PDA

Bekijk de volledige versie : Citizen Kane



Anonymous
09-11-2001, 18:15
Weet iemand wanneer deze film uitkomt in Europa, of NL, wil em wel erg graag zien en die extra;s waar ze het over hadden op DVD angle zien er ook wel gaaf uit.

Gerbert
12-11-2001, 21:21
Ik heb deze al een jaar geleden in een dvd winkel in de UK gezien (geen webwinkel). Ik heb 'm toen zelf niet gekocht (stom, stom).

Dus ik denk dat deze wel ergens in de UK te krijgen moet zijn, ik heb 'm zelf ook nog niet gezien in de NL.

Nathan Strik
12-11-2001, 23:15
Ik heb de Amerikaanse Regio 1 Special Edition vandaag binnen gehad. Vorig jaar kocht ik de Regio 2 UK versie en ik wil iedereen afraden die te kopen. Wat een bagger beeld en geluid is dat zeg!!!
De nieuwe Regio 1 is digitaal geremasterd van het best bestaande negatief op aarde en bevat ook nog eens de geweldige documentaire "The Battle for Citizen Kane".
Ik zou zeggen laat die Regio 2 UK versie liggen en ga voor de Regio 1 S.E. Of wacht tot de S.E. in Europa uitkomt...

Gerbert
13-11-2001, 19:20
Phewww..... :D Blij dat ik 'm niet gekocht heb.

Nathan Strik
13-11-2001, 23:18
Heb net de Regio 1 Special Edition DVD bekeken en ik kan hem iedereen aanraden. Hij is supermooi geremasterd, met een transfer waar 2001 en Spartacus jaloers op kunnen zijn. Vrijwel zonder filmvlekjes en zonder hinderlijke plopjes in het geluid.
PRACHTIGE DVD, PRACHTIGE EXTRA´s (al zijn de storyboards op een normale TV een beetje onduidelijk) dus KOPEN DIE HAP!!!!

Echt de ultieme editie van Citizen Kane....