor de modjes, TK/TR/TV fora zijn een stuk handzamer geworden :)

Ronald Stiebolt
02-09-2003, 12:52
:) tijdje wat minder online geweest, maar nog even een pluim voor de modjes, TK/TR/TV fora zijn een stuk handzamer geworden :)

Dank! (y)

Ronald Dassen
04-09-2003, 18:14
Ook mijn dank is groot (y)