PDA

Bekijk de volledige versie : 2001, Het jaar van de DVD, En 2002 ??



martin
12-11-2001, 17:44
In het jaar 2000 werdt gezegd dat 2001 echt het jaar van de DVD zou worden, ik moet zeggen dat er wel een heleboel DVD titels bij zijn gekomen.

Maar wat kunnen we van 2002 verwachten.
Nog meer RE-Releases met meer extra of beter geluid ? denk aan superbit of zoals de Mummy nu met DTS.
of krijgen we meer box uitgavens >> star treks of andere TV serie's.

Ik ben benieuwd wat jullie hopen of denken teverwachten.

Nathan Strik
12-11-2001, 18:23
Ik denk dat 2002 eindelijk het langverwachtte jaar wordt met de release van de Back to the Future S.E. boxset.

Verder ben ik niet echt veeleisend, als die 3 toppers uitkomen, ben ik al tevreden.

Alex van den Berg
12-11-2001, 21:36
Maar wat kunnen we van 2002 verwachten.2002 wordt gewoon nog een jaar van de DVD :D
Veel meer releases van amerikaanse klassiekers uit de jaren 40 en 50 van de vorige eeuw (wat klinkt dat oud...), die op regio-1 vaak al lang uitzijn ???
De Indiana Jones Trilogie???
Disney's Bambi ???

starbuck
13-11-2001, 19:34
Mijn wens is een dvd-toeslag op mijn loonstrook. :D


Ik zou het persoonlijk erg gaaf vinden als er dvd uitkwam zoals vroeger de serie hithistory op cd is uitgebracht.

Dus van elk jaar de videoclips van de grootste hits in dat jaar.

Of het beste uit de top honderd aller tijden op dvd

Ook een aparte trailer dvd 1 x per maand ofzo lijkt me een goed plan.

Dadaveke
13-11-2001, 22:57
Ik hoop ook op een goed jaar. Vooral wacht ik op back to the future en mischien als een piepklein kansje indiana jones op dvd

starbuck
15-11-2001, 08:46
......en uiteraard alle startrek tv series en de totale laurel and hardy serie en how the west was won en once upon a time in america en de serie cheers en jaws 3d met bril en een paar elvis fims en de serie V en de oude Tarzan films en de serie Tour of duty.......shit ik sla door:eek: :eek: :eek:

Marco
15-11-2001, 14:12
Alex. Di$ney's Bambi kan je vergeten, die komt pas in 2005 (Platinum reeks). Ik verwacht ook geen Indy trilogy.

Wat verwacht ik wel. De kans dat E.T. S.E. op DVD komt zit er dik in. Ook Schindler's List zit er aan te komen. Ze zijn tenslotte bevestigd door Universal. BTTF is zeker mogelijk, aangezien het contract tussen Universal en Columbia in 2002 is afgelopen. Kans bestaat dat zelfs SW :ATOC DVD er aan zit te komen.
Hoe dan ook zover is het nog niet. Al moet ik toegegeven dat 2001 wel snel voorbij ging (oke nog maar 1 maandje of zo).