PDA

Bekijk de volledige versie : Sinterklaas bestaat!-Aliens landen!-Matrix Reloaded met DTS!



Vincent Onderwaater
24-08-2003, 21:03
-edit-

maximus
24-08-2003, 21:07
https://www.dvdsverige.com/p_ShowItem.asp?ItemID=SA728648&Category0=DVD&Category=&Category2=&Category3=

Kijk maar voor jezelf!

what the hell? :shock:

rink
24-08-2003, 21:10
Cool

Daar wel een beetje jammer weer.

Frank
24-08-2003, 21:14
Ik geloof niet dat deze informatie klopt.

Marcel den Haan
24-08-2003, 21:20
Neo uppskattar att han har ungefär 72 timmar på sig att förstöra de 250.000 destruktiva sonder han vet är utskickade. Under tiden måste han också bestämma sig för hur han ska rädda Trinity från det mörka öde han drömmer att hon ska drabbas av ...

Lóllensmóllen

We zullen zien, lijkt me niet erg waarschijnlijk, heb het nog nergens gezien dan alleen op deze site van onze knáckerbróden vrinden.

pavko
24-08-2003, 23:04
Eerst zien..........dan geloven

Alex van den Berg
24-08-2003, 23:24
Dat Sinterklaas bestaat, wist ik... Een alien zie ik elke dag in de spiegel.... Maar Matrix Reloaded DTS?? Mij maak je echt niks wijs!! :D

Mark de Jong
24-08-2003, 23:26
Ik betwijfel het... maar wie weet...

Léon Bolweg
24-08-2003, 23:37
t zou wel prachtig zijn. Inog over andere dvd's (matrix eronder e.a. kloppen in idd geval wel trouwens)...

M Balje
25-08-2003, 00:50
Dvdworld meld dat de Regio 2 Uk een gewone DD 5.1 track (Geen DD 5.1 Ex en geen Dts) krijgt. > http://dvdworld.co.uk/dvdworld_images/loggos/dolby_digital.gif http://dvdworld.co.uk/dvdworld_images/loggos/51.gif

Werner
25-08-2003, 22:50
Matrix Reloaded = Warner
Warner = No DTS

...-> Are you familiar with the classic robot saying "DOES NOT COMPUTE"! ;)

Alex van den Berg
25-08-2003, 22:52
Matrix Reloaded = Warner
Warner = No DTSPsies! :D

Elessar
25-08-2003, 23:50
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S

Richard B.
26-08-2003, 00:33
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S
Nope. 'When hell freezes over' zeggen ze dan..

Alex van den Berg
26-08-2003, 00:41
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S
Nope. 'When hell freezes over' zeggen ze dan..Hoewel... Ze gaan ook hun snappers inruilen, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

En de Warner-introductie van DTS met Matrix Reloaded zou natuurlijk een leuke stunt zijn... :D
En als hun geluidskwaliteit dan evenredig opgaat met hun beeldkwaliteit, dan wordt het absoluut smullen!!

Maar ja... :roll:

GJB
26-08-2003, 18:21
Matrix Reloaded = Warner
Warner = No DTS



Niet helemaal waar!
Warner brengt sporadisch dvd's uit met een DTS track, maar dan wel als R1 uitvoering. Zo heb ik o.a. True Romance DC 2 disc, Twister, Interview with the Vampire en Lethal Weapon I/II/III van Warner liggen en deze hebben toch echt een DTS track.

Whitesoxx
26-08-2003, 18:27
Ook zijn er genoeg Warner muziek dvd's met DTS... Ze kunnen het dus wel ;-)

Niels Simons
26-08-2003, 18:34
en uit betrouwbare bron weet ik dat de kopiedvd van matrix reloaded ook dts heeft,alhoewel dit natuurlijk nooit zon enorm goeie kwaliteit kan zijn...

mazzel,niels

Alex van den Berg
26-08-2003, 18:44
en uit betrouwbare bron weet ik dat de kopiedvd van matrix reloaded ook dts heeft,alhoewel dit natuurlijk nooit zon enorm goeie kwaliteit kan zijn...Lijkt me een illegaal produkt en dus is het niet toegestaan om daarover te discusseren. :roll:

Niels Simons
26-08-2003, 18:46
en uit betrouwbare bron weet ik dat de kopiedvd van matrix reloaded ook dts heeft,alhoewel dit natuurlijk nooit zon enorm goeie kwaliteit kan zijn...Lijkt me een illegaal produkt en dus is het niet toegestaan om daarover te discusseren. :roll:

is ook nie de bedoeling alex,k ken de regels :twisted:
maar als de dts uit maleisie te krijgen is,miss is dat een graadmeter,of ie dan ook op R1 of R2 gaat uitkomen(zoals de threadstarter beweert)

mazzel,niels

Alex van den Berg
26-08-2003, 19:06
miss is dat een graadmeter,of ie dan ook op R1 of R2 gaat uitkomen(zoals de threadstarter beweert)Daar zit ook iets in... Maar graadmeter?? Ik zie het liever als een sprankje hoop... ;)

Hoe dan ook... Deze keer zal ik het je vergeven... :mrgreen:

Richard B.
26-08-2003, 20:18
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S
Nope. 'When hell freezes over' zeggen ze dan..Hoewel... Ze gaan ook hun snappers inruilen, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Hmm.. da's toch ook nog steeds niet bevestigd? Zou wel een hele aardverschuiving zijn in dvd-land: Warner die snappers overboord zet EN aan DTS begint. Ik zie het niet gebeuren.

Alex van den Berg
26-08-2003, 20:57
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S
Nope. 'When hell freezes over' zeggen ze dan..Hoewel... Ze gaan ook hun snappers inruilen, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Hmm.. da's toch ook nog steeds niet bevestigd?
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1000 ;)

Richard B.
26-08-2003, 21:23
Idd Warner heeft tog nooit DTS :S
Nope. 'When hell freezes over' zeggen ze dan..Hoewel... Ze gaan ook hun snappers inruilen, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Hmm.. da's toch ook nog steeds niet bevestigd?
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1000 ;)
Oh? :shock:

Ik had de geruchtenthread wel gelezen maar ik wist niet dat het al was bevestigd. Wow! Shocking! Ik ga deze week dan nog maar ff snel mijn ontbrekende snappers inslaan voordat ze niet meer te krijgen zijn..

Btw: die DTS-versie van Reloaded? Geloof me maar dat die er aan komt! Als ze de snapper overboord durven kieperen dan is DTS een peuleschilletje! :mrgreen:

Werner
26-08-2003, 22:01
En de Warner-introductie van DTS met Matrix Reloaded zou natuurlijk een leuke stunt zijn... :D

Dat zal wel een natte droom blijven...

X
28-08-2003, 16:36
DTS of niet, in de collectie komt hij zeker! :wink:

-Phoenix-
28-08-2003, 17:58
DTS of niet, in de collectie komt hij zeker! :wink:

Ik blijf deze keer wachten tot er een mooie boxset verschijnt met alle drie de Matrix-films.....als ik het volhoud :roll:

X
28-08-2003, 18:27
...als ik het volhoud :roll:

Dat is meestal het probleem... :wink:

The Scratcher
28-08-2003, 20:39
...als ik het volhoud :roll:

Dat is meestal het probleem... :wink:

Same problem here! :mrgreen:

Ik heb toch al de Matrix Revisited box en ik ben eigenlijk niet van plan hem weg te doen omwille van een complete Matrix box straks (tenzij het écht iets moois wordt natuurlijk). Dus die andere 2 koop ik dan ook wel los.

Wat het DTS geluid betreft: voor mij persoonlijk is dat geen probleem daar ik toch geen DTS track kan afspelen. Maar voor degenen die het wel kunnen is het jammer natuurlijk...

Rogier Burghout
29-08-2003, 16:20
Warner heeft wel degelijk dvd's uitgebracht met DTS. Ik heb hier een (legale) Lethal Weapon 3, MET DTS, in de kast staan...

X
29-08-2003, 17:37
Warner heeft wel degelijk dvd's uitgebracht met DTS. Ik heb hier een (legale) Lethal Weapon 3, MET DTS, in de kast staan...

Maar dan zal het waarschijnlijk niet gaan om een regio 2 titel met NL ondertiteling...

Rogier Burghout
29-08-2003, 20:00
Warner heeft wel degelijk dvd's uitgebracht met DTS. Ik heb hier een (legale) Lethal Weapon 3, MET DTS, in de kast staan...

Maar dan zal het waarschijnlijk niet gaan om een regio 2 titel met NL ondertiteling...

Kopt, het is een R1 maar we haden het toch hier over Warner in het algemeen? Het heeft nl. geen zin om over Warner NL te praten want die zijn voor de DVD releases bijna volledig afhankelijk van het beleid wat Warner US maakt.

X
29-08-2003, 20:43
Warner heeft wel degelijk dvd's uitgebracht met DTS. Ik heb hier een (legale) Lethal Weapon 3, MET DTS, in de kast staan...

Maar dan zal het waarschijnlijk niet gaan om een regio 2 titel met NL ondertiteling...

Kopt, het is een R1 maar we haden het toch hier over Warner in het algemeen? Het heeft nl. geen zin om over Warner NL te praten want die zijn voor de DVD releases bijna volledig afhankelijk van het beleid wat Warner US maakt.

Oh, excuus. Ik dacht dat wij het hadden over de warner dvd's in NL. In ieder geval zijn we het er allemaal over eens dat warner in NL wel eens mag beginnen met het uitbrengen van dvd's met DTS.