PDA

Bekijk de volledige versie : X-Files The Movie



Bobo
27-08-2003, 11:15
Ik weet dat de film na seizoen 5 komt (zoiets staat in het boekje bij seizoen 5), maar hoort die dan ook gezien te worden tussen seizoen 5 en 6 in? Of staat de film los van de serie?
Alvast bedankt voor antwoord.

Patrick Deckard
27-08-2003, 11:23
Beide opties zijn geldig. Gewoonlijk zorgen ze ervoor dat de film door een publiek kan worden bekeken dat niet vertrouwd is met de serie. Aan de andere kant worden er in de film antwoorden gegeven op vragen van de serie, en worden er uiteraard nieuwe vragen geponeerd...
Ik vond het in elk geval geen straf om naar de film te kijken, integendeel zelfs!...

Bobo
27-08-2003, 11:31
Ik weet zeker dat het geen straf is om te kijken, maar wat ik eigenlijk wil weten is of seizoen 5 en 6 net zo op elkaar aansluiten als in de vorige seizoenen, waar de laatste aflevering gekoppelt is aan de eerste (en soms ook 2de) aflevering van het nieuwe seizoen.

Jerry2
27-08-2003, 12:53
Na het einde van seizoen 5 moet je eerst naar de film kijken en dan pas naar seizoen 6. De film is dus wel degelijk een vervolg van het 'mythologie'-verhaal.

Bobo
27-08-2003, 15:01
Na het einde van seizoen 5 moet je eerst naar de film kijken en dan pas naar seizoen 6. De film is dus wel degelijk een vervolg van het 'mythologie'-verhaal.

Dan ga ik binnenkort de film maar halen. Ga straks de 1ste aflevering kijken van seizoen 5 en mij kennende vlieg ik in een paar dagen tijd door het seizoen heen. Moet ik tegen die tijd wel eerst de film hebben.

Jeronimo
27-08-2003, 15:10
De film sluit aan op de laatste aflevering van het vijfde seizoen (the end), en de eerste aflevering van het zesde seizoen (the beginning) sluit weer aan op de film.