PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: Releases tot eind december



Eric van Ballegoie
02-09-2003, 14:55
Paramount: Releases tot eind december



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1024)

Philippe
02-09-2003, 15:25
Once Upon A Time In The West en The Core worden het voor mij.

Paul Reekers
02-09-2003, 15:29
Hoe zit dat nou met Indiana Jones, op amazon.co.uk wordt ie al op 20-10 gereleasd, maar bij ons pas op 06-11? Lekker dan.

Marcel den Haan
02-09-2003, 15:47
Voor mij Jackass, Indy en natuurlijk de Deep Space Nine boxen en voor mijn vriendin Sex and the City hehe

Rochan
02-09-2003, 16:42
Once Upon A Time In The West en Indiana Jones zker aanschaffen.How to Loose A Guy misschien
The Core zal ik eerst huren
:)

Hans De Bisschop
02-09-2003, 17:33
If adventure has a name it must be ... Indiana Jones ... deze komt er zeker in ... DS9 zou ik wel willen maar moet ik passen aangezien ik vorig jaar al TNG gekocht heb ...

Renny Collard
02-09-2003, 17:42
Once Upon A Time In The West en Indiana Jones zker aanschaffen.
:)

Me tooooooooo!

Ludo Keeris
02-09-2003, 18:50
Wuthering Heights, Scandal, War and Peace (als het de Bondarchuk versie is) en A Streetcar named Desire vind ik het interessants en ook nog Indiana Jones en Once upon a time in the west.

Kaplan
02-09-2003, 21:13
Veel interessante titels

Shane
Indiana Jones
Wuthering heights 1939?
Streetcar named desire
Once upon a time in the west
The great gatsby, die met Robert Redford?

Zaltman
02-09-2003, 22:59
Denk wel dat de meeste voor Indiana gaan. Ik dus ook met mischien Clue en Once Upon a Time in the West, als de prijs juist is.

Eddy
02-09-2003, 23:00
Once Upon A Time In The West en A Streetcar Named Desire zijn zeker interessant, verder ben ik erg nieuwsgierig naar Wuthering Heights (is het de versie uit 1939?).

Pat
03-09-2003, 06:05
De Indiana Jones trilogie zeker, en ook The Core als hij niet te duur uitvalt...

Surya
03-09-2003, 06:41
Voor mij enkel de Indiana box. Misschien nog een paar andere huren.

Voor zij die intresse hebben in The Core: ik heb al veel gehoord dat het er beter uit ziet dan het is, dus misschien best eerst eens huren

Reinbo
03-09-2003, 06:52
2-10!

Rut
03-09-2003, 07:25
De Indiana Box ga ik zeker halen en misschien Once Upon A Time In The West.

Liquid Bass
03-09-2003, 10:27
Voor mij Jackass, Indy en natuurlijk de Deep Space Nine boxen en voor mijn vriendin Sex and the City hehe

Niet te vroeg juichen Marcel. Ik denk dat je vriendin snel uitgekeken is, aangezien seizoen 5 slechts uit 8 afleveringen bestaat.

Marcel den Haan
03-09-2003, 12:29
Voor mij Jackass, Indy en natuurlijk de Deep Space Nine boxen en voor mijn vriendin Sex and the City hehe

Niet te vroeg juichen Marcel. Ik denk dat je vriendin snel uitgekeken is, aangezien seizoen 5 slechts uit 8 afleveringen bestaat.

Huh, hoezo dat dan, gaan ze die in delen uitbrengen dan?

Pat
03-09-2003, 13:43
Voor zij die intresse hebben in The Core: ik heb al veel gehoord dat het er beter uit ziet dan het is, dus misschien best eerst eens huren
Ik heb hem gezien in de cinema. Viel best wel mee. Maar inderdaad, best eens huren als je hem nog niet gezien hebt, want dit is het soort film dat serieus kan tegenvallen. :)

Liquid Bass
03-09-2003, 14:54
Voor mij Jackass, Indy en natuurlijk de Deep Space Nine boxen en voor mijn vriendin Sex and the City hehe

Niet te vroeg juichen Marcel. Ik denk dat je vriendin snel uitgekeken is, aangezien seizoen 5 slechts uit 8 afleveringen bestaat.

Huh, hoezo dat dan, gaan ze die in delen uitbrengen dan?

Nee, niet in delen, maar door de zwangerschappen van twee van de hoofdrolspeelsters is besloten het 5e seizoen uit 8 afleveringen te laten bestaan. Een erg slecht seizoen, al zeg ik het zelf, met warrige verhaallijnen, introductie van veel te veel nieuwe karakters, enz.

Seizoen 6 (het LAATSTE seizoen) belooft (volgens de recensies) weer alles goed te maken, maar geen idee hoe Paramount seizoen 5 uit wil brengen op DVD, misschien een combi met seizoen 6?

Robert F.
03-09-2003, 22:56
Once Upon A Time In The West en Indiana Jones worden de titels die zeker weten in mijn collectie wordt toegevoegd.

Marcel den Haan
04-09-2003, 09:42
Voor mij Jackass, Indy en natuurlijk de Deep Space Nine boxen en voor mijn vriendin Sex and the City hehe

Niet te vroeg juichen Marcel. Ik denk dat je vriendin snel uitgekeken is, aangezien seizoen 5 slechts uit 8 afleveringen bestaat.

Huh, hoezo dat dan, gaan ze die in delen uitbrengen dan?

Nee, niet in delen, maar door de zwangerschappen van twee van de hoofdrolspeelsters is besloten het 5e seizoen uit 8 afleveringen te laten bestaan. Een erg slecht seizoen, al zeg ik het zelf, met warrige verhaallijnen, introductie van veel te veel nieuwe karakters, enz.

Seizoen 6 (het LAATSTE seizoen) belooft (volgens de recensies) weer alles goed te maken, maar geen idee hoe Paramount seizoen 5 uit wil brengen op DVD, misschien een combi met seizoen 6?

Mijn vriendin ging gelijk naar de officiele site en daar stond het ook ja, 8 afleveringen, schandalig, maak dan niks zeg.
Volgens mij komt 5 gewoon los uit want anders zou ie niet in deze release lijst staan.

Pinhead
05-09-2003, 11:31
Jaja, Jackass 2-3 my way! Jammer dat seizoen 1 nog niet uitgebracht is...

Gabriel B.
05-09-2003, 12:06
The Core. Niks dan goed over gehoord dus blind aanfschaffen.

Surya
05-09-2003, 13:32
The Core. Niks dan goed over gehoord dus blind aanfschaffen.
Ah, dit is het eerste goed dat ik er over hoor :rolleyes:
Nu ja, het is jouw geld :D

Pat
05-09-2003, 13:43
Ah, dit is het eerste goed dat ik er over hoor :rolleyes:

"Hoor", maar heb je hem gezien ? ;)
Maar je hebt wel gelijk... Best even huren eerst, deze film !

Liquid Bass
05-09-2003, 16:00
Volgens mij komt 5 gewoon los uit want anders zou ie niet in deze release lijst staan.

Nou, ik denk het niet, hier de foto van de box:

http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/full/sexcity5.gif

let vooral op dat zinnetje: "The Complete Fifth Season".
Dat wordt dus écht proppen op die DVD.

Niet dus... :?

Marcel den Haan
05-09-2003, 17:17
Volgens mij komt 5 gewoon los uit want anders zou ie niet in deze release lijst staan.

Nou, ik denk het niet, hier de foto van de box:

http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/full/sexcity5.gif

let vooral op dat zinnetje: "The Complete Fifth Season".
Dat wordt dus écht proppen op die DVD.

Niet dus... :?

Nou denk ik het wel, dat complete 5th season gedoe is om te voorkomen dat mensen denken dat het om een half seizoen ofzo gaat (Zoals ik dat dacht hehe) aangezien het maar 8 afleveringen zijn.

Mazdalfa
09-09-2003, 19:37
Once Upon A Time In The West en Indiana Jones worden de titels die zeker weten in mijn collectie wordt toegevoegd.

En terecht! Beiden zijn verplichte kost voor elke zichzelf respecterende filmliefhebber :D

Bahamut
10-09-2003, 10:12
Indiana Jones natuurlijk! (y)
Maar ook Clue staat al een tijdje op mijn lijstje.
The Core wil ik ook eerst even afwachten...misschien beter winnen op wineendvd.nl? :wink:

Marco
10-09-2003, 19:25
Indiana Jones & Once Upon A Time In The West. Verplichte aanschaf.

The Core misschien als het in Star for sale programma komt. Heb deze gezien in de bios. Aardige film, daar niet van. Maar er komen betere DVD's in het najaar. Paramount had The Core beter in komkommer tijd kunnen uitbrengen ;)

Henk Heideveld
17-09-2003, 16:25
Ik heb 'm in mijn (lange :oops:) leven al zo ontzettend vaak gezien. Het is de western van alle westerns en had voor die tijd unieke muziek. De muziek is tot op de dag van vandaag nog uniek.
Als een filmverzamelaar dit niet in z'n collectie heeft staan frons ik m'n wenkbrauwen. :shock: :shock: :shock:

Kaplan
20-09-2003, 11:30
The great Gatsby is gelukkig die met Robert Redford :)
en Wuthering heights is helaas de versie uit 1992. :(

Mazdalfa
20-09-2003, 14:01
Ik heb 'm in mijn (lange :oops:) leven al zo ontzettend vaak gezien. Het is de western van alle westerns en had voor die tijd unieke muziek. De muziek is tot op de dag van vandaag nog uniek.
Als een filmverzamelaar dit niet in z'n collectie heeft staan frons ik m'n wenkbrauwen. :shock: :shock: :shock:

Nu nog niet, Henk. Maar wel héél binnenkort :wink:

expo
03-10-2003, 20:02
Waar zit Star Trek V SE ? Deze komt 14 oktober in Amerika uit en normaal komt ie dan zo'n maand later R2 uit.

Raimond Kieftenbeld
06-10-2003, 18:13
Alleen India Jones spreekt mij aan :D,dus die koop ik denk ik nog