PDA

Bekijk de volledige versie : X-Men [DVD]



Paul Ranft
19-07-2001, 00:00
X-Men [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=13)

Henk Heideveld
19-10-2001, 15:59
Ik zet vaak Matrix en X-Men op 1 lijn.
Ik weet eigenlijk niet precies waarom.
Wel dat ik ze beide heb en beide prima vindt, qua beeld en geluid.

martin
20-10-2001, 15:41
Kwa Beeld vind ik X-men beter, ben benieuwd waneer de opvolger komt op DVD.
verhaal is ook wel aardig, je moet hem denk ik een paar keer zien om hem echt goed tegaan vinden.

Henk Heideveld
22-10-2001, 10:40
Klopt. Beeld van X-Men is fraaier.
Maar beide films hebben gemeen, dat je ze vaker moet zien om alles helemaal door te hebben, zoals jij ook zegt. Het zijn een je gelaagde films. Je kunt ze aan de oppervlakte bekijken, maar ze hebben gelaagde diepgangen. Heel knap. Je moet niet nadenken, maar je gaat nadenken.

starbuck
04-11-2001, 16:23
Geweldig genoten van deze film, een echte verassing, eigenlijk vanwege de verpakking en extra's aangeschaft ( jaja heel raar )
maar eenmaal gekeken buitengewoon genoten.

martin
04-11-2001, 16:55
volgens mij moeten er nog meer X-MEN films uitkomen.
volgend jaar ??

Nathan Strik
04-11-2001, 18:25
Ja.


volgens mij moeten er nog meer X-MEN films uitkomen.
volgend jaar ??

martin
04-11-2001, 19:17
Ja.


dit is duidelijke taal ;)

starbuck
04-11-2001, 19:55
y-men :confused:

Henk Heideveld
05-11-2001, 10:18
Lekkere "spraakzame" discussie.:D :D :D

frosty
05-11-2001, 15:46
http://www.upcomingmovies.com/xmen2.html

hier wordt de datum 2 december 2002 gegeven als de us bioscoop release.. zal nog wel een jaartje of 2 duren voordat je um hier op dvd kunt vinden :(

martin
05-11-2001, 18:18
dat zijn lange wachttijden.

Luther Hartog
29-11-2001, 21:03
Deze film is top en als de dvd release zo goed is, mag hij van mij wel een paar plaatsen stijgen (ik hoop hem binnenkort te krijgen Henk:)

M Balje
22-01-2002, 20:49
Je kan deze dvd voor 18.27 euro(DVD16.00+2,27verzending) krijgen bij hebjijvoormij.com is dat goedkoop of kan het goedkoper ?

M Balje
23-01-2002, 22:32
Heb de dvd bestelt bij heb je voor mij...voor 18,27 euro

Sven Groot
02-02-2002, 17:33
Deze film had ik gehuurd om mijn DVD-ROM drive (aangeschaft voor Visual Studio.NET, maar ik wilde PowerDVD toch ook ergens voor gebruiken :rolleyes: ) uit te testen. Achteraf heeft hij het effect gehad dat de werkelijk geweldige beeldkwaliteit van deze DVD mijn vader heeft overgehaald om een DVD-speler voor onze TV te kopen. Dat kijkt toch een stuk lekkerder. Nu nog Dolby Surround...

Edit: Er komt inderdaad ook een X-Men 2. Maar ze moeten even wachten totdat Stewart klaar is met het filmen van Star Trek: Nemesis voordat principal photography voor X-Men 2 kan beginnen.

raimond 19
27-03-2002, 18:45
helemaal tppie deze film,ga hem gauw maar eens kopen op DVD,coole effecten,geluid,beeld en inderdaad nog een redelijk goed verhaal ook

Gabriël de Rop
27-03-2002, 20:49
Een hele stoere film....was in het begin een beetje teleurgesteld door de enkele "loose ends" en het open einde.....totdat ik dus hoorde over een vervolg: X2.
Hierdoor ben ik toch anders tegen deze film aan gaan kijken; en heb hem sinds vorige week ook in mijn bezit....(het waren toch mijn favoriete Marvel comics, dus ik was het wel "verplicht"..:D )
Bring on the sequel !!

Luther Hartog
27-03-2002, 21:08
Als het goed is komt er ook een X-men 3 hoor Gabriel, ik dacht dat dit al van tevoren bekend was, bij mij in ieder geval wel. Ik vind X-men 1 anders ook gewoon heel goed, maar goed ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld, want ik was jaren fan van de strip.

Gabriël de Rop
27-03-2002, 21:33
Ja, ik was ook enkele jaren erg verslaafd aan X-men/X-Force/etc. comics....maar toen X-men uitkwam, was ik niet meer thuis in de comicwereld en ook nog niet echt ge-intereseerd in DVD's....dus ik wist toen niet dat ze al enkele vervolg-films hadden gepland.
Maar als je al jarenlang een fan bent/was van de comics, dan ga je toch juist ongemerkt iets kritischer naar zo'n verfilming kijken, dat had ik in ieder geval wel.

Rochan
27-03-2002, 22:25
Ik hoop dat ze in een van de volgende delen die verfilmd wordt Gambit er bij komt als X-Member. By the way ik vind de X-men een van de betere verfilmingen van de superhelden films. Leuke special effexts, spannend en goede acteurs en actrices gebruikt.
Ik hoop dat de toekomstige verfilmingen ook zo zijn.:cool: :cool: :cool:

Gabriël de Rop
28-03-2002, 08:53
Hmmm, het enige dat ik tot nu toe heb gehoord is dat bij X2 de gehele cast van X-men (except Toad) weer meedoet en dat Beast wordt geïintroduceerd.
Iemand meer info over X2 ?

Jeroen Driessen
28-03-2002, 09:13
Hmmm, het enige dat ik tot nu toe heb gehoord is dat bij X2 de gehele cast van X-men (except Toad) weer meedoet en dat Beast wordt geïintroduceerd.
Iemand meer info over X2 ? Kijk maar eens op www.countingdown.com, deze site bevat diverse "countdowns" naar films met veel achtergrondinfo en rumours/waarheden. X2 staat er ook bij.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de spidey film, want die comics las ik vroeger erg veel (ik had helaas geen geld om X-Men erbij te doen, maar heb wel een paar albums van ze). De trailer vond ik in ieder geval erg vet.

Rochan
28-03-2002, 11:14
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de spidey film, want die comics las ik vroeger erg veel (ik had helaas geen geld om X-Men erbij te doen, maar heb wel een paar albums van ze). De trailer vond ik in ieder geval erg vet.

Nu we het toch over superhelden/comics films hebben. Ik ben ook benieuwd naar Blade 2. Ik heb de trailers van Spidey ook gezien, vooral die met de Twin Towers is leuk . Ik hoop dat ze hier de versie uitbrengen met de Twin Towers. :D :eek: :rolleyes:

Henk Heideveld
28-03-2002, 11:25
Nu we het toch over superhelden/comics films hebben. Ik ben ook benieuwd naar Blade 2. Ik heb de trailers van Spidey ook gezien, vooral die met de Twin Towers is leuk . Ik hoop dat ze hier de versie uitbrengen met de Twin Towers. :D :eek: :rolleyes:
Bedoel jij de versie waarbij de twin towers reeds vóór 11 september 2001............, za'l'k maar zegge.:D

Rochan
28-03-2002, 11:53
Bedoel jij de versie waarbij de twin towers reeds vóór 11 september 2001............, za'l'k maar zegge.:D

Klopt, ik heb de trailer toendertijd op internet gezien, waar Spiderman tussen de Twin Towers hangt. Deze trailer is later vervallen, en volgens de berichten zou dat stukje ook uit film geknipt worden/of aangepast worden voor de Amerikaanse markt. Voor Europese markt was het nog niet bekend.:D

Nathan Strik
28-03-2002, 15:44
Ik heb de trailers van Spidey ook gezien, vooral die met de Twin Towers is leuk . Ik hoop dat ze hier de versie uitbrengen met de Twin Towers. :D :eek: :rolleyes: Aangezien dit stuk speciaal voor de trailer was gemaakt en aangezien die torentjes er nu niet meer staan, lijkt de kans me behoorlijk nihil dat we deze scène ooit nog terugvinden in de film...

Yi-Long
28-03-2002, 20:20
Nah ja...hopen dan maar dat ze die trailers met de twintowers wél gewoon op de Special Edition DVD zetten...

Ik vond de film X-men trouwens niet echt veel aan...ik vond de strips veel leuker...

ferry8
22-04-2002, 14:54
....vond deze in de bios redelijk...dus dacht ik effe kijken hoe ie op dvd is....maar dat valt best wel tegen.....ten eerste de film zelf...het is een actie film, maar echte grote actie scene's mis ik...te tweede het beeld.oke de transfer is perfect(geen artifact enzo),maar het heeft het net niet een beetje fletse look heeft het ....en de geluid, veel surround action....maar het geeft toch niet die 'punch' die ik had verwacht (harde explosies en zo)...maar zoals ik al eerder gezegd heb er zijn niet echt veel goede actie scene's om die sound naar voren te halen......overal een matige film...maar ben toch benieuw naar X2

Dane
22-04-2002, 15:21
....vond deze in de bios redelijk...dus dacht ik effe kijken hoe ie op dvd is....maar dat valt best wel tegen.....ten eerste de film zelf...het is een actie film, maar echte grote actie scene's mis ik...te tweede het beeld.oke de transfer is perfect(geen artifact enzo),maar het heeft het net niet een beetje fletse look heeft het ....en de geluid, veel surround action....maar het geeft toch niet die 'punch' die ik had verwacht (harde explosies en zo)...maar zoals ik al eerder gezegd heb er zijn niet echt veel goede actie scene's om die sound naar voren te halen......overal een matige film...maar ben toch benieuw naar X2

Denk er wel aan dat de film met een relatief laag budget is gemaakt.
Ik vind dat het een goed geheel is geworden en zeker wel een goede stripverfilming, Bryan Singer heeft er zeker wel wat van gemaakt.

Maar je hebt naturlijk wel gelijk dat er niet veel spectaculaire actie scenes inzitten, maar dat gaat denk ik zeker wel veranderen bij X2, dat zeker meer geld gaat krijgen.

Remco Out
22-04-2002, 16:15
Ik vond de film ondanks de weinige spectaculaire scenes toch best aardig. Ben zeer benieuwd naar X2. Heb de DVD van X-Men nog niet, maar denk dat daar nog wel verandering in gaat komen.

Brian Slotboom
27-04-2002, 02:07
Heb hem al een poosje in huis. Ontzettende gave film. Met ONZE famke jansen:D

FL4TLiN3R
27-04-2002, 14:50
Absoluut een coole film, vooral Wolverine en Storm vind ik goed vertaald vanuit de Marvel Comics, alleen zie je van Storm veel minder in de film dan Wolverine...

Ook de rest mag er zeker wezen, alleen een vergelijking met de Matrix vind ik niet op zijn plaats, het zijn beide goede films... Maar de comic boek liefhebber is denk ik beter af bij X-men!

FL4TLiN3R
27-04-2002, 14:52
Persoonlijk ben ik errug nieuwsgierig naar Spiderman die binnenkort geloof ik in de bioscoop gaat draaien... :)

Wesley
08-07-2002, 20:13
Nadat ik deze film in de bios had gezien, zei ik meteen: IK GA EM KOPEN! en voila: het was mijn eerste DVD in mijn collectie! :D... Super film, met de nederlandse Rebecca Romijn Stamos, EN NATUURLIJK Famke Janssen!!!!!!!!!

Bahamut
15-07-2002, 20:21
Ik heb X-Men pas afgelopen week voor het eerst gezien en ik moet zeggen dat ik het een verrassend goede film vond.
Ik heb de tekenfilmserie altijd erg leuk gevonden en ik herkende veel daarvan in deze film terug.

De personages vond ik goed neergezet. Een geweldig lijkende Xavier, Roque misschien een beetje te tam, en ik vond Logan zelfs sympathiek.

Alleen jammer dat er relatief weinig humor in wordt gebruikt (op de enkele grappige opmerkingen van Wolverine na dan).

Charley Baak
14-08-2002, 17:15
officiele datum voor X2 : 2 mei 2003
Duurt dus nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te lang...:(

Roland
21-08-2002, 21:07
De 2e teaser met hele mooie beelden!!!!!!!!!!!!!

http://www.apple.com/trailers/fox/x-men_2/

GalO
31-08-2002, 20:24
Vond deze film echt top! maar er zaten soms wel wat saaie momenten in...
maar zondermeer samen met Spider-Man en blade 1&2 is het een van de weinige Super-Superhelden Films!

fjonkman
05-03-2003, 16:42
Absoluut een topfilm, ik kan niet anders zeggen :) tijdens het kijken en vooral luisteren naar de film valt meteen op dat et allemaal recht op je afkomt, wat een actie!

Echt een kick-ass film die altijd de moeite waard is om in je collectie te hebben ;)

freddy54
01-05-2003, 10:44
Heb deze schijf reeds ruime tijd, ben het verhaal vergeten! Ik zal dat weer goedmaken door hem nog eens in de gleuf te steken. X-men 2 is pas verschenen in de bios, zal allicht binnen enkele maanden in de rekken liggen (dubbele dvd?) 8)

Swanski
02-03-2007, 19:08
X-Men (2000) / Bryan Singer
Inmiddels de derde keer dat ik deze film zie, maar nog altijd goed en even leuk. Het verhaal en de wereld van de X-Men wordt degelijk en goed geïntroduceerd waardoor onbekenden van de strip en tekenfilm ook weten in wat voor wereld de X-Men leven. Het hele idee van de mensen tegen de mutanten is heel knap gevonden en deze eerste deel zet de lijn voort van de leuke tekenfilmserie (niet Evolution die ken ik niet) die ik als kind al geweldig vond. De effects zijn goed even als de opbouw en het script zelf. Jackman en McKellen stelen toch wel voornamelijk de show als Wolverine en Magneto. Nog altijd leuk!

7.8