PDA

Bekijk de volledige versie : Johnny English Regio 2 met DTS



SanderT
30-08-2003, 16:39
Heb zojuist Johnny English gekocht bij MM... 17,99 EUR, ik wist niet eens dat hij al uit was. Maar goed.. ik ga hem is kijken.

Dennis V.
30-08-2003, 19:22
Ik heb hem vanmiddag ook aangeschaft en direct gekeken. Was wel aardig, maar helaas geen toppppppperrrrrr !

René Groen
30-08-2003, 19:48
Heb hem via het forum van iemand overgekocht en vandaag ontvangen. Kijken doe ik binnenkort wel, heeft geen haast :)

mjlfadriaans
04-09-2003, 07:44
Van de week gekeken. Ik moet zeggen, eindelijk weer eens een comdey die echt grappig is. Je moet van dit soort humor houden, zelfs ondanks de voorspelbaarheid waren veel dingen erg grappig. Net als in Blackadder is meneertje Atkinson het grappigst door zijn medespelers.

michelvanduivenbode
04-09-2003, 08:34
die scene met de muziek van abba geweldig.

Mobie
04-09-2003, 09:31
Van de week gekeken. Ik moet zeggen, eindelijk weer eens een comdey die echt grappig is. Je moet van dit soort humor houden, zelfs ondanks de voorspelbaarheid waren veel dingen erg grappig. Net als in Blackadder is meneertje Atkinson het grappigst door zijn medespelers.

Idd je moet er voor zijn anders zal de film gewoon een beetje vermakelijk zijn, maar ook niet meer. Ik vond hem heel goed.

mjlfadriaans
04-09-2003, 09:41
Het grappigste moment vond ik het stukje dat 'ie in de buis moest klimmen. Niet alleen toen de camera nog ergens anders heen ging, maar vooral het moment dat 'ie in de buis zelf zat en er iets gebeurde wat je niemand toewenst :). Ik vond deze film grappiger dan Clouseau ooit geweest is.

RemcoZ
04-09-2003, 16:45
Ik heb hem gisteren gekeken en heb me ook prima vermaakt. Hij was af en toe wel erg voorspelbaar en het was allemaal wel een beetje flauw, maar toch zeker de moeite waard. Geen topper, maar ook absoluut geen miskleun.

robvanknegsel
05-09-2003, 10:04
Heb hem vandaag binnengekregen en de extra's alvast bekeken maar daar was ik zo mee klaar. De extra's vallen behoorlijk tegen, maar dat had ik bij een DVD met een startprijs van rond de 20 euro ook niet anders verwacht.
De making of is nog wel om aan te zien maar er zit totaal geen logisch geen verhaal in over hoe ze hem nou eigenlijk maakten. Meer een aaneenschakeling van fragmenten uit de film met wat geknipte interviews er doorheen. Zeer rommelig. Het menu ziet er mooi uit, net als bij de James Bond reeks eigenlijk.

De karakterschetsen zijn totaal overbodige uit de duim gezogen verhaaltjes die NIETS toevoegen aan de DVD. Wat intereseert het mij nou hoe groot de fictieve Johnny English is, dat er een geheime vloeistof in zijn pen zit en dat hij een zwak heeft voor vrouwen. Misschien vind een klein kind dit nog wel leuk om te lezen maar het had er compleet afgehaald mogen worden.

Om bij enkele deleted scenes te komen moet je telkens 5 vragen oplossen (volgens mij is dit oplossen alleen de 1e keer leuk en daarna vreselijk irritant)

De film zelf duurt helaas veel te kort. Binnen anderhalf uur is die al weer afgelopen. Ik herinner me nog goed dat ik destijds de bioscoop inliep en voor ik het wist weer buiten stond.

De film zelf is natuurlijk dolkomisch en vooral voor Rowan Atkinson en het James Bond achtige genre, heb ik hem op DVD gepakt.

De film zelf krijgt van mij een dikke 8 de extra's een dikke 2

Betamax
06-09-2003, 07:13
Ik heb hem gisteren gekeken en wat mij opviel was dat de overgang van laag naar laag zo grof is.
Er zit tijdens de scene in het ziekenhuis, als hij de arts en verpleegsters in de zaal gebracht heeft een enorme hapering van zo'n 10 sec.
En dat op 3 verschillende DVD-spelers.
Hebben jullie daar ook last van?
Of is dit een DVD met een foutje?

Leon van Stijn
06-09-2003, 08:15
Dat had ik dus ook, en ik heb die DVD ook op drie DVD-spelers getest en die haperde dus op alle drie de spelers. Ik heb de DVD geruild en ik heb er met de nieuwe DVD geen last meer van!

Dennis Veldhuizen
06-09-2003, 08:25
De film zelf duurt helaas veel te kort. Binnen anderhalf uur is die al weer afgelopen. Ik herinner me nog goed dat ik destijds de bioscoop inliep en voor ik het wist weer buiten stond.

De film zelf is natuurlijk dolkomisch en vooral voor Rowan Atkinson en het James Bond achtige genre, heb ik hem op DVD gepakt.

tja als een film echt leuk is lijkt hij al vele malen korter te duren en anderhalf uur is nog steeds een normale tijd voor 'standaard films' ;)

Boersmaster
11-11-2005, 22:16
Wil ik hem gaan kopen bij de Free, is hij in geen vestiging meer te vinden. Ook op de site van de FRS en Van Leest is die weg. Weet iemand of er een nieuwe release komt, of een aktie ofzo?

Dennis Vansant
12-11-2005, 11:27
Hier ligt hij nog in overvloed in de budgetrekken van de FRS :s

Hanskuh
13-11-2005, 16:22
Bij MM in Hasselt kan je hem kopen in de 'Comedy Box' voor 18.90 EUR

Box bevat:
- Meet the Parents
- Liar Liar
- The Wedding Singer
- Johnny English

Boersmaster
10-12-2005, 21:58
ik heb hem inmiddels gekocht en gekeken. Nu de extra's nog kijken, maar de film was erg goed en daar gaat het uiteindelijk om :-)