PDA

Bekijk de volledige versie : FRS is weer klantvriendelijk...



Timothy
02-09-2003, 11:23
Had ik mijn hele vrije middag besteed aan het schrijven van een lang verhaal :wink:, krijg ik met moeite (na 2 weken ipv de aangegeven 3 dagen) 1 regeltje terug, waar totaal niet op mijn vraag wordt ingegaan...


Beste FRS,

aangezien er ondertussen ruim een week is verstreken, ga ik er van uit dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag. Vandaar dat ik het via deze mail nog eens probeer. Bij jullie dvd 2000 AD (http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=104637) staat volgens mij een verkeerde afbeelding. Er is namelijk een slechte versie (want nagesyncroniseerd en slecht beeld/geluid) van World Wide Cinema en een goede versie (Originele taal en beter beeld/geluid) van Hong Kong Legends. Bij de dvd op jullie site, die 6.99 kost, staat de afbeeldingvan HKL (mooie versie), maar ik heb het idee dat de slechte WWC versie verkocht wordt. Dit zou ik bijzonder misleidend vinden.

Nu staat er inderdaad "let op! de afbeelding kan afwijken van het eigenlijke product" bij de dvd's, maar dit is niet een afwijkende afbeelding (zoals bijvoorbeeld die van Reservoir Dogs alleen van hoes veranderd is sinds kort), dit is een heel ander product.

Als ik binnen een week weer geen reactie heb ontvangen, ga ik er vanuit dat het daadwerkelijk de versie van HKL betreft. Dan zal ik hem bestellen, en met de WWC versie geen genoegen nemen. Ik hoop zo snel mogelijk een duidelijk antwoord te mogen ontvangen, en mits het inderdaad de WWC versie betreft, dat dan de huidige afbeelding wordt verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Timothy


Hallo Timothy,

Helaas kunnen wij niet met zekerheid zeggen welke versie er daadwerkelijk leverbaar is. Uiteraard kan je altijd in een van onze filialen terecht voor een 100% controle.

Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP

Met andere woorden: we weten dat we misleidend bezig zijn, maar we doen er niets aan. Ik bestel gewoon lekker die dvd, en als het de WWC versie is, dan laat ik hem gewoon liggen bij de plaatselijke FRS. En dan zal ik ze nogmaals vragen de afbeelding te veranderen...

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar het irriteert me dat ze wéten dat ze misleidend bezig zijn, maar er niets mee doen.

Edwin vd Zwaard
02-09-2003, 11:29
Het is meer : We weten niet welke versie het is, omdat we hier op kantoor niet alle artikelen ter inzage hebben. Probeer het even in de winkel..

Denk je dat ze op kantoor stapels dvd's hebben liggen, om evt vragen te kunnen checken ??

Gr.
Edwin

Coen Vermeer
02-09-2003, 12:13
Het is meer : We weten niet welke versie het is, omdat we hier op kantoor niet alle artikelen ter inzage hebben. Probeer het even in de winkel..

Denk je dat ze op kantoor stapels dvd's hebben liggen, om evt vragen te kunnen checken ??

Gr.
Edwin

nee maar wel een computer waar bij staat wat de uitgever is van de dvd.

Timothy
02-09-2003, 12:56
Het is meer : We weten niet welke versie het is, omdat we hier op kantoor niet alle artikelen ter inzage hebben. Probeer het even in de winkel..

Denk je dat ze op kantoor stapels dvd's hebben liggen, om evt vragen te kunnen checken ??

Gr.
Edwin

Als ze de dvd kunnen versturen binnen 3 dagen, dan kunnen ze toch binnen 2 weken ook wel checken welke versie het is? Er bestaat ook nog zoiets als telefoon, of mail.

En waarom hebben ze dan een klachtenservice? Waar je zelfs heel specifiek op kunt reageren.


Ik wil graag contact opnemen met de klantenservice internet met als onderwerp:
* Vraag over een lopende bestelling
* Vraag over een lopende betaling of betaalkenmerk
* Vraag over een kortings- of kadobon
* Vraag over een specifiek artikel of prijs
* Vraag over een tijdelijk niet leverbaar artikel
* Vraag over een actie op de website
* Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren
* Hoe kan ik in- of uitschrijven voor jullie nieuwsbrief
* Verzoek tot sponsoring
* Ik wil graag digitale logo's ontvangen
* Vraag over de website
* Klacht
* Suggestie of opmerking
* Compliment
* Overig

Grtz,

Timothy

Ps, niet elk FRS filiaal heeft ook alle dvd's hoor.

Jaap22
02-09-2003, 14:02
Dit had ik ook bij Happiness. Ik vroeg of het de film uit 1998 van Todd Solondz betrof, kreeg ik éénzelfde antwoord terug. Voor mij maakt het weinig uit, want ik bestel gewoon de dvd en als ik dan bij de FRS kom en het is niet de goeie versie, dan zou ik hun gewoon vertellen dat je nog nagevraagd hebt, maar geen antwoord kreeg. Met andere woorden, ze sturen die dvd dan heus wel weer terug of zetten die dvd wel in de schappen.
Toch is het inderdaad wel jammer dat ze niet altijd een antwoord hebben op dat soort vragen.

pavko
02-09-2003, 16:24
De FRS is wat ze in computerland een "dozenschuiver" noemen....Grote volumes cd's en dvd's maar geen enkele Know-How over de aangeboden artikelen. De organisatie is gewoon niet ingesteld op het beantwoorden van vragen.

Het is bijna hetzelfde als bij de Aldi/Lidl vragen of een artikel Glutenvrij is.......

Timothy
02-09-2003, 19:50
Maar bij de Aldi/Lidl bieden ze ook geen know-how aan. Het contactformulier van FRS daarentegen is zeer uitgebreid (Niet dat je daar dus iets aan hebt :?).

Harry V.
02-09-2003, 20:05
Zit zelf ook al bijna 2 weken te wachten, omdat ik een beschadigde The Killer heb ontvangen van ze. Nog ff en ik begin hier een actie zoals pas geleden met Bridge Entertainment hier op het forum.....