PDA

Bekijk de volledige versie : Account aanmaken bij Play.com



Rogier Buurs
30-08-2003, 14:12
2 Weken terug had ik een rabocard aangevraagd bij de rabobank. Hij kwam van de week binnen met de post en nu wil ik dus heel graag Engelse dvd'tjes kopen aangezien ze daar altijd maanden voor de Nederlandse release te verkrijgen zijn. Na het bekijken van dit forum kwam ik erachter dat Play.com een goede site is om dvd's te bestellen. Nu wil ik daar een account aanmaken maar ik heb daar problemen mee. Ik heb al mailtjes gestuurd naar Play.com maar heb geen gekregen. De problemen zijn als volgt:

1) Play.com vraagt bij het creditcard gedeelte van de account de From date, maar ik heb dus geen idee wat dat dus is. Op mijn cc staat alleen de Expiry date.

2) Het adres-gedeelte van de account bestaat uit 3 velden en ik MOET ze allemaal invullen. Ik heb dus geen idee wat ik hier moet invullen behalve m'n straat en m'n straatnummer. Postcode kan het niet wezen want daar is een apart veldje voor.

3) Ze vragen niet om de woonplaats. Misschien dat ik dat dus bij het adres moet invullen maar ik weet dat dus niet zeker.

Nou is mijn vraag hoe de forumleden die bij Play.com een account hebben aangemaakt hem dus hebben ingevuld, ik heb nog nooit iets via internet besteld met m'n cc dus vandaar dat ik nogal voorzichtig ben.
Alvast bedankt!

Edwin V
30-08-2003, 14:20
Allereerst gefeliciteerd met je creditcard (y)
Ik heb reeds naar alle tevredenheid tegen de 50 DVD's bij play besteld.

Als antwoord op je vragen:
1) From date is de begin geldigheid, staat niet op de card maar je kunt gewoon de maand invullen waarop je 'm gekregen hebt.

2) Ik heb slechts twee velden bij address ingevuld. Straat+nummer en woonplaats.
Probeer anders een spatie in het laatste veld of zet er de provincie in (b.v. NH)

3) Woonplaats hoort idd bij het adres.

Veel plezier bij het bestellen! :D

Rogier Buurs
30-08-2003, 14:27
Thanks! Ga meteen een account aanmaken!

Rogier Buurs
30-08-2003, 14:49
BTW, hoe zit het eigenlijk met de vervoerskosten? Wordt dit verrekend aan de deur met de postbode/bij het postkantoor?

Robert F.
30-08-2003, 14:50
BTW, hoe zit het eigenlijk met de vervoerskosten? Wordt dit verrekend aan de deur met de postbode/bij het postkantoor?
Je hebt geen verzendkosten bij play.

Edwin V
30-08-2003, 14:58
BTW, hoe zit het eigenlijk met de vervoerskosten? Wordt dit verrekend aan de deur met de postbode/bij het postkantoor?
Je hebt geen verzendkosten bij play.Een van de vele voordelen van play. 8)

En ze komen niet met de postbode (althans niet bij mij) maar met een pakketdienst. Soms moet ik ook tekenen voor ontvangst, vandaar dat ik DVD's van play laat bezorgen op m'n werk.

Harry V.
30-08-2003, 15:02
en bij Play ook mooi: mocht de dvd een keer zoek raken in de post, dan krijg je een nieuwe toegestuurd.

-Stef-
30-08-2003, 15:54
BTW, hoe zit het eigenlijk met de vervoerskosten? Wordt dit verrekend aan de deur met de postbode/bij het postkantoor?
Je hebt geen verzendkosten bij play.Een van de vele voordelen van play. 8)

En ze komen niet met de postbode (althans niet bij mij) maar met een pakketdienst. Soms moet ik ook tekenen voor ontvangst, vandaar dat ik DVD's van play laat bezorgen op m'n werk.
Bij mij vallen de enveloppen anders gewoon met de post op de mat.

René Groen
30-08-2003, 17:15
Bij mij ook niet met de postbode, maar met de pakketdienst.

Harry B.
30-08-2003, 18:45
En om ook even mijn zegje te doen: Hier komen ze ook met de postbode.

BeeBeeBas
31-08-2003, 10:21
Bij mij met de pakketdienst (lees: oud mannetje en vrouwtje die wat bijverdienen door met hun busje Wehkamp-spulletjes en o.a. mijn Play-enveloppen te bezorgen)

kruspe
02-09-2003, 05:05
regio 2 dvd's komen bij mij altijd via SelektVracht
Regio 1 dvd's en cd's komen altijd met de "gewone" post.

pavko
02-09-2003, 22:46
Meestal zitten ze niet bij de gewone post maar komen ze per pakketdienst....(handig als is gebleken dat je postbode of een van zijn collega's corrupt lijkt te zijn).