PDA

Bekijk de volledige versie : speakerkabels voor rear-speakers



Gabriël de Rop
12-11-2001, 14:42
Ik ben van plan om binenkort nieuwe speakerkabels voor mijn rear-speakers (B&W DM 302) aan te schaffen.
Iemand suggesties voor een juiste keuze? aangezien de afstand 8 meter van versterker naar rear-speakers is, is het lastiger een goede keuze te maken...

forzavado
12-11-2001, 14:47
Ik heb in totaal 60 meter (4×15) naar mijn rear speakers. Voor mij als arme student moest ik wel voor een goedkope kabel gaan, standaard 4 mm kwadraat kabel (wel een soepele aangezien er wat bochten gemaakt moeten worden). Ik heb er niet echt last van. Het voldoet gewoon aan mijn eisen. Voor ga ik wel andere gebruiken voor stereo weergave. Ik zou gewoon gaan voor de minste weerstand wil je geen enorme bedragen uitgeven. Wil je dit wel dan geld gewoon : luisteren!

smartsys
12-11-2001, 15:16
Van den Hul heeft goede en betaalbare kabels.

Ik zelf ga GEEN merk kabel gebruiken, maar standaard OFC 4mm2. Ik vrees dat ik door de lange lengte geen verschil hoor en het is voornamelijk om de surround effecten goed weer te geven. Muziek draai ik 80% in stereo en daar hangt wel een goede kabel tussen.

Gabriël de Rop
12-11-2001, 15:41
Bedankt, heb zelf voor mijn front-speakers (B&W DM 602 s2) ook Van den Hul kabels en deze geven een zeer goed geluid voor zowel laag als hoge tonen...maar om nou in totaal 16 meter van dit soort kabel te gebruiken voor surround vind ik een beetje teveel van het goede..(nu nug wel...;) )