PDA

Bekijk de volledige versie : draadloze speakers



peturbo
22-08-2003, 18:43
Heeft iemand ervaring met draadloze spaekers bij een home theater set,
ik heb een vrij kleine kamer waarin regelmatig knaagdieren los rond lopen.
Ik heb een philips TV met cinema-link, daar komt binnenkort een DVD recorder bij.
En ik wil eigenlijk meteen een complete set, receiver met 5 tot 6 speakers draadloos aansluiten.

Wat adviseren jullie, alle reakties zijn welkom.

groeten peturbo.


edit: spelfout

Christiaan Sauer
22-08-2003, 19:17
Er zijn wel degelijk merken welke speakers maken zonder SPEAKERkabel. Maar draadloos zijn ze niet. Geen van allen. Je hebt namelijk altijd te maken met een stroomdraad van een stopkontakt naar je speakers. Naar al je speakers.... En dan kun je voor het zelfde geld (en dezelfde hoeveelheid kabels) beter een goede versterker kopen met goede boxen eraan.
Mvg,

Christiaan

peturbo
22-08-2003, 19:33
Dank voor je reaktie,

die optie valt nu inderdaad gelijk af, dus toch terug naar speakerkabels.
Ik kijk en vergelijk nog verder.

groeten peturbo.

Johan van den D.
22-08-2003, 20:24
Speakerkabels zijn dan inderdaad alsnog veilliger voor je diertjes dan stroomkabels
En zoals al gezegd heeft dan iedere speaker een eigen stroomkabel nodig
Daarnaast zijn de goede "draadloze" systemen ook vrij duur en eigenlijk gewoon te duur voor de kwaliteit die je ervoor krijgt

mradem
23-08-2003, 00:13
En als je door je sensor heen loopt dan valt het geluid weg :P

Johan van den D.
23-08-2003, 07:43
En als je door je sensor heen loopt dan valt het geluid weg :PDat niet want de meesten werken met radiosignalen en niet met infarood of dergelijke
Je kunt dus gewoon heen en weer lopen wat je wilt
Heb zelf namelijk ook ooit eens de achterspeakers "draadloos" gehad vandaarhttp://www.smilies.org/basesmilies3/1053178820.gif

Lex v/d Moolen
23-08-2003, 08:40
En als je door je sensor heen loopt dan valt het geluid weg :PDat niet want de meesten werken met radiosignalen en niet met infarood of dergelijke
Je kunt dus gewoon heen en weer lopen wat je wilt
Heb zelf namelijk ook ooit eens de achterspeakers "draadloos" gehad vandaarhttp://www.smilies.org/basesmilies3/1053178820.gifHeb ik ook gehad, maar ik had last van storingen en geruis. Als iemand door de lijn van zender en ontvanger liep kon je dat horen. Alle verschillende kanalen geprobeerd, maar geen succes.

Johan van den D.
23-08-2003, 12:09
Al met al zijn die zogenaamde draadloze speakers niet aan te raden
Ook de betere systemen niet