PDA

Bekijk de volledige versie : Vragen over 24 (Spoilers)



FLEPSER
02-09-2003, 17:28
Na zondagavond de laatste aflevering van 24 gezien te hebben, bleef ik toch met een paar vragen achter.
Ik wil graag vragen of jullie het antwoord willen geven.

[spoiler:3db48aaa9f]Op het einde zit de vrouw van Jack neergeschoten op een stoel. Is zij nu werkelijk dood? Of is het een open einde en komt ze in het 2e deel terug?[/spoiler:3db48aaa9f]

[spoiler:3db48aaa9f]Nina roept op het einde van de serie dat ze niet voor Drazen werkt maar voor iemand anders. Ook spreekt ze met bepaalde mensen over de telefoon (in het duits?) Wie is/zijn dit? Komt nina nog in de 2e serie terug of niet? Ook blijft het onduidelijk wat de redenen zijn voor Nina om over te lopen [/spoiler:3db48aaa9f]

Dennis Veldhuizen
02-09-2003, 17:33
Na zondagavond de laatste aflevering van 24 gezien te hebben, bleef ik toch met een paar vragen achter.
Ik wil graag vragen of jullie het antwoord willen geven.

[spoiler:fd8ca12bac]Op het einde zit de vrouw van Jack neergeschoten op een stoel. Is zij nu werkelijk dood? Of is het een open einde en komt ze in het 2e deel terug?[/spoiler:fd8ca12bac]

[spoiler:fd8ca12bac]Nina roept op het einde van de serie dat ze niet voor Drazen werkt maar voor iemand anders. Ook spreekt ze met bepaalde mensen over de telefoon (in het duits?) Wie is/zijn dit? Komt nina nog in de 2e serie terug of niet? Ook blijft het onduidelijk wat de redenen zijn voor Nina om over te lopen [/spoiler:fd8ca12bac]

voor beide vragen kan ik je JA geven... meer zal ik niet verklappen ... dan kan je vanaf zondag 7 september op yorin zien! :)

maar ja..

[spoiler:fd8ca12bac]teri is echt dood...... helaas..... en nina komt terug en wordt er meer over uitgelegd en blijkt ze meer in haar 'mars' te hebben...[/spoiler:fd8ca12bac]

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geholpen?

FLEPSER
02-09-2003, 17:37
heel erg bedankt ja!
Heeft nina nog een grote rol in serie 2?

Dennis Veldhuizen
02-09-2003, 17:40
heel erg bedankt ja!
Heeft nina nog een grote rol in serie 2?

ja redelijk... qua verhaal lijn zeker wel en doet ook een aantal afleveringen mee.... wel in grote lijnen in die bepaalde episodes

Dennis Veldhuizen
02-09-2003, 17:43
hey... check dit anders ff.. ik ben zelf begonnen aan een review van heel season 2.. LEES NIET TE VEEL... of wel.. aan jou de keuze..

Maar als je het begin leest + eerste episode ding... weet je wat over S2 zonder spoilers te horen :)

http://www.entertain-dom.nl/reviews/dvd/1-10/24_seizoen2/index1.shtml