PDA

Bekijk de volledige versie : Universele ophang beugels!! Waar te koop???



tony
18-08-2003, 13:58
Heb voor een prikkie een sharp pg-c20xe kennen kopen maar nu word ik gek van steeds het hele boeltje neer te zetten en dan nog al die draden over me vloer. Ik wil hem ophangen maar ben een beetje geschrokken van de prijs voor de orginele beugel 400 euro,s :shock:
Weet iemand waar er universele beugels te koop zijn!!
Overigens projecteer ik gewoon op m,n lamellen wat een prima beeld geef van 350x250.

Tony

BeQuietAndDrive
19-08-2003, 22:23
Kweenie maareh... Praxis? :P

Geen idee, ik weet niet hoe e.e.a. eruit ziet op je projector.

Acinony
20-08-2003, 22:26
Wacht maar tot je op een echt scherm projecteert !!! :D

Ik heb mijn projecter aan het plafond hangen via een eigengemaakte constructie. ( rails en draadenden, alles bijelkaar 15-25 euro )

Als je een foto hiervan wilt moet je ff je email geven.

Johan van den D.
20-08-2003, 22:32
Zelf iets maken lijk me inderdaad het beste dan in dit geval

cinedream
11-11-2003, 22:15
Wij verdelen verschillende beugels, o.a. van Beamax.

Alle beugels zijn voorzien van een kogelscharnier en bovendien kan het stukken goedkoper dan 400 EUR :)
Neem een kijkje op onze website voor meer info en foto's.

Groeten,

Nicolas

Acinony
11-11-2003, 22:52
bovendien kan het stukken goedkoper dan 400 EUR :)
Volgens mij kan het ook wel goedkoper dan € 150,- of € 295,- :lol:

Mijn zelfgemaakte beugel kan in hoogte versteld worden maar niet naar voren en achter (heb ik zelf voor gekozen !).
En kostte mij bij elkaar nog geen € 25,- (y)
(moet hem alleen nog afwerken maar dat stel ik steeds uit, je kan al kijken dus dat doe je dan ook liever dan een kapje erom heen maken... maar dat hebbie bij officiƫle ook !) :roll:

Devedees
18-04-2004, 21:39
Hoi,

Ik heb zelf wat bekeken vandaag en dacht aan een voet van een oude computer monitor.
zilver spuiten en klaar issie.

volgens mij moet dat nog werken ook.

Robert Kersbergen
02-05-2004, 13:19
Heb voor een prikkie een sharp pg-c20xe kennen kopen maar nu word ik gek van steeds het hele boeltje neer te zetten en dan nog al die draden over me vloer. Ik wil hem ophangen maar ben een beetje geschrokken van de prijs voor de orginele beugel 400 euro,s :shock:
Weet iemand waar er universele beugels te koop zijn!!
Ik heb mijn universele beugel gekocht bij Adformedia(.nl) in Amstelveen. Was nog wel steeds ruim 260 euro, dus goedkoop was het niet. Hij is wel telescopisch instelbaar en in zilver verkrijgbaar (dat was voor mij de belangrijkste reden om voor dat model te gaan). Adformedia had echter ook goedkopere. Bel of mail ze even, ze reageren vrij snel via de mail.