PDA

Bekijk de volledige versie : Seamless Brancing,wat zijn de mogelijkheden



M Balje
18-08-2003, 08:57
Weet iemand of het mogelijk is om 19 Delete Scene's door middel van Seamless Brancing in de film te bewerken die je in 2 verschillende talen kan bekijken (Engels en Nederlands) van een film die zo'n 240 minuten duurt en voorzien is van de mogelijk om Geen,Nederlandse en Engelse ondertiteling tekiezen. Ook moet het door kunnen gaan op een 2de disc.

Doet warner trouwens ook wel eens aan Seamless Brancing ?

Richard B.
18-08-2003, 20:51
Ik denk dat de lengte van de film in dit geval een beperking is: het zal moeilijk zijn om 240 minuten op een mooie manier op dvd te zetten en er ook nog SB op toe te passen. Wat je verder allemaal opnoemd moet wel mogelijk zijn denk ik. In SE van The Abyss gaan ze er heel ver mee.

M Balje
18-08-2003, 22:36
Ik denk dat de lengte van de film in dit geval een beperking is: het zal moeilijk zijn om 240 minuten op een mooie manier op dvd te zetten en er ook nog SB op toe te passen. Wat je verder allemaal opnoemd moet wel mogelijk zijn denk ik. In SE van The Abyss gaan ze er heel ver mee.

Op The Abyss Benelux editie (Volgens dvdinfo) staat er een DD 5.1 en DS 2.0 track op en ruim 24 minuten Seamless Brancing.
Totaal ruim 164 minuten film.
de tweede disc bevat de extra's.

Dat is dus in ierdergeval mogelijk.
Dan moet het haast wel mogelijk zijn om 2 verschillende talen in DD 5.1,240 minuten film inclusief 90 minuten Seamless Brancing (150 + 90)op 1 of 2 dvd's tezetten en ook nog voorzien van Ondertiteling en extra's.