PDA

Bekijk de volledige versie : dvdworldusa.com betrouwbaar?



sharky
24-08-2003, 13:10
zijn er mensen hier die wel eens wat besteld hebben?

zoja zijn ze betrouwbaar?
hoelang is de levertijd?

ik wilde de spiderman gift set bestellen hier is ie maar 24.99 inc verzenden
+-36 euro is niet duur voor dit

Khonnor
06-06-2013, 12:11
Ik heb hier vorige week voor het eerst 3 blu-rays besteld. En dat is een slechte ervaring geweest.

Ik had ze gemaild met de vraag of ik kon annuleren nadat een bestelling was geplaatst, hoe het precies zat met verzending en of een bepaalde titel nog met slipcover zou komen. Antwoord was dat ik bij de bestelstatus op cancel kon drukken, ze nog zou uitzoeken of er een slipcover bij zat en verzending was 2,95 per artikel en 4,95 voor internationale order. Het klonk alsof ik dus 3x 2,95 en 1x 4,95 zou moeten betalen. Hoewel ik het een vreemd verwoord antwoord vond, heb ik toch een bestelling geplaatst.

Later vertelde ze mij dat de slipcover er waarschijnlijk toch niet bij zou zitten. Status bij mijn bestelling stond nog steeds op 'pending' en het geld was ook nog niet van mijn CC. Ik stuur dus een email met verzoek tot annulering.
Krijg ik een antwoord terug dat dit alleen via mail mogelijk is met pre-orders (wat mijn bestelling niet was) en dat ze het allemaal maar raar vond dat ik een bestelling plaats om een dag later te annuleren.
Ze kon er niets meer aan doen, zei ze omdat het al klaar was om verzonden te worden. Wel kon ik de blu-rays terugsturen na ontvangst, maar verzendkosten zijn dan voor eigen rekening, geld wordt niet teruggestuurd, maar krijg ik een tegoed-code voor hun site, min 20% per artikel wat zogenaamd kosten zijn om het weer in hun magazijn te leggen.

Toen ik aangaf dat de bestelling nog steeds op pending stond en ik het er niet mee eens was, heb ik niets meer terug gehoord, maar verandere wel binnen een minuut de status van mijn bestelling ineens van 'pending' in 'shipped' en kreeg ik pas de uiteindelijke kosten te zien van 4,95 pond verzending per artikel. Voor 3 blu-rays heb ik nu dus 96 euro betaald!!

Als ik de spullen terugstuur (tegen betaling), mag ik dan een store-credit weigeren? Ik bedoel, ik wil daar eigenlijk nooit meer iets kopen, wat moet ik dan met een store-credit? Op hun site vind ik het ook niet goed aangegeven dat ze op die manier werken. Daar spreken ze over refunds.

Al met al, ik zal er niet meer iets bestellen. Misschien had ik iets meer moeten inlezen, maar op goed vertrouwen (na email contact) bestelling geplaatst. Bij aangeven van annuleren veranderde de toon in de email ook meteen en blijft verdere reactie uit bij aangeven niet een store-credit te willen en gewoon wil annuleren.

Khonnor
10-07-2013, 08:52
Eind mei 3 films besteld, nog niets binnen. Probeer al twee weken contact met ze te krijgen, maar ze reageren nergens op.

Gisteren weer een bericht gestuurd dat als ze niets laten weten ivm replacements of een refund, ik contact zou opnemen met mijn creditcard maatschappij.
Meteen een antwoord gekregen met dat dat toch niets zal uitmaken en dat er op hun site staat dat ze niet aan replacements of refunds doen bij internationale klanten en ik daar akkoord mee ben gegaan.

Heb toch het gevoel dat ik dus gewoon opgelicht ben, maar waarschijnlijk inderdaad aan het kortste eind zal trekken. Fijn.

Yohanneman
10-07-2013, 10:09
Ik zou toch alvast een berichtje sturen naar je CC maatschappij. Laat die maar eens kijken of die voorwaarde (geen replacements of refunds bij internationale klanten) wel geldig is. Je bent niet voor niets bij de CC verzekerd voor je aankopen. Het zou me niets verbazen als ze concluderen dat als die winkel geen bewijs kan geven dat je bestelling is afgeleverd, dat die winkel aan het kortste eind trekt.

Niels Simons
10-07-2013, 20:20
met je creditcard altijd goed opletten,je hebt maar 60 dagen om te proberen je geld terug te krijgen.

Ik ben zo helaas een keer gepakt door een amerikaan op ebay.die heeft gewoon gezegd,landpost,levertijd 6 weken,en nog 2 weken later was ik dus te laat om mijn geld terug te krijgen.

groeten,niels

peptalk
10-07-2013, 20:52
met je creditcard altijd goed opletten,je hebt maar 60 dagen om te proberen je geld terug te krijgen.

Ik ben zo helaas een keer gepakt door een amerikaan op ebay.die heeft gewoon gezegd,landpost,levertijd 6 weken,en nog 2 weken later was ik dus te laat om mijn geld terug te krijgen.

groeten,niels

Hangt van de voorwaarden van de CC af, kan ook heel anders zijn.

DVD Watcher
18-07-2015, 15:12
OP 21 Juni jongstleden heb ik bij DVDWorldUsa 2 blu rays besteld ''Run All Night'' & ''Maggie'', en de ene is zou de 24e Juni verzonden zijn en de andere op de 26e Juni.

Maar ik heb nog steeds niks binnen.

Daarom ze vorige week zaterdag via de site gemaild :

Dear People,

I would like to let you know that I have not received my order 196014. This order contains the following 2 Blu-ray titles (Maggie Blu-ray & Run All Night Blu-ray Combo).

These are send to me (one on the 24th of June & the other on the 26th of June), but these 2 titles have not arrived here.

So I think they are Lost or stolen in the postal traffic. Anyway, I have not seen anyone of them and have nothing received.

What I want is no refund, but I want a replacement for the 2 Bluray titles, and hopefully with the fastest shipment available.

Because I want to enjoy these 2 movies.

Hope to hear so soon as possible from you, and also have the 2 movies so soon as possible on Blu-ray here.

Kind regards,

.......... .... ..............


Vervolgens een automatisch mailtje gekregen als bevestiging van mijn mail :

--please do not reply below this line--

A support ticket has been created (#928665) and a representative will get back to you shortly.

You can view this ticket progress online here: (Link naar het contactformulier)

NOTE: If you wish to send additional information regarding this ticket, please do not send another email. Instead, reply to this ticket.

Nu is het een week later, en nog steeds geen antwoord.

Nou dat noem ik niet bepaald ''Shortly'' :evil:, en al bijna een maand verstreken dat de items zijn verzonden (blijkbaar).

Wat nu te doen? Wachten of geld terug eisen via mijn bank?

Pastichio Rocker
19-07-2015, 21:30
Het kan zomaar een maand duren als je pakjes uit Amerika moeten komen.

DVD Watcher
19-07-2015, 22:13
Het kan zomaar een maand duren als je pakjes uit Amerika moeten komen.

Mijn 2 films zijn 21 Juni besteld, en zijn 24 en 26 Juni verzonden.

Dan zouden ze deze week binnen moeten komen lijkt me, al vind ik een maand wel lang duren hoor.

Volgens mij betaalde je bij deze site al import tax, dus dan zou ie daar niet moeten liggen lijkt me.

Normaal had ik mijn films binnen 2 weken binnen bij deze site.

Alleen vind ik dit wel raar ''a representative will get back to you shortly''.

Nu al een week geleden en helemaal niks gehoord, niet bepaald erg shortly ;)

rogue
19-07-2015, 22:45
Ik zou dit topic (http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=206130&page=41) even lezen; je bent niet de enige met problemen.

DVD Watcher
21-07-2015, 21:09
Ik heb nog steeds niks gehoord, weg € 70 euro denk ik.

rogue
21-07-2015, 21:17
Ik neem aan dat je met je creditcard hebt betaald? Gewoon bij je CC maatschappij terugvorderen, zij betalen het aan jou terug en gaan dan kijken of zij het bij dvdworld kunnen verhalen.

DVD Watcher
22-07-2015, 09:15
Ik neem aan dat je met je creditcard hebt betaald? Gewoon bij je CC maatschappij terugvorderen, zij betalen het aan jou terug en gaan dan kijken of zij het bij dvdworld kunnen verhalen.

Met mijn CreditCard van de Rabobank inderdaad.

Ik heb deze straks eerst ff ingevuld : http://dvdworldusa.com/claim.html

rogue
22-07-2015, 13:33
Als ze nergens op reageren, dan zullen ze daar ook wel niet op reageren. Ik denk echt dat je met je CC maatschappij contact op moet nemen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Als je de eerdere link van blu-ray checkt; daar krijgt ook niemand een reactie.

DVD Watcher
22-07-2015, 14:59
Als ze nergens op reageren, dan zullen ze daar ook wel niet op reageren. Ik denk echt dat je met je CC maatschappij contact op moet nemen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Als je de eerdere link van blu-ray checkt; daar krijgt ook niemand een reactie.

Ik heb net gebeld met de Rabocard Helpdesk, en ze de situatie uitgelegd.

Het is 1 order, waarin 2 Blu-ray titels zitten, welke op 2 verschillende datums zijn verzonden, maar wel besteld op dezelfde datum.

Daarom gaan ze me 2 lijsten toesturen, elk voor 1 van de 2 titels, en die moet ik dan ingevuld terugsturen.

Met daarbij toegevoegd de uitdraai van de mails die ik gestuurd heb via de webshop naar hun.

Waarschijnlijk gaan hun (Rabobank) me dan het bedrag terugstorten/voorschieten als de formulieren binnen zijn, en vervolgens starten ze een procedure op om het geld terug te vragen.

Kon 3 maanden duren zei de medewerker van de Rabocard Helpdesk, maar dat geld stort de Rabobank dan terug bij mij.

Ik vind het jammer dat het zo moet, want eerdere bestellingen zijn wel altijd geleverd bij me.

Alleen schandalig dat ze (DVDWorldUSA) nergens op reageren.

Nu dan maar wachten tot beide films hier gaan uitkomen, zodat ik er van kan gaan genieten.

DVD Watcher
25-09-2015, 16:02
Het geld is me teruggestord, en zij gaan het nu terugvorderen bij hen.

Al is het erg lastig, want de site is offline al een hele tijd.

Hier wat nieuws erover van een ander forum : https://www.avforums.com/threads/dvdworldusa.1969291/ & https://twitter.com/adamhopelies/status/620603557767704576

Deze boeven zijn dus met de noorderzon vertrokken.

Jammer voor de klanten.

Werner
25-09-2015, 18:29
Jammer want DVDWorldusa.com was een site waar je de douane makkelijk mee kon omzeilen. Het was ook té mooi om waar te zijn.

DVD Watcher
25-09-2015, 19:15
Jammer want DVDWorldusa.com was een site waar je de douane makkelijk mee kon omzeilen. Het was ook té mooi om waar te zijn.

Ik weet niet welke site nu wel aan te raden is kwa prijs & service, met betrekking tot US titels.