PDA

Bekijk de volledige versie : Aanbod dvd speler bij Bruna



Bart Heijnen
10-11-2001, 09:48
Beste mensen,

Bij de Bruna kun je nu een dvd speler + 10 dvd's kopen voor maar fl 649,-. Een koopje dus.

Ik wil weten of dit een beetje een goeie speler is.

De site is www.bruna.nl.

Kijk zelf!

bondfreak
10-11-2001, 11:26
Deze vraag is al eens gesteld, klik op de link om naar deze vraag en antwoord !! te gaan

klik hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1877)

Ik hoop dat je er wat aan hebt
laterz ;)

Daan01
16-11-2001, 13:12
Weet iemand waar men de dvd speler van de bruna aanbieding regiovrij kan laten maken??

bmateijsen
16-11-2001, 13:21
Volgens mij is deze aanbieding een wast of money... omdat het allemaal dvd's zijn die voor minder dan 35 piek te krijgen zijn..

Sure... dan heb je voor 650 wel een dvd-speler erbij... maar wie vindt al die films nu echt leuk......en leuk om te hebben... de rest kan je gewoon huren bij de videotheek.. kost je 6 piek...

Ach ja... je moet hetzelf maar weten... maar uiteindelijk krijg je denk ik van dit soort aanbiedingen weer spijt..

Groet Bjorn

Mirx
26-11-2001, 19:24
Zoek gewoon eens bij google of een andere zoekmachine op regio hack pioneer ... Een collega van mij heeft hem ook gekocht, en we hadden binnen een kwartiertje een regio hack gevonden.

Zijn DVD-speler was echter al wel na drie dagen defect. Reageert echt op niets meer. Dus of ze kwalitatief echt goed zijn blijft de vraag. Kan altijd toeval zijn, maar apparatuur die binnen een week defekt gaat, daar heb ik toch mijn bedenkingen bij.

Ronald Ridderhof
26-11-2001, 20:30
Weet iemand waar men de dvd speler van de bruna aanbieding regiovrij kan laten maken??

Als je in Rotterdam woont bij RODISC op de mariniersweg, ergens anders weet ik het niet.

System 3rror
26-11-2001, 20:35
Op deze link (http://www.vcdhelp.com/hacklist/288.html) staat hoe je hem regio vrij kunt maken dmv een in te voeren code!

Ik weet niet of hij werkt, want ik heb zelf niet zo'n Pioner!

De meeste hacks werken van die site wel, dus ga dr eigenlik van uit dat deze ook werkt!

Succes ermee!