PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe vaak kijken jullie dezelfde film??



Tom van den Hout
11-11-2001, 13:46
Ik heb een vraagje;

Hoe vaak kijken jullie dezelfde film??

Veel mensen vinden het namelijk vreemd dat ik zo veel DVD's koop (is niks vergeleken met de meeste mafkezen hier op het forum), ze zeggen dat je hem beter kunt huren. Maar ik kan soms een film wel een stuk of 10x zien.

etterletter
11-11-2001, 14:18
ik heb gladiator en fight club wel meer dan 10 gezien,
en dat zijn zeker niet de enige twee

dus zo gek is het niet hoor

SpaceWolve
11-11-2001, 14:33
Snatch kijk ik ook wel een aantal keer per week, en sommige scenes uit de Matrix maar dat is logisch natuurlijk;)

Jeroen Verleun
11-11-2001, 14:58
American pie 1, daar kan nog steeds bij elke keer dat ik de film zie in een deuk liggen van het lachen, heb hem ongeveer 8x gezien

System 3rror
11-11-2001, 15:24
American pie 1, daar kan nog steeds bij elke keer dat ik de film zie in een deuk liggen van het lachen, heb hem ongeveer 8x gezien

8 keer maar??? ;) Ik heb hem denk ik wel 40 keer gezien, kan hem wel dromen inmiddels :D
Saving Private Ryan ook al meerdere malen gezien, en dan helemaal de eerste en laatse scenes (lekker knalwerk!)

Tom van den Hout
11-11-2001, 15:34
40x!?!?!?!?!?!?!?!

Ik hoop dat je dit niet meent en dat dit een beetje overdreven is, anders zou ik je maar eens heel gauw na laten een kijken want dan spoor je echt niet.

Enne Spacewolve een paar x per week Snatch!?!?, ik weet niet hoe lang je die film al hebt maar hij is er al effe.

En ik maar denken dat ik maf was, vergeleken bij jullie ben ik volkomen normaal :D wat een opluchting

Gister South Park B,L&U weer gekeken, dit was de 12e x, en ik ken echt elk stukje text uit mijn bol (bij wijze van spreke dan he).

Isis
11-11-2001, 15:38
Tja...'t hangt ook een beetje van de film af: sommige films hoef ik maar 1x per jaar te zien, anderen wil ik wel elke week bekijken...
Mensen die bij mij op bezoek komen, vragen me dat wel vaker: zoveel geld uitgeven voor 1 film en als je 'm hebt gezien dan weet je 't toch wel?!
Haha.....niet iedereen is dus besmet met het dvdkoopvirus....
:D

Moet ook wel even eerlijk toegeven dat je er zelf ook wel steeds makkelijker mee wordt; weet nog goed toen ik m'n dvdspeler kocht dat ik echt van plan was om veel films te huren en alleen echte topfilms te kopen...Maar ja, bleek achteraf dat ik daar veel te hebzuchtig voor ben..:(

System 3rror
11-11-2001, 15:39
Misschien lichterlijk overdreven ja :)... maar meer dan 20 zekerste weten!!

Het begin van Taxi 2, ook al meerdere malen gezien, maar nog maar 1 keer helemaal afgekeken!
Gebeurt wel vaker dat ik gewoon een DVD'tje pak en dan alleen doorskip naar de leuke stukjes!

Mike Philippens
11-11-2001, 15:42
En er is zeker niemand die een paar keer per week Gandhi kijkt...of alle Godfather delen ???
Ik heb een aardige mix van een stuk of 30 DVD's en bijna de helft is muziek. En die kan ik best vaak achter elkaar zien. Lekker op de zater/zondagmiddag chillen met Cunning Stunts keihard aan...hoor ik tenminste de buren niet aanbellen...
Speelfilms kijk ik minder vaak, maar om de zoveel weken/maanden kan ik een film wel weer eens opzetten. Hangt er een beetje van af natuurlijk hoe makkelijk zo'n film verteerd. Snatch zou ik vaker kunnen kijken als Gandhi of Das Boot.

SpaceWolve
11-11-2001, 16:09
Misschien lichterlijk overdreven ja :)... maar meer dan 20 zekerste weten!!

Het begin van Taxi 2, ook al meerdere malen gezien, maar nog maar 1 keer helemaal afgekeken!
Gebeurt wel vaker dat ik gewoon een DVD'tje pak en dan alleen doorskip naar de leuke stukjes!

Dat is nou het voordeel van DvD, dat je kan doorskippen naar de leuke stukjes, probeer dat maar eens met video als je het begin en het eind van een film wilt zien :D

Dadaveke
11-11-2001, 19:18
Soms kijk ik films wel 10 of meerdere keren soms 2x acherelkaar als ik niets te doen heb, maar het is hobby he en met een hobby kun je uren bezig zijn..

starbuck
11-11-2001, 19:59
mijn top 3 meest bekeken film..

3...tombstone ( op video helaas )
2...goodfellas
1...total recall

total recall heb ik in mijn "jeugd" zo achterlijk vaak gekeken dat het nog wel even duurt voordat ik die inhaal.

Met stip op 4 trouwens Star wars p.m.

A.J
11-11-2001, 20:09
Ik ben zelf vrees ik, ook besmet met het dvd-koopvirus (ben gelukkig niet de enige). De films die ik heel vaak zie zijn:
1 Saving Private Ryan (de openings scene)
2 The Matrix
3 Star Wars eps 1 (de podrace :D )

Deef
11-11-2001, 23:38
Ik kijk ook films meerdere malen!

The Rock - de douche scene :D vooral The Criterion met DTS :D
T2 Ultimate - heel de film
Unbreakable - treinstation scene vooral de Vista Series met DTS :D
Ook Saving Private Ryan - begin en einde jammer genoeg nie in DTS :(
En natuurlijk ook The Matrix - bijna elke scene :p

Ik kijk helemaal de laatste tijd scenes meerder malen omdat ik nu eindelijk m'n DVD's in DD 5.1 en DTS kan beluisteren. :cool:

Deef
11-11-2001, 23:39
Beetje teveel smiles he?! ;)

Nathan Strik
12-11-2001, 00:20
Films die ik al vaak heb gezien (eigenlijk TE vaak, maar ja.... verslaving hè?) zijn:

- Fight Club (minstens 10 keer)
- Requiem for a Dream (een keer of 7 gezien nu)
- Unbreakable (minstens 7 keer)
- The Shining (keer of 8 gezien)

En talloze anderen die ik regelmatig kijk.

System 3rror
12-11-2001, 00:22
- Requiem for a Dream (een keer of 7 gezien nu)
- Unbreakable (minstens 7 keer)


En dat terwijl ze nog maar net uit zijn... hehehe.. junk ;)

Deef
12-11-2001, 00:26
Als die dr R1 bedoeld valt et toch wel mee? ;)

bmateijsen
12-11-2001, 11:31
Sommige films heb ik al een keer of 8 gezien.... zoals gladiator, matrix, godfather 1 en 3, starwars return of the jedi (helaas alleen op video en in bios)

Veel tekenfilms als bugs life en toy story kan ik vele malen zien.. blijven ontzettend leuk.. Persoonlijk vind ik dit ook de leukste dvd's om te kopen, omdat ik absoluut zeker weet dat ik deze veel zal gaan zien..


Maar goed....ik koop ook alleen films waarvan ik zeker weet dat ik ze vaker ga zien.

Bjorn

garrincha
12-11-2001, 11:51
sinds ik kan lezen en schrijven (ben 32) kijk ik
gemiddeld zo om de 3 weken wel naar the godfather.

(ik kan al twee jaar lezen en schrijven hahahahaha)

Henk Heideveld
12-11-2001, 12:41
Ik heb een aardige mix van een stuk of 30 DVD's en bijna de helft is muziek. En die kan ik best vaak achter elkaar zien. Speelfilms kijk ik minder vaak, maar om de zoveel weken/maanden kan ik een film wel weer eens opzetten. .

Ik heb het ook gemixt Mike, deels film, deels muziek. Muziek draai je gewoon wat vaker en je hoeft eventueel niet echt geconcentreerd te kijken.
U-571 draai ik vaak om anderen het subwoofersloopwerk te demonstreren. Maar Das Boot heb ik al minstens 5 x gezien en verveelt niet. Steeds ontdek ik meer.
Ook Tora, Tora, Tora is een door mij (te?) veel gedraaide film.
Private Ryan spant de kroon. Bepaalde scenes hiervan (landing Normandie, de tankaanval) blijf ik mooi vinden.
De meest bekeken film, die ik dan ook van begin tot einde uitzit, is dus echt The Green Mile. Drie uurtjes maar zonder een moment van verveling. Ik weet niet te zeggen waarom.

Jason Bourne
12-11-2001, 13:33
Films die ik al vaak heb gezien zijn o.a.:

Titanic minstens een stuk of 20 keer en 4 keer in de bios
Sleepers Zo'n 7 keer
The matrix ook zo'n 7 keer

En afleveringen van Friends, als je een half uurtje vrij hebt effe een afleveringetje.

John Rolfe
12-11-2001, 14:07
Se7en al een paar keer gezien.....ik kijk meestal gewoon af en toe de best scenes na.

Dennis
12-11-2001, 14:14
Blade Runner heb ik al zo'n 40 maal gezien en Superman the movie zo'n 50 maal.

Anonymous
12-11-2001, 18:33
Sommige films zijn als een rollercoasterride, Gladiator is hier een erg goed voorbeeld van, en heb ik dan zeker een flink aantal keren gezien. Terminator II heb ik al vele keren gezien, toen hij op DVD was direct gekocht en de avond daarnaa nog een keer, soms geeft een film je zo'n geweldig gevoel, andere films moet ze zelfs een aantal keren zien om te bevatten wat er gaande is, of omdat er visueel gezien zoveel gebeurt dat je meerdere keren moet kijken

martin
12-11-2001, 18:51
Ik heb me hele collectie zeker al 2 keer gezien, sommige uitschieters al 3x het blijft boeien ook zie je steeds meer dingen.

Gek he in me videobanden tijdperk had ik dat niet. Toch het Magische schijfje ;)

Nathan Strik
12-11-2001, 19:20
Tsja, Requiem for a Dream is op UK Regio 2 al langer uit en die heb ik een aantal keer geleend van een kennis. Sinds kort heb ik zelf de Regio 1 versie en ik heb hem ook nog een keer in de bios gezien met mijn zus, dus dan kom je wel aan 7 keer. Is ook een retegoede film.
Unbreakable heb ik inderdaad op Regio 1 en had ik daarvoor al een keer op huurDVD gehuurd en in de bios gezien, dus zo kom je ook al snel op een boel keer....
Ik ben inderdaad een junk....:D


En dat terwijl ze nog maar net uit zijn... hehehe.. junk ;)

BrianB
07-12-2001, 23:09
A Bug's Life een stuk of 15 keer, Friends seizoen 1-4 al iets van 6 keer gezien (beetje veel, ik weet het) Star Wars Trilogy ook een stuk of 6 keer.

Wurzel
07-12-2001, 23:52
Ik koop alleen films die ik echt te gek vind, en die mag ik dan ook graag wat vaker zien, hoevaak hou ik niet echt bij.

Maar waar ik echt verslaafd aan ben, dat zijn m'n boeken.
Ik koop zelden boeken van minder dan 500 bladzijden, en ik lees m'n boeken minstens 4 keer. Robert Ludlum, Jack Vance, Tolkien, Forbes en vele anderen.
Het "Rad des tijds" van Robert Jordan (+/- 6500 bladzijden) lees ik elk jaar (al sinds 1995). Er komt nog een tiende en waarschijnlijk laatste deel, dan moet ik dus de eerste negen boeken lezen voordat ik aan de laatste begin.

Dus gek ben ik wel, maar een film haalt het echt niet bij een boek.

Ben ik de enige die er zo over denkt???

Wurzel
08-12-2001, 00:19
boek?
Ja je weet wel, zo'n film zonder plaatjes, waar je je fantasie bij moet gebruiken, die is opgesteld uit het alfabet (denk aan vroeger ABC....XYZ).

Nou is dat fantaseren voor mij geen probleem, want ik *** al meer met mezelf dan met anderen. :D

Heb zelfs de bijbel al zo'n vijf keer gelezen. Ook zo'n 1500 bladzijden, maar dan met hele kleine lettertjes. (Versie NW).

Zou je eens moeten proberen (lezen dus) ;)

BrianB
08-12-2001, 00:34
Dus gek ben ik wel, maar een film haalt het echt niet bij een boek.

Maar een film kan je iets meer iets sneller achter elkaar kijken dan een boek lezen.

Of wou jij In De Ban Van De Ring in hetzelfde tempo lezen als in de film? Dat lijkt me onmogelijk

Marika
08-12-2001, 02:08
Dus gek ben ik wel, maar een film haalt het echt niet bij een boek.Ben ik de enige die er zo over denkt??? Daar is al eens een topic over geweest. Kijk hier maar: Films vs boeken (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1617) ,is misschien interessant om te lezen. :)

Groetjes, Marika

System 3rror
08-12-2001, 02:13
Dan heb ik de DVD van PH nog maar 7 dagen, maar die aanval op Pearl Harbor heb ik nu al 4 keer opgezet...

blijft lekker knallen dat! :D

Job Rijskamp
08-12-2001, 11:07
Ik heb nog niet eens mijn hele collectie 1x kunnen zien, laat staan de extra's. Niet dat ik er 300 heb ofzo, ik heb er iets van 50 maar ik heb nauwelijks tijd om te kijken. Doordeweeks heb ik stage en s'avonds sporten. Ja dan kun je eigenlijk alleen in het weekend een flimpje meepakken. Sommige films heb ik wel 2 of 3 keer gezien. Het blijft boeien en je gaat steeds meer op dingen letten, vooral als je de extra's hebt gezien.

Nathan Strik
09-12-2001, 01:24
een film haalt het echt niet bij een boek.
Ben ik niet helemaal met je eens. Bijvoorbeeld spanning en suspense komt altijd veel beter tot zijn recht in films. En met films kun je sneller emoties oproepen dan met een boek. Ik heb bijvoorbeeld nooit een brok in mijn keel bij een boek...
Maar waar je WEL gelijk in hebt naar mijn mening is dat een boek vaak beter is dan de verfilmde versie van datzelfde boek, maar die verbeteringen zijn altijd meer verhaaltechnisch. Ik vond bijvoorbeeld Jurassic Park qua verhaal veel beter als boek, maar qua spanning vond ik de film weer beter.
Zo hebben beide media hun voor- en nadelen en daarom lees ik ook steeds nog met veel plezier boeken naast het feit dat ik veel films kijk. Lezen is toch weer een aparte sfeer en je hebt vaker het gevoel dat de tijd vliegt.
Mijn persoonlijke nadeel is dat ik geen boek kan lezen als er mensen om me heen zijn. Ik kan me dan gewoon niet concentreren. Dus het boeken lezen is bij mij dan ook beperkt tot de rustige uurtjes, maar het blijven twee werelden (boek en film) die mij allebei boeien en die eigenlijk niet met elkaar te vergelijken zijn.

Vincent
10-12-2001, 09:01
Ja ik kijk ik ben ook besmet met het koopvirus,
en ja ik kijk ook veel naar de zelfde dvd
-Star Wars EPS I
-The Matrix
-Gone in 60 seconds

:p See-YA
Vin

yakhals
10-12-2001, 09:44
Ik heb al heel wat goede films in de thread langs zien komen maar is er ook iemand die Pulp Fiction (de volle 3 uur) al 15 keer heeft gezien.

Blijft toch een topfilm!

Henk Heideveld
10-12-2001, 10:21
Nee, ik kijk zelden een aantal keren achter elkaar. Ik laat er de nodige tijd overheen gaan, dan heb ik echt weer zin om een film opnieuw te zien.
Op 1 of andere manier waren hierop enkele uitzonderingen. Das Boot en Tora Tora Tora heb ik meerdere malen bekeken voordat ik ze weer voor langere tijd in de kast terugzette.
Qua muziek heb ik vaker naar Lansdowne Road van The Corrs gekeken. En ook Bridges to Babylon Tour van de Stones heeft al vaker opgestaan.

Dave
10-12-2001, 10:24
Ligt aan de film maar maar What Lies Benaeth heb ik nu 2 weken en in die tijd al 8 x gezien...

en bep scenes van bv Payback kon ik ook tig x kijken.

Maar bv De Afleveringen van de Simpsons kan ik geen genoeg va krijgen...

arno
10-12-2001, 10:43
Films zoals:
The matrix
Starwars pm
Dune
Chicken Run :D

Van SW wil ik nogwel eens de podrace aanzetten om even mijn medehuisgenoten te laten weten dat ik dvd heb ;)

Misterbazz
10-12-2001, 12:17
Hoppa
Met zn 6en

Isis
10-12-2001, 20:24
Hoppa
Met zn 6en


Ja, en....?!
Is dat trouwens niet van Hans Teeuwen?

Rob Verhoeven
10-12-2001, 20:50
Nee...van Mariska van de Pijnakker..... :D

Isis
10-12-2001, 21:13
Nee...van Mariska van de Pijnakker..... :D

Ja...zo langzamerhand begint me weer wat te dagen...was zij niet Roodkapje?!http://www.plauder-smilies.de/tales/uriel.gif

Misterbazz
10-12-2001, 22:18
Ja eigenlijk wel ja
Met zn 6en is alles veel leuker namelijk.

Isis
10-12-2001, 22:20
Met zn 6en is alles veel leuker namelijk.

Dat je voornamelijk wazige antwoorden geeft hoef ik je zeker niet te vertellen?!:confused: ;)

Misterbazz
10-12-2001, 22:22
Nee

Maar das niet zo moeilijk
Maar met zn 6en is het al een stuk makkelijker

Glenn Smits
10-12-2001, 23:25
Titanic is een meesterlijke film, ik had hem al op video zoveel keer gezien en op dvd ging het kijken verder :D
maar Gladiator, the patriot, saving private ryan en american pie zijn ook verslavend

Edwin V
11-12-2001, 07:45
De laatste tijd heb ik zoveel DVD's gekocht dat ik sommige nog niet eens 1x heb gezien. Tot een jaar terug was het gemiddelde ongeveer 3 a 4 keer met uitschieters to meer dan 10x

Glenn Smits
11-12-2001, 23:27
ja ik heb ook minder favoriete, end of days bijvoorbeeld heb ik al paar maanden terug gekcoht maar heb em pas 1x gezien hehe:D

Sander Meijer
13-03-2002, 11:31
Ik heb Amsterdamned en Flodder achterlijk vaak gezien dat haal ik denk ik nooit meer in m'n jeugd. Over de 100 met gemak

Ghast
13-03-2002, 11:42
T1 53 x

Mark S
13-03-2002, 11:46
T1 53 x
En snap je 'em nou?
:D

Tijntje
13-03-2002, 12:40
En snap je 'em nou?
:D

LOL! :p

Nou ik ook maar ff dan.

Films die ik als kind echt megavaak gezien heb zijn o.a.: Indiana Jones Trilogy, Star Wars Trilogy, Rambo - First Blood, "Als je begrijpt wat ik bedoel" en Back to the future Trilogy (weet ook nie wat ik met trilogies heb :D)

Films die ik sinds m'n "volwassenheid" *uche uche* vaak heb gezien zijn: Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Full Metal Jacket, Platoon en Episode I

Greetzz

Yi-Long
13-03-2002, 12:46
Days of being Wild heb ik echt letterlyk meer dan 100 keer gezien denk ik in de afgelopen 6-7 jaar...
Myn recensie staat
HIER (http://www.cityonfire.com/hkfilms/cd/daysofbeingwild.html)

Gewoon alles aan deze film voelt gewoon zo lekker aan...het is byna als een soort perfecte droom ofzo...
Velen zullen er trouwens weinig aan vinden...het is echt een character study, en zeker geen actie film ofzo....maar ik persoonlyk vind hem fantastisch...

Henk Heideveld
13-03-2002, 12:55
Ik heb me hele collectie zeker al 2 keer gezien, sommige uitschieters al 3x het blijft boeien ook zie je steeds meer dingen.
Gek he in me videobanden tijdperk had ik dat niet. Toch het Magische schijfje
Kunnen we elkaar de hand geven Martin. Als ik op TV of op Video een film had gezien ging bij de tweede keer de knop om. Vorige week was SPR op TV. Heb ik dus vlot afgezet. Maar als DVD heb ik hem al 5 keer bekeken en heb die scene met die tank die in de hinderlaag wordt gelokt denk ik wel 10 keer gezien of aan anderen laten zien.
Verwacht dus ook dat Band of Brothers straks op DVD ook een heel wat betere ervaring oplevert.

anton
13-03-2002, 13:00
Ik kijk vaak films samen met mijn zoon (2 jaar en 7 maanden).

Hij heeft vaak een periode dat hij een bepaalde film wil kijken. Als hij wakker wordt is het eerste wat hij zegt "Papa ik wil die film kijken" (hoe bedoel je verslaaft aan film kijken)

Let op alle films die ik noem wordt meerdere malen per dag bekeken.

- Day's of thunder (Papa auto, hard hé, auto kapot helaas even maken)

- Tarzan (de leeuw, weet hij veel)

- Loui de zwaan zonder stem (echt een aanrader hele leuke film met goed geluid (papa Louie kan niet praten)

- Star wars (papa ff star wars kijken , it's impossible)

- Hook (op het moment helemaal top) (papa eerst komt de wind en dan kapitein haak, de krokodil heeft kapitein haak opgegeten, Kapitein haak is een beetje lief)

- De kleine zeemeermin

Geloof me ik speel ze zo vaak dat hij de tekst bijna uit zijn hooft kent.

Groetjes

Mark S
13-03-2002, 13:04
Ik kijk vaak films samen met mijn zoon (2 jaar en 7 maanden).
Als ik je bericht lees kan ik haast niet wachten tot ons manneke (nu 4 maanden) wat ouder is. Voorlopig zit hij nog met ogen als schoteltjes te staren naar al die bewegende kleurtjes....

anton
13-03-2002, 13:24
Beste Mark,

Wij zijn begonnen met TIK TAK, vinden ze heel leuk. Veel kleurjes en geluid. Kan je nog op video krijgen.

Let op dat naarmate jou zoon ouder wordt je je niet laat verlijden om "stomme films" te kijken. Probeer films te kijken die jij ook leuk vind maar wel geschikt zijn voor hem.

Vergeten was ik Liar Liar (hoe schrijf je dat ook al weer).

Als je films kijkt waar je zelf gestoord van wordt en hij wil ze 10 x per dag kijken wordt je daar echt niet vrolijk van.

Succes met de kleine.

P.S.

Hij vindt de GP en MotoGP het einde.

Je kan ze nog zo lekker vormen he.

Anton

Jeroen Groot
13-03-2002, 13:42
Ik kijk de meeste films die ik heb meerdere malen, maar echte uitschieters zijn toch wel (ik heb het bijgehouden):
Terminator 2: 33 (30 keer op video en 3 keer de UE DVD)
Rambo Trilogy: 24 keer per deel (Nu al een paar jaar niet gezien, maar ik keek altijd alle drie de delen na elkaar)
The Matrix: 19
Gladiator: 17 (waarvan de laatste anderhalve week 3 keer, omdat ik eindelijk de DVD heb :D)
Braveheart: 16 (ondanks de speelduur van 3 uur :D)
Rocky IV: 15 (vroeger, en dan vooral de training in Rusland en het eindgevecht)

Ook Pulp Fiction, The Rock, Starship Troopers, Speed, Face/Off, Con Air, The Bone Collector, Seven, The Silence of the Lambs, Terminator 1 en Total Recall heb ik wel meer dan 10 keer gezien, maar hiervan weet ik niet precies hoe vaak.

De echte toppers (die waarschijnlijk nog lang niet ingehaald worden, omdat ik ze vroeger zo verschrikkelijk vaak heb gezien) zijn echter:
Commando (die kon ik echt woordelijk navertellen, denk ik meer dan 100 keer gezien, soms wel drie keer per dag. Gewoon terugspoelen en opnieuw beginnen)
Kickboxer (ik spoelde de tussenstukjes door, maar ik heb de gevechten echt heel vaak gezien)
Bloodsport (komt het dichtst in de buurt van Commando, ik denk 50 keer of zo)

Tja, waar haalde ik vroeger de tijd vandaan :D :D

Mark S
13-03-2002, 13:43
Nog ff off-topic...

Hij vindt de GP en MotoGP het einde...je kan ze nog zo lekker vormen he
Mama is hem al aan het brainwashen met Pippi.
Boven de box hangt een mobiel met 10 motortjes, mama neemt hem regelmatig mee naar de garage waar papa aan zijn streetfighter loopt te sleutelen, de buurman en overbuurman hebben een motor.
Gaat helemaal goed komen:cool:

Martin de Goeij
13-03-2002, 13:43
hangt van de film af...:D Sommige -1 x, andere heb ik al 5x gezien:)

lhbraber
13-03-2002, 14:45
Haai.....

Ik koop niet zoveel films (helaas.....) maar als ik een Dvd koop is dat er bijna altijd een die ik al gezien heb. Films zoals Braveheart, the Patriot, Saving Private Ryan.......heb ik al zooooo vaak gezien......een paar keer per jaar kijk ik ze toch wel. Braveheart had ik eerst opgenomen van Tv, toen de video gekocht en nu de DVd......die film heb ik zeker wel 15 keer gezien.

Als ik begin aan zo´n film heb ik vaak een gevoel van ´die heb ik eigenlijk al te vaak gezien´maar als ik weer aant kijken ben geniet ik weer maximaal !

Joris Springer
13-03-2002, 14:51
American Pie2, die heb ik alleen al in de bioscoop 10 keer gezien.

Nicolas cage
13-03-2002, 15:35
American Pie2, die heb ik alleen al in de bioscoop 10 keer gezien.

hoezo duur had je hem niet kunnen importeren uit het buitenland;)

Remco Out
13-03-2002, 15:36
American Pie2, die heb ik alleen al in de bioscoop 10 keer gezien. Hmm, is dat niet wat overdreven. Ik vond dat ik met 4x LotR al gek was, maar 10x American Pie2.