PDA

Bekijk de volledige versie : Profiler vraag.



Marcel den Haan
22-08-2003, 21:31
Ik heb 2 vragen over DvdProfiler namelijk deze:

1. Als ik naar mijn website ga van mijn profiler, die ook in mijn signature staat dan mis ik bepaalde titels. Als je kiest voor oplopende nummering gaat hij ook van 1 ineens naar 5 alsof 2, 3 en 4 niet bestaan. Verderop doet hij dit nog een paar keer. Deze titels die op deze plaatsen horen te staan zijn ook nergens terug te vinden. Als ik het programma zelf open dan is er nix aan de hand, heb al een paar keer opnieuw ge-upload maar dat helpt niet. Help !!!

2. Weet iemand of je in kan stellen dat hij bij een boxset alle titels mee telt in het totaal. Bijvoorbeeld bij Back to the Future, dat zijn 3 films maar hij rekent hem als 1, zo zijn er nog meer.

René Groen
22-08-2003, 21:33
1. Sommige titels worden inderdaad niet geupload. Je kunt bijvoorbeeld een UK versie invoeren ipv een NL en dan de teksten hernoemen en dan nog eens uploaden, soms doet hij het dan wel.

2. 3x toevoegen en de naam aanpassen? Bijvoorbeeld: BTTF - Film 1, BTTF - Film 2, BTTF - Film 3.

Acinony
22-08-2003, 21:33
Ik heb 2 vragen over DvdProfiler namelijk deze:

1. Als ik naar mijn website ga van mijn profiler, die ook in mijn signature staat dan mis ik bepaalde titels. Als je kiest voor oplopende nummering gaat hij ook van 1 ineens naar 5 alsof 2, 3 en 4 niet bestaan. Verderop doet hij dit nog een paar keer. Deze titels die op deze plaatsen horen te staan zijn ook nergens terug te vinden. Als ik het programma zelf open dan is er nix aan de hand, heb al een paar keer opnieuw ge-upload maar dat helpt niet. Help !!!

2. Weet iemand of je in kan stellen dat hij bij een boxset alle titels mee telt in het totaal. Bijvoorbeeld bij Back to the Future, dat zijn 3 films maar hij rekent hem als 1, zo zijn er nog meer.
1) dat klopt, je moet ff spelen met je instellingen... o.a. blue ipv peach, alpha nummeriek enz.

2) volgens mij niet, tenzij je ze ook apart invoert. ( of drie keer ) :lol:\

Chris Howitt
22-08-2003, 21:50
Je instellingen van Profiler moeten er zo uit zien, deze kun je aanpassen op www.dvdprofiler.com , my profiler, my collection, etc

http://www.dvdcollectie.nl/profile.JPG

Acinony
22-08-2003, 21:56
Je instellingen van Profiler moeten er zo uit zien, deze kun je aanpassen op www.dvdprofiler.com , my profiler, my collection, etc

http://www.dvdcollectie.nl/profile.JPG
Bij mij moet ie juist op blue staan, wil ik al mijn titels zien....

René Groen
22-08-2003, 23:13
Bij mij maakt het weer geen verschil :)

Chris Howitt
23-08-2003, 00:22
Je instellingen van Profiler moeten er zo uit zien, deze kun je aanpassen op www.dvdprofiler.com , my profiler, my collection, etc

http://www.dvdcollectie.nl/profile.JPG
Bij mij moet ie juist op blue staan, wil ik al mijn titels zien....

Je bedoelt de kleur ? Heb jij dvdprofiler geregistreerd ? Misschien is dat het verschil ?

Acinony
23-08-2003, 00:27
Je instellingen van Profiler moeten er zo uit zien, deze kun je aanpassen op www.dvdprofiler.com , my profiler, my collection, etc

Bij mij moet ie juist op blue staan, wil ik al mijn titels zien....

Je bedoelt de kleur ? Heb jij dvdprofiler geregistreerd ? Misschien is dat het verschil ?
Niet geregisteerd, vond de betalingswijze niet geschikt zonder CC.
( misschien dat ik het nu alsnog doe, want een goede vriend heeft nu wel een CC. )

Chris Howitt
23-08-2003, 00:32
Dat zou het verschil dan zijn, ik heb mijn geregistreerd :) is zeker de moeite waard bij dit progje

Acinony
23-08-2003, 00:34
Dat zou het verschil dan zijn, ik heb mijn geregistreerd :) is zeker de moeite waard bij dit progje
Scheelt dat nu veel ???
Plaatjes zijn echt mooier etc..

Alex van den Berg
23-08-2003, 02:12
Dat zou het verschil dan zijn, ik heb mijn geregistreerd :) is zeker de moeite waard bij dit progje
Scheelt dat nu veel ???
Plaatjes zijn echt mooier etc..Yep... hogere resolutie, onbeperkte grootte van je online database en geen advertentiebanner meer in je software (nog wel online). :)

Eneeuh.... zal ik de weg naar de oude-vertrouwde-grote-DVD-Profiler-thread nog maar een keer wijzen dan? ;)

:arrow: DVD-Profiler 2.x... Problemen, vragen en tips (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8432)

Kan ik hier weer een slotje aanhangen...