PDA

Bekijk de volledige versie : gebrek aan extra's op legally blonde



Koen Verheyden
03-09-2003, 20:04
Waarschijnlijk zullen nog andere het gemerkt hebben dat de extra's die op de cover van Legally blonde staan uiteindelijk niet op de dvd zijn terug te vinden. Mijn vraag is, wat kunnen we hier aan doen? Ik weet niet hoe ik mgm/fox moet bereiken, maar misschien jullie als website wel. Ik vind het echt niet kunnen. Je koopt toch ook geen cd waar op de cover 20 liedjes staan maar uiteindelijk maar 2 liedjes bevat? Ik vond de film best leuk, maar zonder de extra's wou ik hem niet.

Zijn er nog andere dvd's die extra's beloven maar waar ze niet opstaan? en kan daar niks aangedaan worden? (omruilactie voor dvd's met WEL de beloofde extra's bijv?)

Niels Simons
03-09-2003, 20:07
ze zijn er wel zeker,met die drukfouten.

maar alle extra's missen?das wel heel raar...

kzou dus mijn mgm special editions vandaag nog ff moeten gaan bekijken...

mazzel,niels

Koen Verheyden
03-09-2003, 20:30
misschien verkeerd uitgedrukt, niet alles extra's ontbreken, enkel degene waar ik naar uitkeek (twee audiocomentaren en making of)

Koen Verheyden
03-09-2003, 22:12
weet iemand hoe ik MGM/fox kan contacteren?

Jorden
04-09-2003, 13:41
" De Biggie & Tupac dvd --- belachelijk "

Abatino The Don
Junior Member


Geregistreerd op: 4-5-2002
Berichten: 17

Geplaatst: 09-08-2003 18:11 Onderwerp: De Biggie & Tupac dvd --- belachelijk

--------------------------------------------------------------------------------

waarschuwing aan iedereen die geintresseerd is in deze dvd:

KOOP HEM NIET

althans niet de nederlandse uitgave

de maatschappij is "vergeten" de extras op de dvd te doen (hoewel ze wel op de hoes staan vermeld)
plus er zitten heel veel spelfouten in de ondertitels

op de documentaire zelf is niets aan te merken, het is een hele goede film

als je hem echt wilt hebben haal dan een buitenlandse versie want daar zitten wel al de extras op plus nog veel meer

Bij deze dvd zijn ze het dus ook " vergeten ".
Zonde...

Grtz