PDA

Bekijk de volledige versie : Inlogprobleem!!



Arnold Bomers
03-09-2003, 23:11
Ik heb een vreemd probleem. Als ik in wil loggen dan zegt de site na de eerste keer inloggen dat ik moet inloggen. Na de tweede keer zegt ie dat niet meer.

Wat kan dit zijn?

Mobie
04-09-2003, 09:14
Ik moet ook 2 maal inloggen.

Eric van Ballegoie
04-09-2003, 09:17
Als je al ingelogd bent op www.dvd.nl en je volgt een link (b.v. uit de forummailtjes) naar een pagina met daarin ons direct IP nummer, dan moet je inderdaad opnieuw inloggen. Als alle DNS records zijn aangepast zal dit probleem automatisch verdwijnen.

Arnold Bomers
04-09-2003, 17:19
Als je al ingelogd bent op www.dvd.nl en je volgt een link (b.v. uit de forummailtjes) naar een pagina met daarin ons direct IP nummer, dan moet je inderdaad opnieuw inloggen. Als alle DNS records zijn aangepast zal dit probleem automatisch verdwijnen.

Nee, ik moet echt twee keer mijn inlognaam en paswoord in typen in het zelfde scherm. Dus niet een nieuwe IE.

Mobie
04-09-2003, 18:27
Als je al ingelogd bent op www.dvd.nl en je volgt een link (b.v. uit de forummailtjes) naar een pagina met daarin ons direct IP nummer, dan moet je inderdaad opnieuw inloggen. Als alle DNS records zijn aangepast zal dit probleem automatisch verdwijnen.

Jups, je hebt gelijk, hier thuis hebbek het niet, enkel op het werk.

Tom van Abeelen
04-09-2003, 19:38
Ik moet ook 2x inloggen en hij meld ook niet of ergens een nieuwe post is gedaan doormidel van het logo oranje kleuren

Mobie
05-09-2003, 08:38
Ik moet ook 2x inloggen en hij meld ook niet of ergens een nieuwe post is gedaan doormidel van het logo oranje kleuren

Ja, dat van die oranje kleur die er niet meer is is errug irri.

Alexander de Mol
05-09-2003, 08:49
Ik moet ook 2x inloggen en hij meld ook niet of ergens een nieuwe post is gedaan doormidel van het logo oranje kleuren
Ja, dat van die oranje kleur die er niet meer is is errug irri.
Dat 'oranje' waar jullie op doelen is er nog wel degelijk. Echter, doordat je voor een tweede keer inlogt is die notificatie al geweest (bij de eerste inlogpoging). Na de eerste inlogpoging zal je namelijk zien bij de lijst van actieve forummers dat je naam er al tussen staat. Je hebt dan nog geen mogelijkheid tot posten.
Dit is nog een beetje de nasleep van de serverupgrade, ik heb het zelf nl. op het werk ook.

Tom van Abeelen
05-09-2003, 17:52
Ik moet ook 2x inloggen en hij meld ook niet of ergens een nieuwe post is gedaan doormidel van het logo oranje kleuren
Ja, dat van die oranje kleur die er niet meer is is errug irri.
Dat 'oranje' waar jullie op doelen is er nog wel degelijk. Echter, doordat je voor een tweede keer inlogt is die notificatie al geweest (bij de eerste inlogpoging). Na de eerste inlogpoging zal je namelijk zien bij de lijst van actieve forummers dat je naam er al tussen staat. Je hebt dan nog geen mogelijkheid tot posten.
Dit is nog een beetje de nasleep van de serverupgrade, ik heb het zelf nl. op het werk ook.

Dit dacht ik al wel ik zit er ook niet zo mee als het maar een keer wordt opgelost :)