PDA

Bekijk de volledige versie : LOTR Gift Sets



twc02
02-09-2003, 12:00
Lord Of The Rings

Van deel 1 is er al een gift set. In november komt er van deel 2 ook een gift set. Ik neem aan dat er van deel 3 ook een komt.

Maar mijn vraag is wat dan? Komt er ook nog een limited boxset als alle 3 de delen zijn gereleased op DVD? Of kan ik veilig alle 3 de giftsets kopen.

Max Davidse
02-09-2003, 12:31
Lord Of The Rings

Van deel 1 is er al een gift set. In november komt er van deel 2 ook een gift set. Ik neem aan dat er van deel 3 ook een komt.

Maar mijn vraag is wat dan? Komt er ook nog een limited boxset als alle 3 de delen zijn gereleased op DVD? Of kan ik veilig alle 3 de giftsets kopen.

Dat kan je natuurlijk altijd doen...en of er nog een giftset komt van alle 3....dat betwijfel ik...gok eerder dat er nog een boxset komt met gewoon alle films, maar ik denk niet dat dat een giftset zal zijn met beeldjes of iets dergelijks...

Patrick Deckard
02-09-2003, 12:32
Ik vermoed dat die 12 disc (or whatever) nog niet voor onmiddellijk zal zijn. Ik denk eerder dat zoiets voor het 10 jarig bestaan of zo zal zijn. Verder denk ik dat de docu's alleen maar op de EV komen, en dus niet opgenomen zullen worden bij een boxset van de 3 delen.
Hoe dan ook, niemand weet dat.

twc02
02-09-2003, 12:34
Ik vermoed dat die 12 disc (or whatever) nog niet voor onmiddellijk zal zijn. Ik denk eerder dat zoiets voor het 10 jarig bestaan of zo zal zijn. Verder denk ik dat de docu's alleen maar op de EV komen, en dus niet opgenomen zullen worden bij een boxset van de 3 delen.
Hoe dan ook, niemand weet dat.

Zijn wel websites waar er over wordt gediscussierd? In de zin van wat er allemaal mogelijk is. Roddels? Geruchten?

Joey Lindeman
02-09-2003, 21:22
Zijn wel websites waar er over wordt gediscussierd? In de zin van wat er allemaal mogelijk is. Roddels? Geruchten?

Kan je misschien beter even vragen op de LotR filmdiscussie thread!
Als je een stuk terug leest blijkt ook uit die thread dat er van alles is geschreven over de giftset. Misschien dat daar iemand iets weet.
Succes iig