PDA

Bekijk de volledige versie : Naar welke biosfilm ga jij binnenkort?



Pagina's : [1] 2

Isis
12-11-2001, 23:14
Vorige keer vond ik 't ook leuk om over films in de bioscoop te kletsen, dus vandaar dit nieuwe onderwerp!
Naar welke film kijk je echt uit?
Ik ben heel erg beieuwd naar Harry Potter en ook naar In de ban van de ring! Ben erg benieuwd trouwens hoe mannen op Harry Potter reageren...vinden jullie 't kinderachtig?
Nog eventjes geduld, helaas....22 nov. gaat HP in premiere in NL.
Ik denk dat deze 2 films ook op dvd aangeschaft gaan worden!;) :D

Alex van den Berg
12-11-2001, 23:33
Ben erg benieuwd trouwens hoe mannen op Harry Potter reageren...vinden jullie 't kinderachtig?Lijkt mij wel een leuke film, al vrees ik dat ik te weinig tijd en energie heb om de bios in te duiken... Maar de DVD ga ik (over een aantal maanden?) zeker kopen!! :)

System 3rror
12-11-2001, 23:44
Ik wil naar Windtalkers, dat zal niet mn eerst volgende bezoek worden, want deze film komt pas 14-6-2002 in de bios in Amerika.... dus dat zal nog ff duren voordat hij hier komt :(

Ik denk mn eerste bezoek binnekort zal zijn op 20-12-2001 naar The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

Daar wacht ik met smart op :)

Isis
12-11-2001, 23:48
Windtalkers?
Zegt me niet zoveel...
Welke acteurs spelen in deze film en waar gaat 't verhaal over?

System 3rror
12-11-2001, 23:55
Niemand, of bijna niemand zal dr van hebben gehoord... Maar dit is een nieuwe oorlogsfilm met Nicolas Cage in de hoofdrol!!Hij wordt geregiseerd door Joh Woo (bekent van MI II).

Gaat over de strijd tegen de Japanners! Meer over deze film is te vinden hier (http://movies.go.com/movies/W/windtalkers_2000/index.html)
http://www.xs4all.nl/~hijkoop/dvd/dvd/covers/windtalkers.jpg

Overigens zit ik nog op meerdere films te wachten totdat ze eens hier in de bios komen: (zal nog wel tijden duren!!)

- Bandits (Bruce Willis en Billy Bob Thornton)
- Tigerland (Oorlogsfilm)
- Training Day (Gansterfilm, met Snoop dog)
- Gangs of New York (Gangster, met Leonardo DiCaprio)

Isis
13-11-2001, 00:03
Wat vind ik dat een vreselijk fout type, die Snoop dog!!!
En Leo...welke rol heeft hij in die film? Is 'ie gangster? Haha...ik zie 'm nog in dat cafeetje, met z'n peukie in z'n mond, gokken om die 2 Titanickaartjes!!:D

System 3rror
13-11-2001, 00:07
Jupzz.. hij speelt een gangster!! Hij speelde ook gaaf in Basketball Diary's!! Ook als gangster zijnde!! Heeft er wel aanleg voor dan! (is dan ook het enige :))

Nog een aanvulling op mn lijstje:

- Heist
- Rollerball
- The Crimson Rivers

(allemaal wel de vraag of ze hier komen in de bios, komen van een americaanse bios site af!)

Marco
13-11-2001, 03:36
Rollerbal
The Ice Age
Monsters Inc.
Lord Of The Rings (de hele trilogy)
Star Wars II AOTC
The Bourne Identity
K-Pax
Ocean's Eleven
The Scorpion King
Collateral Damage
Vanilla Sky

BTW: System 3rror

Volgens een filmadvertentie van MGM komt Bandits rond de kerst uit.

Als je The Crimson Rivers met Jean Reno bedoelt, deze is op DVD uit. Zie http://www.dvdinfo.be/pers/columbia/27092001.html voor persbericht.

En Tigerland (die nu te huur is op DVD) komt begin 2002 op DVD uit.

Edwin V
13-11-2001, 07:02
The lord of the rings.:)

Ik heb het boek 2x gelezen. Per keer 3 maanden over gedaan want ik ben niet zo'n lezer. Ik hoop alleen dat het beeld wat ik van het verhaal heb niet te veel anders is. Wat ik tot dusver heb gezien is bemoedigend.

Gabriël de Rop
13-11-2001, 07:50
- The Score
- Lord of the Rings (natuurlijk..;) )

Ocean's Eleven staan ook op mijn lijst, maar ben even kwijt wie de acteurs en regiseur zijn...wie helpt mij even?

System 3rror
13-11-2001, 10:33
Rollerbal
The Ice Age
Monsters Inc.
Lord Of The Rings (de hele trilogy)
Star Wars II AOTC
The Bourne Identity
K-Pax
Ocean's Eleven
The Scorpion King
Collateral Damage
Vanilla Sky

BTW: System 3rror

Volgens een filmadvertentie van MGM komt Bandits rond de kerst uit.

Als je The Crimson Rivers met Jean Reno bedoelt, deze is op DVD uit. Zie http://www.dvdinfo.be/pers/columbia/27092001.html voor persbericht.

En Tigerland (die nu te huur is op DVD) komt begin 2002 op DVD uit.

Kijk daar heb ik nog eens wat aan! Dank je Marco!

Ik wist dat Tigerland te huur was, maar in onze videotheek ligt ie dus helaas niet!
Ik zie het idd dat die film al uit is op DVD, ik ga eens kijken hoe duur die is, lijkt me wel een top film, aangezien ik fan ben van Jean Reno!!
Verder Rollerball met Chris Klein lijkt me ook gaaf en Ocean's Eleven ook!!

(Disney)Tom Houben
13-11-2001, 10:52
Ik ben er dan wel al naartoe geweest, maar ik ga zeker weten nog een keer naar Atlantis De Verzonken Stad!!!

Dadaveke
13-11-2001, 11:35
Ik wil nog naar Lord of the rings, the scorpion king, score, joyride, blade 2:bloodhunt, xmen 2, T3 :rise of the robots

Marco
13-11-2001, 13:30
Ocean's Eleven staan ook op mijn lijst, maar ben even kwijt wie de acteurs en regiseur zijn...wie helpt mij even?
Director = Steven Soderbergh (o.a. Traffic, Erin Brockovich & Out of Sight.

Acteurs (ik gooi ff wat bekende namen er tegen aan).
George Clooney
Julia Roberts
Scott Caan
Brad Pitt
Matt Damon
Don Cheadle
Casey Affleck

Marco
13-11-2001, 13:34
Ik zie het idd dat die film al uit is op DVD, ik ga eens kijken hoe duur die is, lijkt me wel een top film, aangezien ik fan ben van Jean Reno!!
Verder Rollerball met Chris Klein lijkt me ook gaaf en Ocean's Eleven ook!!
Dat verklaart waarom je zit te wachten op Rollerbal. Ook Jean Reno speelt hierin de hoofdrol. Speaking of Reno.
Just Visiting wordt op 2 februari (onder voorbehoud) uitgebracht op DVD :)

Gabriël de Rop
13-11-2001, 13:39
Marco, bedankt voor de info over Ocean's Eleven, nu weet ik ook weer waarom deze op mijn want-to-see lijst staat!

:D

System 3rror
13-11-2001, 13:44
Dat verklaart waarom je zit te wachten op Rollerbal. Ook Jean Reno speelt hierin de hoofdrol. Speaking of Reno.
Just Visiting wordt op 2 februari (onder voorbehoud) uitgebracht op DVD :)
You got it ;)

Nathan Strik
13-11-2001, 17:05
- Discovery of Heaven
- Lord o/t Rings
- The Panic Room (van Fincher, regisseur van oa. Fight Club)
- Star Wars II
- Monsters Inc.
- Spider-man

En er zullen vast nog wel films zijn die ik vergeten ben...

Marco
14-11-2001, 16:38
- The Panic Room (van Fincher, regisseur van oa. Fight Club)
- Spider-manEn ik ben juist deze 2 vergeten. Hoe kan ik David Fincher nou vergeten...Maar tegen die tijd dat de nieuwe Fincher in de bioscoop draait zal het mij heus niet ontgaan :)

martin
14-11-2001, 16:56
Hoi.

Pas naar Blub ik ben een vis geweest :)
de volgende keer ga ik met me dochtertje naar Atlantis van disney.

PS ik heb even die trailer bekeken van windtalkers lijkt me wel een gave film.

Isis
14-11-2001, 18:35
Hallo Gabriel, ik heb van een vriend gehoord dat The Score heel goed is, 'n echte aanrader!
Ben benieuwd wat jij er van vindt!:)

System 3rror
14-11-2001, 18:38
PS ik heb even die trailer bekeken van windtalkers lijkt me wel een gave film.
Ik weet ze wel uit te zoeken ja :)

Marco
14-11-2001, 20:51
Zag net de teaser trailer van Scooby Doo. Dit keer geen animatie, maar live action. Niet helemaal waar, want Scooby himself is CGI. Maar de rest van de cast is echt 'live'. Zo speelt het liefdespaar Freddie Prinze Jr. en Sarah Michelle Gellar (beter bekend als Buffy) resp. Fred en Daphne. Matthew Lillard (van Scream en Hackers) speelt Shaggy. Rowan Atkinson (o.a. Mr. Bean) speelt ook een rol :)

Maikel
15-11-2001, 20:41
Once Upon a Time in Mexico, oftewel El Mariachi 3. El Mariachi was aardig, Desperado geweldig en ik verwacht heel veel van deel 3.

Raskel
16-11-2001, 07:44
...Overigens zit ik nog op meerdere films te wachten totdat ze eens hier in de bios komen: (zal nog wel tijden duren!!)

- Bandits (Bruce Willis en Billy Bob Thornton)
- Tigerland (Oorlogsfilm)...[/B]


Even ter informatie, Tigerland ligt al een x aantal weken in de videotheek, zowel op dvd als video, die zal dus niet meer in de bios komen! En het hij krijgt slechte reviews dus pin je er maar niet te zeer op vast.

System 3rror
16-11-2001, 08:15
Even ter informatie, Tigerland ligt al een x aantal weken in de videotheek, zowel op dvd als video, die zal dus niet meer in de bios komen! En het hij krijgt slechte reviews dus pin je er maar niet te zeer op vast.
Ik wist dat ie in de videotheek lag, alleen hier hebben ze hem helaas nog niet!

Verder heb ik ook nog geen reviews erover gelezen!
Het leek me een gave film! :(

ToolkiT
16-11-2001, 08:27
Zag net de teaser trailer van Scooby Doo. Dit keer geen animatie, maar live action. Niet helemaal waar, want Scooby himself is CGI. Maar de rest van de cast is echt 'live'. Zo speelt het liefdespaar Freddie Prinze Jr. en Sarah Michelle Gellar (beter bekend als Buffy) resp. Fred en Daphne. Matthew Lillard (van Scream en Hackers) speelt Shaggy. Rowan Atkinson (o.a. Mr. Bean) speelt ook een rol :)

Klinkt cool, eens kijken waneer die hier uitkomt...

Zelf staan Harry Potter en LOTHR op mijn lijstje..
Ik ben net de HP boeken aan het lezen dus de film komt perfect op tijd!

Jason Bourne
16-11-2001, 18:16
19 december staat met allerlei kleuren omrand in mijn agende. Lord of the rings komt dan.

En jawel hoor mijn naam doet het al vermoeden volgend jaar naar The Bourne identity.

Marco
16-11-2001, 19:58
- Gangs of New York (Gangster, met Leonardo DiCaprio)
Wist je dat Gangs of New York op 19 Augustus 2002 in de U.K. wordt uitgebracht.

Oh nog een film om naar uit te kijken voor zomer 2002.
Austin Powers 3: Goldmember...Yeah baby :)

ToolkiT
16-11-2001, 22:42
19 december staat met allerlei kleuren omrand in mijn agende. Lord of the rings komt dan.

En jawel hoor mijn naam doet het al vermoeden volgend jaar naar The Bourne identity.
komt de bourne identity uit als film? COOL!
Heel wat om naar uit te kijken dus..

Marco
16-11-2001, 22:50
komt de bourne identity uit als film? COOL!
Heel wat om naar uit te kijken dus..
Voor meer info over The Bourne Identity
Zie US IMDB (http://us.imdb.com/Title?0258463)
Officiële website (http://www.thebourneidentity.com)
In de US wordt deze film op 30 Mei uitgebracht (oh wat zal deze film toch last krijgen van AOTC)

System 3rror
17-11-2001, 09:50
Wist je dat Gangs of New York op 19 Augustus 2002 in de U.K. wordt uitgebracht.
Ik wist wel ergens in 2002, maar zo laat wist ik niet!
Zal dan wel weer ergens eind 2032 bij ons in de bios te zien zijn of op DVD komen ofzo... :(

Cenobite
17-11-2001, 19:51
Harry Potter lijkt me echt een leuke film , en ik ga ook zeker :D :D

Lord of the Rings is ook een must see :D :D

Beide DVD's staan ook al op mijn lijstje......

Henk Heideveld
19-11-2001, 11:34
Beste Isis,
Ik moet me schamen te zeggen dat ik al jaren niet meer in de bios ben geweest. Ik kan dan gewoon niet in mijn eigen sfeer komen. Allerlei storende toestanden (massaal te laat binnenkomen, eet- en vreetgeluiden, vreemde commentaren, etcetera) bederven mijn pret.
Niets liever dus dan thuis, egoistisch in mijn uppie, te genieten.
En van nature ben ik al geen groepsdier, eerlijk gezegd een echte individualist.
Dus van mij geen passend antwoord.

Isis
21-11-2001, 18:09
Tja Henk, ik kan me heel goed voorstellen waarom je liever vanaf je eigen lekkere luie bank films wil kijken, heb ik ook hoor!
Maar op sommige films wil ik gewoon niet zo lang wachten en....'t is ook vaak 'n soort afweging die ik daar terplekke in de bios maak: die film MOET!!!! ik op dvd hebben!:D
Ik heb nog nooit zomaar een dvd gekocht, wil eerst zien wat ik in huis haal!
Ik geloof trouwens dat ik voor Shrek 'n uitzondering ga maken; nog niet gezien maar ik hoor echt overal positieve geluiden!
HEBBEN!!!!:D :D

Laurens-Jan
21-11-2001, 18:49
Een film die ik erg graag wil zien is Beyond the Ice, met Pierce Brosnan as good ol' James Bond.
Hij zei eerst dat deze film zijn laatste Bond-film zou zijn, maar hij heeft onlangs nog gezegd toch door te gaan http://www.dvd.nl/forum/images/icons/icon14.gif.
De opnames van deze film beginnen in januari, dus is het nog ff wachten tot we de film kunnen zien.

calex
21-11-2001, 19:26
Ik heb m,n bioscoop thuis, lekker makkelijk
en geen last van anderen. :D :D

Grtz.Henny

Marco
21-11-2001, 20:39
*zucht* weer een film op de lijst. Ook ik 'grote mensh' moet eraan geloven. Ook ik omkom niet aan de Harry Potter gekte. Daarbij neem ik mijn 8 jarige nichtje mee. Sterker nog ik moet haar meenemen :D

Wazige
21-11-2001, 22:05
Je moet gewoon op een goed tijdstip naar bios gaan dan heb je geen last van freet geluiden enzo. Ik ga vroeg---> is goedkoper! en minder druk. Zit vaak maar met op zijn hoogst 10 mensen in de zaal. In de Pathe dan he. En ik kan idd ook niet wachten totdat een film op dvd komt, ik wil hem eerder zien!

En Harry Potter lijkt mij wel vet. Alleen heb gehoort dat dat verzonnen was door een arm arbeiders vrouwtje in Engeland. Zij kon geen leesboeken kopen voor haar kinderen en toen is ze zelf verhalen gaan schrijven. Het resultaat: Harry Potter. Ze heeft toen rechten aan Disney verkocht en die verdienen er nu zwaar veel geld aan! 2,5 miljard aan merchandising en 1,5 miljard aan bios bezoek. En hij koste maar 100 miljoen ofzo.
Maar we dwalen een beetje af, de films die ik nog wil zien in Bios zijn:
Kiss of The Dragon
Harry Potter
Lord of the Rings, the fellowship of the ring
the Score
en verder vooruit kijken doe ik nog nie, heb er wel zin in:D :D

Henk Heideveld
22-11-2001, 09:11
Originally posted by Isis
Ik heb nog nooit zomaar een dvd gekocht, wil eerst zien wat ik in huis haal!

Ik heb daar een heel goedkope oplossing voor. In Den Bosch ben ik lid van de bibliotheek voor f 48,-- per jaar. Daar huur ik voor
f 1,50 een DVD. (je mag er max. 7 meenemen). Als ik hem 10 x gezien heb ben ik nog pas f 15,-- armer. Voorkomt ook in ieder geval de nodige miskopen. Want enthousiaste reacties van anderen hebben mij nog wel eens teleurgesteld, omdat je dan je verwachtingspatroon opschroeft.
En passant neem ik ook nog wat CD's mee en boeken.
Als je dus op zaterdag een pakezel uit de bibliotheek ziet lopen, juist ja, dat ben ik dus.
(Slimpie gaat op zaterdag, want de huur van f 1,50 geldt per dag.
Aangezien ze op maandag gesloten zijn hoef ik ze pas op dinsdag terug te brengen. Werkelijke leenduur dus 3 dagen.
Mijn tuin ligt er dus voor schandaal bij. Ik heb in het weekend geen tijd:D :D :D

PM
22-11-2001, 09:47
Henk,

Koop je wel eens dvd's in den bosch? Zo ja waar?
Ik kom ook heel regelmatig in den bosch.. maar misschien ken jij een winkeltje dat ik niet ken...

BTW apparatuur ook in DB gekocht? Waar?

Henk Heideveld
22-11-2001, 14:19
Neen,
In Den Bosch geen Mediamarkt-achtige zaken.
In Den Bosch enkele middenstanders Hans van Liempt, Pieter van Os) met volle prijzen. V&D veel te duur gemiddeld. Van Leest f 10,-- gemiddeld duurder dan FRS.
In Den Bosch is dan FRS de meest aangewezene. En je weet waar je FRS ongeveer moet plaatsen. Vaak zit er nog een aardig prijsverschil tussen FRS in Den Bosch en FRS in mijn woonplaats Oss. Bovendien is het personeel in Oss boven FRS-verwachting.
Kortom het loont niet de moeite om naar Den Bosch af te reizen.
Ik shop in half Nederland (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Nijmegen, Oss, Arnhem) en ga binnenkort de grens over. Duitsland ligt bijvoorbeeld wel effe flink lager in prijs en heeft weer een geheel ander aanbod. Want laten we eerlijk zijn. Overal in Nederland tref je hetzelfde aanbod aan.

Wazige
24-11-2001, 14:50
Ik wil nog naar Kiss of the Dragon en The Score, Harry Potter en Lord of The Rings.
Heb a Knight's Tale, Rush Hour 2 (2 keer gezien:D ), American Pie 2, a Knight's Tale, Legally Blond en America's Sweethearts gezien de laatste maand. Waren allemaal wel vet. alleen de laatste twee zijn meer films voor vrouwen, dus voor met je vriendin:D heb je hem gezien en een goede beurt gemaakt bij je vriendin:p

xplora
25-11-2001, 19:32
Ik heb het mooi voor elkaar mijn vriend werkt als filmoperator in de bios en ik kan ze dus allemaal voor noppes zien! Ik moet wel stellen dat ik soms liever een film op dvd zie het geluid en beeld is allemaal veel strakker en in de bios wordt de film nog steeds niet digitaal gedraaid.
Een aanrader binnenkort is Lord of the rings deze film moet echt heel mooi gemaakt zijn.

YamYamRKK
28-11-2001, 22:44
The Score With Edward Norton wil ik eigenlijk nog wel naar toe.
Lijkt we wel een geinige film

Luther Hartog
30-11-2001, 09:05
Geef mij maar gewoon Lord of the Rings, dan ben ik een blije AoG'tje. Ik ben trouwens benieuwd hoe ze dat gaan doen met de dvd-release; 1 voor 1 uitbrengen en daarna nog een keer een box die er veel mooier uitziet?

Maxster4th
30-11-2001, 09:31
Die nieuwe film met Ben Stiller, ik geloof loozegs ofzo.
zag een preview op MTV en dat zag er wel geinig uit :)

Gabriël de Rop
30-11-2001, 09:47
Bedoel je niet Zoolander? Ben Stiller als internationaal male-supermodel ...

Luther Hartog
30-11-2001, 10:09
Ben Stiller is wel cool ja

Wazige
30-11-2001, 10:23
Ben Stiller is echt wel vet!! en Zoolander heet ie idd.

Tom van den Hout
05-12-2001, 22:27
Ben stiller is we strak ja, maar de film Zoolander lijkt mij niet veel aan.

Ach ja komen we binnenkort wel achter :D of nie pater? :p

Luther Hartog
05-12-2001, 23:38
Hij lijkt mij ook niet erg leuk, daarom zal ik er niet naar toe gaan, ik wacht wel tot 19 december

Tom van den Hout
06-12-2001, 08:43
Originally posted by AoG
[b]ik wacht wel tot 19 december

19 dec?? wat is er dan??

Tom van den Hout
06-12-2001, 08:44
Whoops vergeten

Zal wel premiere datum van Lord of The Rings zijn :D

Wazige
06-12-2001, 11:23
Zoolander komt vandaag in Bios :D Ga ik zeker heen.(6 december)
En wat is er op 19 december?
Lord of The Rings premiere is toch op de 24ste?

Tom van den Hout
06-12-2001, 13:26
Originally posted by W@z!g3 P@t3r
[b]Lord of The Rings premiere is toch op de 24ste?

Nope, LOTR komt 19 december in de bios :p

Luther Hartog
06-12-2001, 15:02
Whoops vergeten

Zal wel premiere datum van Lord of The Rings zijn :D

Yeah baby!!!

Vincent
07-12-2001, 11:05
:D Ik wil binnenkort naar:
Harry Potter (Tweede keer)
Lord of The Rings
Star Wars Episode II
Rush houre II

:p See-Yaa
Vincent

Gabriël de Rop
07-12-2001, 11:07
dit jaar: Lord of the Rings

volgend jaar: Ocean's Eleven
Star Wars : Episode 2

Luther Hartog
07-12-2001, 14:57
Rush hour, is niet echt leuk hoor.

En jongens, niet vergeten: Matrix II en III

System 3rror
10-12-2001, 22:17
Ik ga even iets van het onderwerp af!! Maar ik heb een lijstje gemaakt welke films ik graag nog wel wil zien!!

Van de meeste ervan weet ik niet eens wanneer ze in de bios verschijnen en de meeste zijn nog niet eens in de VS in de bios, maja, toch wil ik ze wel met jullie delen :)

The Motham Propecies Thriller met Richard Gere
The One Jet Li.. film ala Kiss if the Dragon denk ik
Spy Game Brad Pitt en Robert Redford, actie/spionage film
We were soldiers Mell Gibson (waarschijnlijk ook regie ervan) en Khris Clein, en de naam zegt het al... YES weer oorlogsfilm met Mell, nu een Vietnam film!
No Mans Land Comedie over de oorlog in Joegoslavie
Dark Blue World WO II
The Count of Monte Carlo Een thriller
Domenistic Disturbance John Travolta, thriller denk ik
Edges of the Lord WO II met Haley Joel Osmant
Hearts of War nog een keer WO II met Bruce Willis dit maal!
Signs thriller met Mell Gibson
To the Sea WO II met Brad Pitt
Divided we Fall Nog een WO II
Minourity Report Tom Cruise, soort van Timecop... (Steven Spielberg regiseur)
The Bourne Identity Matt Damon, actie film
en als laatste.. Charlotte Grey nog een WO II film met Kate Blanchet

We hebben dus nog veeeel oorlogsfilms te verwachten... wel positief voor de liefhebbers als ik! :)

Dit was het wel zon beetje... komen er vast nog zat bij :D

Isis
10-12-2001, 22:26
The Count of Monte Carlo Een thriller
Domenistic Disturbance John Travolta, thriller denk ik
Signs thriller met Mell Gibson
We hebben dus nog veeeel oorlogsfilms te verwachten... wel positief voor de liefhebbers als ik! :)


Sjonge, wat een WOII films zeg!!
Deze films lijken mij wel wat...
Alhoewel die film met Travolta...ik heb 't niet zo op 'm...:cool:
Afwachten maar!!

O ja, zag in 't lijstje ook nog een comedie over de Joegoslavische oorlog: weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen!!:confused:

System 3rror
10-12-2001, 22:31
O ja, zag in 't lijstje ook nog een comedie over de Joegoslavische oorlog: weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen!!:confused: Ik zou zeggen... bekijk de trailer ff... ik weet ook niet echt wat ik ervan moet zeggen, maar hij ziet er zeker comisch uit!!

De trailer ervan is hier te vinden (http://www.apple.com/trailers/mgm/no_mans_land.html)

Wel een snelle verbinding aangeraden, anders ben je een half jaar aan het wachten voordat ie begint!!!

Jeroen Driessen
11-12-2001, 13:45
heb vandaag een aantal recensies gelezen van Lord of the Rings en die waren uitermate positief! Film schijnt erg aan de verwachtingen te voldoen, geweldige special effects, goede acteerprestaties en duurt 3 uur (ben blij dat ie lang duurt, kun je ook lang genieten en veel zien). Ook het boek wordt goed nageleefd, dus ik ben nu wel erg enthousiast geworden.
Via www.countingdown.com (http://www.countingdown.com) kun je een aantal (engelstalige) reviews lezen....

Luther Hartog
11-12-2001, 15:01
Okeej, bedankt..ik ben ook blij dat ie lang duurt, ik wist nog niet hoe lang hij zou duren, maar in totaal zal hij dus ongeveer 9 uur duren?

Marco
11-12-2001, 15:31
System 3rror, mijn dank is groot voor deze nieuwe waslijst.

Even wat extra opmerkingen van mezelf.
We Were Soldiers, deze staat onder de regie van Randall Wallace. Geen onbekende. Deze man heeft The Man in the Iron Mask, Pearl Harbor en (tada) Braveheart op zijn CV staan (natuurlijk diverse functies).

The One
Naar wat ik hoor een betere film dan KOTD. Het leukste van deze film is dan ook zijn vijand (en wie dat is, kijk de trailer maar).

Signs
Ik heb horen zeggen dat M. Night Shyamalan op de regiestoel zit. Dat wordt weer mysterieus.

Zo te zien draait het Hollywoodfabriek gewoon door (ook na 11 September). Getuige dat er veel WOII films komen inclusief Windtalkers

Jeroen Driessen
11-12-2001, 19:01
...maar in totaal zal hij dus ongeveer 9 uur duren?

Laten we het hopen....

Aangezien de hele film in één keer is opgenomen kan ik me niet voorstellen dat de vervolgen minder goed zullen zijn. De laatste delen bevatten immers de meeste actie.
De boeken zijn ongeveer even dik, dus ik verwacht wel dat ze ongeveer allemaal dezelfde lengte hebben, maar dat zijn maar speculaties, dus in feite schiet je er niks mee op. :rolleyes:

Luther Hartog
11-12-2001, 19:35
Je moet het toch meer als 1 film zien en niet als 3 verschillende delen

Marco
11-12-2001, 22:33
Je moet het toch meer als 1 film zien en niet als 3 verschillende delen
Dat is wel mogelijk, maar dan pas in 2003. Ik zie Pathé al reclame maken. "op veler verzoek van onze kijkers, zullen we Fellowship en 2 Towers opnieuw gaan herhalen voordat we met Return of the king gaan draaien" Voila 9 uur 1 film, resultaat...Apie Heijn leegplunderen voor de film, pijn in je kont van het zitten, meteen naar de WC rennen (eerst nog ff de endcredits zien). Dat wordt een ramp. Blij dat de trilogy op DVD verschijnen.

Hoe dan ook nog maar een euh...8 nachtjes of zo slapen.

Luther Hartog
11-12-2001, 23:04
Ik zie Pathé al reclame maken. "op veler verzoek van onze kijkers, zullen we Fellowship en 2 Towers opnieuw gaan herhalen voordat we met Return of the king gaan draaien" Voila 9 uur 1 film, resultaat...Apie Heijn leegplunderen voor de film, pijn in je kont van het zitten, meteen naar de WC rennen (eerst nog ff de endcredits zien). Dat wordt een ramp. Blij dat de trilogy op DVD verschijnen.

Ach ik zou het niet erg vinden, ik ben wel benieuwd hoe ze het allemaal op dvd zetten, Ik hoop gewoon steeds na de film de dvd en bij de laatste dvd krijg je een mooie box ofzo, idee'tje?

Marco
12-12-2001, 02:42
Ik hoop gewoon steeds na de film de dvd en bij de laatste dvd krijg je een mooie box ofzo, idee'tje?
Die box komt (mits het 1e deel niet flopt). Die DVDbox dus werd door Peter Jackson himself bevestigd. En om zo'n box natuurlijk aantrekkelijk te maken, krijgt de trilogy een director's cut behandeling (meer heftige geweld dus van 12 naar 16 jaar).
Ik wacht dus op die mooie box van New Line.

Jeroen Driessen
12-12-2001, 07:28
En die komt dan natuurlijk pas na het laatste deel, begin 2004....dan wacht ik liever af hoor. Tenzij ze een director's cut ook al eerder laten verschijnen. Is het wel te hopen dat ze dat ook voor regio2 doen en niet zoals bijv. Pearl Harbor alleen regio1.

Luther Hartog
12-12-2001, 15:05
Die box komt (mits het 1e deel niet flopt). Die DVDbox dus werd door Peter Jackson himself bevestigd. En om zo'n box natuurlijk aantrekkelijk te maken, krijgt de trilogy een director's cut behandeling (meer heftige geweld dus van 12 naar 16 jaar).
Ik wacht dus op die mooie box van New Line.

Dus dat wordt nog 3.5 jaar wachten op de dvd:( :( :(

Gabriël de Rop
12-12-2001, 15:10
Kan je nu al reserveren voor deze film, trouwens?

Marco
12-12-2001, 15:42
Dus dat wordt nog 3.5 jaar wachten op de dvd:( :( :(
Om preciezer te zijn. 3.5 jaar op de box. Fellowship Of The Ring komt in September gewoon uit. Maar aangezien Peter Jackson een director's cut heeft beloofd voor die box. In dat geval laat ik die losse delen maar links liggen, en koop ik de hele handel in 1 keer.

Marco
12-12-2001, 15:44
Kan je nu al reserveren voor deze film, trouwens?
Het kan iig wel bij Pathé (http://www.pathe.nl).

Luther Hartog
12-12-2001, 15:54
Om preciezer te zijn. 3.5 jaar op de box. Fellowship Of The Ring komt in September gewoon uit. Maar aangezien Peter Jackson een director's cut heeft beloofd voor die box. In dat geval laat ik die losse delen maar links liggen, en koop ik de hele handel in 1 keer.

Ja dat bedoel ik ook, ik ben alleen bang dat ik niet kan wachten op die box:D

Marco
12-12-2001, 20:13
Ja dat bedoel ik ook, ik ben alleen bang dat ik niet kan wachten op die box:D
Geduld is een schone zaak :D Soms loont het de moeite om te wachten. Immers ik (en ongetwijfeld vele anderen) moesten 4 jaar wachten voordat The Fellowship eindelijk in de bioscoop komt. Hoorde net op de radio dat vele weekend voorstellingen al uitverkocht zijn. Er komen volgende week extra nachtvoostellingen.

Luther Hartog
12-12-2001, 20:42
Ja ik wacht er ook al 4 jaar op:(

Jeroen Driessen
13-12-2001, 07:47
Ja dat bedoel ik ook, ik ben alleen bang dat ik niet kan wachten op die box:D

Ik denk dat ik hem gewoon koop, bedoel, als die box pas over 3,5 jaar is...dan heb ik het er dan ook nog wel voor over. Wie weet zijn er dan wel weer wat nieuwe techniekjes die alles nog weer wat beterder maken.
Ik kan ook wel 10X de Bios ingaan, maar dan is de DVD net weer iets goeikoper..;)

Wazige
13-12-2001, 08:01
Ik ook, koop gewoon meteen de films en later ook nog eens de box. Zitten meestal toch nog extra extra's op.

Luther Hartog
13-12-2001, 14:52
dat ga ik ook doen pater, als het mag van Uw god

Marco
29-04-2002, 02:23
Ik wist wel ergens in 2002, maar zo laat wist ik niet!
Zal dan wel weer ergens eind 2032 bij ons in de bios te zien zijn of op DVD komen ofzo... :( The Gangs Of New York is weer uitgesteld. Deze film gaat pas met de kerst in de bioscopen. Echter niet in NL, maar in de US. Website: http://www.gangsofnewyork.com

FYI: RCV gaat trouwens deze film uitbrengen.

Louis Bouduin
29-04-2002, 10:19
Panic Room (David Fincher) wil ik (ondanks tegenstrijdige kritieken of beter gezegd, juist daardoor) in de bioscoop gaan bekijken.

Rob P.
29-04-2002, 11:33
De eerste films die bij me opkomen zijn P.T. Anderson's "Punchdrunk Knuckle Love" Christopher Nolan's "Insomnia", "Death to Smootchy" en het zit er natuurlijk ook dik in dat ik wel weer in de zaal zal zitten bij Episode 2, Blade 2 en Spiderman, maar daarvoor zal ik niet speciaal in de auto stappen. (Die andere wel dan?..denk het wel:D )

Art
29-04-2002, 12:10
Ik ben erg benieuwd naar Imsomnia en natuurlijk Indy4:D Maar duurt wel even voordat deze films hier in NL komen:o

Rochan
30-04-2002, 00:08
Zo wie zo naar Star Wars Attack of the Clones, Imsomnia, Spiderman, en naar de Mothman Prophecies. En met mijn kinderen naar Ice Age :cool:

Luther Hartog
30-04-2002, 03:46
Ik ga vanavond naar Ice Age, na eerst mijn nieuwe koninginnedag/nag vriendinnetje gedag te hebben gezegd:)

Rochan
30-04-2002, 12:22
Ik ga vanavond naar Ice Age, na eerst mijn nieuwe koninginnedag/nag vriendinnetje gedag te hebben gezegd:)

Samen is toch veel leuker:D Of is het weer een one night stand?:D

Luther Hartog
30-04-2002, 12:25
Samen is toch veel leuker:D Of is het weer een one night stand?:D Ik ga ook niet alleen, maar met m'n vrienden. Dat had ik al afgesproken voordat ik haar kende. Maar wat mij betreft mag het wel een Paar Nights Stand worden

Rochan
30-04-2002, 12:37
Ik ga ook niet alleen, maar met m'n vrienden. Dat had ik al afgesproken voordat ik haar kende. Maar wat mij betreft mag het wel een Paar Nights Stand worden

Gewoon een paar x naar de film meenemen en het wordt vanzelf een Paar Nights Stand:D

Luther Hartog
30-04-2002, 12:49
Gewoon een paar x naar de film meenemen en het wordt vanzelf een Paar Nights Stand:D Ja joh...het geld groeit me niet op de rug hoor;)

Remco Out
05-05-2002, 16:50
Ik ben gisteren naar Panic Room geweest, ga waarschijnlijk deze week nog naar Ice Age. En ik heb sinds vrijdag kaartjes voor Star Wars episode II voor donderdag 16 mei. Joepie!!

Art
05-05-2002, 18:41
Ik vanavond naar The Curse of the Jade Scorpion van Woody Allen, die draait nl in de sneak vanavond:D

Wazige
08-05-2002, 18:17
hehe,
me gaat naar:
Ice Age
Ali G In Da House
Scorpion King
Starwars II

Luther Hartog
08-05-2002, 18:23
Achter elkaar?

Gabriël de Rop
08-05-2002, 18:24
Donderdag a.s. voor het eerst in mijn leven naar een bioscoop-film die ik al eerder een keer in de bioscoop gezien heb: Mulholland Drive.

Aankomende maadag naar Ali G Indahouse. :D

Wazige
08-05-2002, 18:25
ja denk het wel :P Neem wel kruikje met water mee en wat droog brood, dan houdt ik het wel vol :D:D:D

Judge Drek
08-05-2002, 18:26
Ik ga binnekort naar Ali-G (lachen gieren brullen....)

En daarna zeker nog naar Star wars 2 !

Sander Dubbeldam
08-05-2002, 18:28
From hell
Black hawk down
of Monsters ball

als die goed is.... hij draait al in belgie dus ik zie wel.

Art
08-05-2002, 18:32
From hell
Black hawk down
of Monsters ball

als die goed is.... hij draait al in belgie dus ik zie wel.
Monster's Ball is net uit maar de rest draait toch al een tijdje?:o Maar ik ga naar Spider-Man (Kirsten Dunst:D ) en heb al een plaatsje voor Star Wars II.:D:cool:

Sander Dubbeldam
08-05-2002, 18:36
ja maar ik heb nog geen tijd gehad om die films te bekijken :o
misschien ga ik ook maar reserveren voor starwars ep II
en natuurlijk ga ik als groot fan van spidey naar de film. :D

Gabriël de Rop
08-05-2002, 18:39
en natuurlijk ga ik als groot fan van spidey naar de film. :D

Maar dat duurt toch nog een dikke maand ? ==> 27 juni.

Remco Out
08-05-2002, 20:42
Ik ben dus zaterdag naar Panic Room geweest, ga komend weekend waarschijnlijk naar Showtime en de 16de naar Star Wars II premiere.

Rochan
09-05-2002, 09:33
Ga vanmiddag met 2 van mijn 3 kinderen naar ICE AGE:cool:

Remco Out
09-05-2002, 11:51
Ga vanmiddag met 2 van mijn 3 kinderen naar ICE AGE:cool: Wil je alsjeblieft dan ook even je mening posten over de film? Ben wel benieuwd naar de film, maar hoor ook negatieve verhalen over de film.

Gabriël de Rop
09-05-2002, 13:03
Wil je alsjeblieft dan ook even je mening posten over de film? Ben wel benieuwd naar de film, maar hoor ook negatieve verhalen over de film.

Ikzelf vond het wel een leuke film, maar niet hilarisch (humor in bv. Shrek of the Emeror's new groove is beter).....en ook de "beeld-kwalteit" is wisselend: enkele beelden zijn van Monsters Inc. kwaliteit, terwijl er ook scenes tussen zitten waaraan je kan zien dat er minder tijd aan is besteed.
Mocht je waarde hechten aan cijfers: mijn mening = 7,5; erg leuk, maar je moet er niet teveel van verwachten.

Remco Out
09-05-2002, 13:10
Ikzelf vond het wel een leuke film, maar niet hilarisch (humor in bv. Shrek of the Emeror's new groove is beter).....en ook de "beeld-kwalteit" is wisselend: enkele beelden zijn van Monsters Inc. kwaliteit, terwijl er ook scenes tussen zitten waaraan je kan zien dat er minder tijd aan is besteed.Dit had ik inderdaad al eerder gehoord, vandaar dat ik naar een mening vroeg van iemand van DVD.nl. Dank voor je reactie. Ik had inderdaad al gehoord dat de humor wat minder was dan in films als Shrek. Ik twijfel er nu toch ernstig aan om nog naar Ice Age te gaan. Ik denk dat ik het geld bespaar en de DVD een keer huur.

Anonymous
09-05-2002, 16:29
Waar ik heen ga :

1) Colleteral Damage omdat ik vrijkaartjes gewonnen heb bij
radio 538 :)

2) Blade 2

3) Attack of The Clones

Sander Dubbeldam
09-05-2002, 16:48
Maar dat duurt toch nog een dikke maand ? ==> 27 juni.

Uhm ja! :D

maar het kan ook best zo zijn, dat de film in belgie eerder uitkomt.
Training day kwam in nederland eind januari - begin februari uit?
In belgie had ik hem al voor de kerst in de bios gezien. dus je weet het niet :p

Remco Out
09-05-2002, 16:58
Komt Spider-man 27 Juni in de bios? Mooi, dan weet ik dat ook weer. Ik ga eens kijken over ik hiervoor ook kaartjes kan krijgen voor de premiere.

Rochan
09-05-2002, 17:16
Wil je alsjeblieft dan ook even je mening posten over de film? Ben wel benieuwd naar de film, maar hoor ook negatieve verhalen over de film.

Is wel een leuke film, maar minder als Monster Inc en Shrek. Vond het bepaalde stukken een beetje saai. De humor van Shrek en Monster Inc is ook veel leuker. Wacht maar tot dattie in de verhuur gaat en kijk het dan. Ik merkte ook dat reacties van de kinderen ook minder waren als toen bij Shrek en Monster Inc.:(

Remco Out
09-05-2002, 17:19
Wacht maar tot dattie in de verhuur gaat en kijk het dan. Dat zal ik zeker doen, bedankt voor de info.

Martin de Goeij
09-05-2002, 17:36
Starwars of course:cool:

Remco Out
09-05-2002, 17:42
Starwars of course:cool: Jaaa, heb je ook kaartjes voor de premiere Martin?

Dane
09-05-2002, 17:53
Ik ga morgen naar Collateral Damage.

En in de nacht van donderdag op vrijdag om 24.05 naar Star Wars Episode 2: AOTC!! http://www.smilies.nl/person/mensen1/sw_vader1.gif

Elwood. http://www.smilies.nl/groot/bluesbrother.gif

Vincent
11-05-2002, 20:08
:D Joepie eindelijk naar Star Wars Episode II,
Heb voor aanstaande zaterdag kaartjes bestelt.
:p
Grotjes Vin

R. Schaap
11-05-2002, 20:16
STAR WARS PREMIERE!!!!!!!!!!!!!!

GAAF, 16 mei 22.00 uur Pathe Groningen ben ik van de partij!!! Ik heb er vet veel zin in natuurlijk.

Louis Bouduin
11-05-2002, 20:17
Op woensdag 30 oktober plan ik een gezinsuitstap richting bioscoop voor Red Dragon.

Marco
11-05-2002, 20:23
Red Dragon. Lekker familie film :rolleyes:
Maar Oktober wordt zo wie zo al een leuke maand, naast Red dragon staat mijn agenda gepland met Minority Report.

Een film waar ik NIET heen ga is Resident Evil, aangezien de DVD net ietsje eerder uitkomt. Ik kan dus in Augustus meer 'tijd' overhouden voor Austin Powers :)

Louis Bouduin
11-05-2002, 20:26
Lekker familie film :rolleyes:

Grapje natuurlijk, maar na wat alles dat deze week op TV is geweest... en dan die afgrijselijke foto's in de kranten!

Louis Bouduin
11-05-2002, 20:30
Grapje natuurlijk, maar na wat alles dat deze week op TV is geweest... en dan die afgrijselijke foto's in de kranten!

Nog vergeten te vermelden dat een familie ook kan bestaan uit een volwassen man en een volwassen vrouw.

Vincent
11-05-2002, 22:14
:p Nou toch bijna iedereen met star Wars Bezig is weet iemand wanneer deze verkrijgbaar zal zijn op de DVD ik zal dat graag willen weten.
Groetjes Vincent

Rochan
11-05-2002, 22:59
:p Nou toch bijna iedereen met star Wars Bezig is weet iemand wanneer deze verkrijgbaar zal zijn op de DVD ik zal dat graag willen weten.
Groetjes Vincent

Als we op de geruchten af mogen gaan, waarschijnlijk tegen het einde van het jaar (Oktober of November). En dan heb ik het over AOTC:cool:

R. Schaap
12-05-2002, 00:38
Ik hoop dat hij er snel is, kan hij heerlijk gaan genieten naast deel 1, ook al zo'n schitterende dvd.

En dan direct daarna nog ff Lord of the Rings 4disc set kopen, en ik heb er 2 topdvds bij in November!!!!!

Marco
12-05-2002, 01:07
Nog vergeten te vermelden dat een familie ook kan bestaan uit een volwassen man en een volwassen vrouw. In dat geval kan je met een gerust hart naar Red Dragon gaan ;)

Louis Bouduin
12-05-2002, 10:03
In dat geval kan je met een gerust hart naar Red Dragon gaan ;)

Dank je... begon al schrik te krijgen dat ik alles moest afblazen. ;)

R. Schaap
12-05-2002, 10:32
Red Dragon wil ik ook zeker heen, maar dat is niet echt binnenkort he.

Binnenkort eerst Star Wars en Spiderman

Matt D
12-05-2002, 10:59
zeer origineel ;-) : attack of the clones, habla con ella, spiderman

Remco Out
12-05-2002, 11:15
Ik ga zoals ik al zo vaak heb gezegd donderdag om 22.00 naar Star Wars!!!!

Rochan
12-05-2002, 11:26
Om het nog origineler te maken ga ik ook maar naar AOTC (VrJjdag a.s.) en binnenkort naar Spiderman En Minorty Report. En die ook zeker wil zien is XXX:cool:

Remco Out
12-05-2002, 11:30
en binnenkort naar SpidermanSame for me! Maar het is Spider-man. :D

Rochan
12-05-2002, 11:42
Same for me! Maar het is Spider-man. :D

Je hebt helemaal gelijk. :D Shame shame:eek:

bondfreak
12-05-2002, 12:21
Een aantal van de films die ik de komende tijd in de bios ga zien:

-Star Wars Episode II: Attack of the Clones
-Spider-man
-Men In Black II
-Red Dragon
-Blade II
veel pre/sequels dus

mijn DVD collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Gabriël de Rop
12-05-2002, 12:49
Same for me! Maar het is Spider-man. :D

Tja....sommige mensen leren het ook NOOIT.....;) :D

Richard B.
12-05-2002, 21:36
Deze week ga ik mijn record 'meeste bioscoop-bezoeken in een week' verbreken: met afgelopen zaterdag meegerekend kom ik (t.m. komende zaterdag) op het aantal van 5 (!). Na afgelopen zaterdag 'Gosford Park' gezien te hebben ga ik maandag 'Rear Window' kijken (mijn favoriete Hitchcock), donderdag 'Attack of the Clones', vrijdag 'Amelie' (voor de derde keer alweer) en zaterdag 'The royal Tennenbaums'. Verwacht niet teveel postings van me de komende week...:D

Richard

R. Schaap
13-05-2002, 00:12
22.00 uur!!!! PREMIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik ben erbij!

Luther Hartog
13-05-2002, 07:02
Ik ga volgende week of as zaterdag ook maar naar Star Wars, het wordt je een beetje verplicht:(

Remco Out
13-05-2002, 08:03
22.00 uur!!!! PREMIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik ben erbij! Waar Rein?? Ben er namelijk ook om 22.00!!!

R. Schaap
13-05-2002, 09:36
Pathe Groningen. jij ook?

Serge
13-05-2002, 12:21
Ik vertrek verdekke op verlof zaterdagmorgen maar zal toch trachten om de film vrijdagavond- of nacht mee te pikken :) Anders wordt het eind juni...

Patrick van Nassau
13-05-2002, 12:22
Volgende week dinsdag ga ik naar Donnie Darko (http://us.imdb.com/Title?0246578). Iemand deze al gezien trouwens?

Dan 'moet' ik nog naar Star Wars, Spider-Man, Minority Report, MIB II, Blade II....:rolleyes:

Rochan
18-05-2002, 01:57
Heb vanavond Imposter en AOTC gezien in de bioscoop. Imposter
was een goede opwarmer voor AOTC. Goede film met een verrassende einde. AOTC meesterlijk.:cool: :D

Richard Hogaarts
18-05-2002, 06:11
Nog een keer naar Star Wars AOTC.
Dan een keer naar Spider Man en misschien Ice Age

Rochan
18-05-2002, 08:34
Nog een keer naar Star Wars AOTC.
Dan een keer naar Spider Man en misschien Ice Age

Voor mij zeker nog een Star Wars AOTC:cool:

M_KOS
18-05-2002, 09:11
Vind het de laaste tijd stil met echte goede films in de bios.

Luther Hartog
18-05-2002, 09:34
Vind het de laaste tijd stil met echte goede films in de bios. Ice Age vind ik toch echt goed, ik ga trouwens vanavond naar Star Wars, ben benieuwd

R. Schaap
18-05-2002, 11:37
A Beautifull Mind, Panic Room, dat zijn toch wel ECHT GOEDE films.

Ik hoop binnen paar weken naar Spiderman te gaan...hoop...IK WEET HET WEL ZEKER!!!

Luther Hartog
18-05-2002, 11:43
Ik hoop binnen paar weken naar Spiderman te gaan...hoop...IK WEET HET WEL ZEKER!!! En anders ik wel, binnenkort maar eens naar een Sneak Preview gaan, misschien zie ik The Matrix 2 dan wel:rolleyes:

Tommy Brok
18-05-2002, 11:46
Vind het de laaste tijd stil met echte goede films in de bios.

Ik vind juist dat er tussen nu en héél snel wel toffe films zijn! Blade 2, star wars, spiderman, panic room, ice age, resident evil, the scorpion king, John Q, MIB 2! Dat zijn wat films die ik zo uit me hoofd weet, er zullen er nog wel meer zijn! Dah vind ik nog al wat!

Jeroen Verleun
18-05-2002, 14:23
Yeah, vanavond genieten, want ik ga naar Star Wars II. Binnenkort denk ik ook naar Windtalkers en Spiderman.

Remco Out
18-05-2002, 14:26
Ik ga proberen om net als bij Star Wars kaartjes te krijgen voor de voorpremiere van Spider-man. Ben namelijk heel benieuwd naar de film, aangezien het in Amerika alle records heeft gebroken.

Nathan Strik
18-05-2002, 15:19
Binnenkort Star Wars II natuurlijk...

...alleen ff wachten tot de stu-fi binnen is. :(

Daniël van Zanten
18-05-2002, 16:47
Starwars 2.
Komende week hoogstwaarschijnlijk.

Rob P.
18-05-2002, 16:57
Volgende week dinsdag ga ik naar Donnie Darko (http://us.imdb.com/Title?0246578). Iemand deze al gezien trouwens?



Ja, echt een vage film..Ik had de import gehuurd en ik was bang dat het zo'n standaard tiener-slasher was. Maar het was een hele vreemde film met allemaal elementen uit verschillende genres.
Een beetje te vergelijken met American Beauty, je hebt echt geen flauw idee waar het naartoe gaat en wat er nou uiteindelijk aan je verteld wordt. Tot je na de aftiteling nog in diepe gedachten verzonken bent en je eigen conclusie weet te trekken. (alleen is deze film wel een stuk duisterderder)

Gabriël de Rop
21-05-2002, 07:51
Vanavond in Pathé ArenA : Star Wars episode II !!!

Morgen in de Melkweg : Abre los Ojos.

Rochan
22-06-2002, 11:17
Ga vanavond Killing me Softly en daarna Unfaitfull kijken in Pathe Schouwburgplein. :cool: Ik wilde eigenlijk ook naar Donnie Darko, maar deze film draait (nog) niet in Rotterdam:( :mad:

Matt D
22-06-2002, 11:18
ik ga nt veel meer naar cinema, is veel te duur, 7 euro of meer, zoooooooooooooot , ik ga binnenkort enkel nog toegeven om spiderman te gaan bekijken, voor irreversible en blade 2 wacht ik waarschijnlijk op dvd

Lex v/d Moolen
22-06-2002, 11:21
Spiderman ga ik wel een keer kijken op het grote scherm

Luther Hartog
22-06-2002, 11:24
ik ga nt veel meer naar cinema, is veel te duur, 7 euro of meer, zoooooooooooooot En dan noemen ze Nederlanders een zuinig volkje:confused:

Rochan
22-06-2002, 11:25
ik ga nt veel meer naar cinema, is veel te duur, 7 euro of meer, zoooooooooooooot knip

Ben het meet je eens, het is niet meer zo goedkoop, maar had nog 2 bioscoop bonnen van de Albert Heijn actie, waar bij het 2e kaartje gratis is.:D En heb bij Metropolis Antwerpen een 10 ritten kaart gekocht en dat is dan ook weer goedkoper:D :cool:

Art
22-06-2002, 11:41
Ga vanavond Killing me Softly en daarna Unfaitfull kijken in Pathe Schouwburgplein. :cool: Ik wilde eigenlijk ook naar Donnie Darko, maar deze film draait (nog) niet in Rotterdam:( :mad:
Niet echt de beste films :o Kon je beter naar Donnie Darko gaan :D

Luther Hartog
22-06-2002, 11:47
Ik wil trouwens Donnie Darko zien, maar volgens mij is het echt een film die je niet in de bios hoeft te zien, dus wacht wel totdat ie op video uitkomt:)

Dane
22-06-2002, 12:02
Ik ga komende week nog naar John Q, daarna is het wachten tot spiderman denk ik.

Elwood.

Nathan Strik
22-06-2002, 12:04
Ik moet Star Wars Episode II en Spiderman eigenlijk snel eens gaan kijken, anders komt het er niet meer van...

Art
22-06-2002, 12:06
Ik moet Star Wars Episode II en Spiderman eigenlijk snel eens gaan kijken, anders komt het er niet meer van...
En raden wie je meeneemt :rolleyes: :D Ik wil, om on-topic te blijven, donnie Darko zien :o ;)

Gabriël de Rop
22-06-2002, 12:49
Ik wilde ook Donnie Darko in de bios gaan kijken, maar ik zag 'em plots liggen in "mijn" videotheek......dus maar meteen gehuurd ==> zeer aparte film, zoals al eerder geschreven een beetje te vergelijken met een David Lynch film......ik moet 'em nog ff laten bezinken.

Ik denk dat ik volgende week maar naar the Count of Monte Cristo ga, en daarna naar Spider-man.

Art
22-06-2002, 12:54
Ik wilde ook Donnie Darko in de bios gaan kijken, maar ik zag 'em plots liggen in "mijn" videotheek......dus maar meteen gehuurd ==> zeer aparte film, zoals al eerder geschreven een beetje te vergelijken met een David Lynch film......ik moet 'em nog ff laten bezinken.

Ik denk dat ik volgende week maar naar the Count of Monte Cristo ga, en daarna naar Spider-man.
The Count Of Monte Cristo is goed :) In de preview hadden ze als tagline: "Twelve Monkeys meets David Lynch". Dus dat klopt wel een beetje. Ik ben benieuwd :)

Remco Out
22-06-2002, 12:56
Ik weet nog niet precies naar welke film ik ga, maar ik ga nog wel komende week. Ga in ieder geval naar Spider-man, maar daar moet ik nog even op wachten.

Lex v/d Moolen
22-06-2002, 12:57
The Count Of Monte Cristo is goed :) In de preview hadden ze als tagline: "Twelve Monkeys meets David Lynch". Dus dat klopt wel een beetje. Ik ben benieuwd :) Hoe vaak is dit boek al niet verfilmd? Maar goed, ik ben ook wel benieuwd;)

Art
22-06-2002, 12:58
Hoe vaak is dit boek al niet verfilmd? Maar goed, ik ben ook wel benieuwd;)
Het blijft een mooi en goed verhaal :) En dit is een goede film hoor ;)

Lex v/d Moolen
22-06-2002, 13:27
Het blijft een mooi en goed verhaal :) En dit is een goede film hoor ;) Ja, maar is zoveel verschillende versies nou nodig? Ik hoop niet dat ze dit met Tolkien's boek gaan doen.

Art
22-06-2002, 13:37
Ja, maar is zoveel verschillende versies nou nodig? Ik hoop niet dat ze dit met Tolkien's boek gaan doen.
Niet dat ik weet :) Ben benieuwd of ze De Zwarte Tulp van Alexandre Dumas gaan verfilmen :)

Rochan
22-06-2002, 14:43
Niet echt de beste films :o Kon je beter naar Donnie Darko gaan :D

Is ook de keuze van de vrouw Art. :D En Unfaitfull een beetje van mij:D Donnie Darko draait nog niet in deze omgeving en heb geen zin om naar Den-haag of Amsterdam te rijden:D Dus moet nog een weekje geduld hebben. :(

Art
22-06-2002, 14:45
Is ook de keuze van de vrouw Art. :D En Unfaitfull een beetje van mij:D Donnie Darko draait nog niet in deze omgeving en heb geen zin om naar Den-haag of Amsterdam te rijden:D Dus moet nog een weekje geduld hebben. :(
Dus je gaat vanavond twee films zien? :)

Rochan
22-06-2002, 14:49
Dus je gaat vanavond twee films zien? :)

Ja heb de kaartjes al.:D Als ik naar Antwerpen ga, dan kijk ik ook 2 film achter elkaar. Vind dat wel leuk:D

Art
22-06-2002, 14:50
Ja heb de kaartjes al.:D Als ik naar Antwerpen ga, dan kijk ik ook 2 film achter elkaar. Vind dat wel leuk:D
Daar ben ik te onrustig voor :D Heb je trouwens al een vaan je gehuurde films gezien? :)

Rochan
22-06-2002, 14:54
Daar ben ik te onrustig voor :D Heb je trouwens al een vaan je gehuurde films gezien? :)

Nog niet, gisteravond geen tijd gehad (had bezoek), maar heb ze toch voor een week. Ja soms is wel een lange zit, en dan heb ik er ook moeite mee en vooral als er bijna geen tijd tussen zit de eerste en 2e film:p

Riccardo
22-06-2002, 16:14
Binnenkort ga ik naar SPIDERMAN

Marco
22-06-2002, 21:26
Zag nog wat leuke trailers. Helaas komen die films erg laat ()paar maandjes wachten).
Maar ik ga er zeker heen.

xXx met Vin Diesel
Red Dragon
Minority Report
Austin Powers in Goldmember

En voor volgend jaar staat iig deze op de stapel.

Daredevil, na de X-Men durft Fox wel met een nieuwe superheld.
Solaris, de duo Steven Soderbergh en George Clooney zijn weer bij elkaar en dit keer hebben ze James Cameron meegebracht.

Aangezien deze films nog niet in de bioscoop te zien, denk dat ik maar naar Scooby Doo ga ;)

Tommy Brok
22-06-2002, 22:54
Ik wil in ieder geval naar Blade 2, en misschien met een vriendin naar die film van Aaliyah! Ken de titel niet eens, maar haar lijkt ie wel leuk!

Dave
23-06-2002, 08:10
Deze in ieder geval zeker:

Scooby Doo
Spiderman
Men In Black II

En er zullen er wel meer volgen...

Britte
23-06-2002, 08:13
Hopelijk nu woensdag naar Spiderman!

Tommy Brok
23-06-2002, 10:53
Ik wil in ieder geval naar Blade 2, en misschien met een vriendin naar die film van Aaliyah! Ken de titel niet eens, maar haar lijkt ie wel leuk! Ik was Spider-man helemaal vergeten! Stom, stom, stom! En die film Scooby-doo lijkt me echt frikadel!

Luther Hartog
23-06-2002, 11:38
En die film Scooby-doo lijkt me echt frikadel! Een vriend van me is gisteren geweest hij vond hem geweldig, maar ik ben nog niet overtuigd hoor

Tommy Brok
23-06-2002, 14:13
Een vriend van me is gisteren geweest hij vond hem geweldig, maar ik ben nog niet overtuigd hoor Ik vond de tekenfilm op zich wel leuk, maar om er nou een film over te maken!

Dane
23-06-2002, 14:18
scooby doo lijkt me geen baksteen aan.

Ik ga vanavond naar alig in da house, heeft iemand die film al gezien, lijkt me wel grappig.

Elwood.

Beloved
23-06-2002, 14:28
Ik ga over n half uurtje naar The Count of Monte Christo. Hopelijk is er wat aan. Volgende week misschien naar Lilo & Stitch.

Dane
23-06-2002, 14:31
Ik ga over n half uurtje naar The Count of Monte Christo. Hopelijk is er wat aan. Volgende week misschien naar Lilo & Stitch.

Ik heb The Count vorige week ook gezien, goede film, alleen ik vind die hoofdrolspeler(de count dus) zo'n druif...

Elwood.

Theo B
23-06-2002, 19:08
Net terug van INNOCENCE en over een paar uur ga ik naar DONNIE DARKO.

Britte
23-06-2002, 21:42
..en Ice Age komt hier ook uit... In Nederland is hij al geweest, niet....was hij een beetje leuk?

Remco Out
23-06-2002, 21:53
..en Ice Age komt hier ook uit... In Nederland is hij al geweest, niet....was hij een beetje leuk? Ice Age is hier inderdaad al een tijdje uit, maar hij draait nog steeds. Ik heb hier verschillende meningen gehoord, maar het grootste gedeelte vond Ice Age toch een stuk minder leuk dan Shrek en Monsters Inc., daarom heb ik hem ook nog niet in de bios gezien en denk ik maar dat ik de DVD een keer huur als ie uitkomt.

Steven Maas
23-06-2002, 21:54
Binnekort naar de Spinneman.:D

Remco Out
23-06-2002, 21:57
Binnekort naar de Spinneman.:D wie niet? :D

Dane
23-06-2002, 21:58
I can't wait om naar our friendly neighbourhood spiderman te gaan!

Elwood.

Glenn Smits
23-06-2002, 22:41
geen idee meestal bepaal ik als ik ga. ik plan het naar de bioscoop gaan wel als het ware maar niet welke film. Bij ons in de Randstad heb je namelijk weleens dat je een film moet reserveren omdat je er anders niet heen kan :( (ik bedoel, dat je dan voor niks voor die film komt) je kan natuurlijk naar een ander gaan, maar dan ben je teleurgesteld.

Werner
23-06-2002, 23:25
Vóór ik op vakantie vertrek, wil ik toch nog zeker Lilo en Stitch en Ice Age gezien hebben. Als ik terug ben, spelen ze misschien namelijk alleen nog maar de gedubde versie. :(

En daarna naar Spidey :D Die zal ongetwijfeld langer draaien en niet gedubd worden, en tegen die tijd zijn de grootste horden al weg...

... zei de man die per sé de eerste dag van release naar The Lord Of The Rings wou, en uren heeft aangeschoven...

Luther Hartog
23-06-2002, 23:39
..en Ice Age komt hier ook uit... In Nederland is hij al geweest, niet....was hij een beetje leuk? Hij was echt super

Isis
24-06-2002, 14:38
Pas nog naar Blade 2 geweest en 't was precies zoals ik me had voorgetseld; heeeel veel actie en weinig verhaal....mmmm...'t was maar goed dat we nog zo'n AH-biosbon hadden anders had ik 't echt zonde gevonden...;) Voor de 30e(loopt die AHactie af) wil ik nog naar Scooby Doo en natuurlijk naar onze blauwrode vriend!
Ik vond Ice age boring....:( wel mooi maar wat gebeurde er weinig....

Remco Out
24-06-2002, 14:41
Voor de 30e(loopt die AHactie af) wil ik nog naar Scooby Doo en natuurlijk naar onze blauwrode vriend!Dat gaat dan moeilijk wat de blauwrode vriend gaat pas 4 Juli in premiere en dan zijn de bonnen dus niet meer geldig.

Isis
24-06-2002, 15:30
Dat gaat dan moeilijk wat de blauwrode vriend gaat pas 4 Juli in premiere en dan zijn de bonnen dus niet meer geldig.

Ja,om de een of andere reden is die film een week uitgesteld!!:mad: Maar voor Spiderman wil ik denk ik wel 't volle bedrag betalen!

Jeroen Verleun
24-06-2002, 21:33
Net naar Blade 2 geweest, mijn god zeg wat een hoop ranzigheid en een hele hoop actie. Maar dat had ik al vernomen, het was wel een leuke 'popcornfilm'.

Donderdag waarschijnlijk naar Bad Company, had wel een interessante trailer. Kan ik nog net gebruik maken van de AH bonnen.

Gabriël de Rop
25-06-2002, 07:35
Ik ga woensdag naar The Counte of Monte Cristo.....en volgende week Lilo & Stitch en natuurlijk Spider-man !

Rochan
18-07-2002, 23:17
Ik ga morgen de volgende films in de bioscoop kijken.

Murder by Numbers
Spider man
Resident Evil
:cool: :D :cool:

Geert Jan Alsem
19-07-2002, 01:08
Even een waarschuwing...
Ik heb dinsdag in de sneak High Crimes gezien... OOHHHHH wat een onwijs slechte film...
Morgan Freeman speelde wel goed opzich... en die gozer die ook in de Count Of Monte Cristo speelt is ook niet slecht... maar daar merk je weinig van door de slechte regie... en de slechte alles eigenlijk... het verhaal is bijvoorbeeld echt verschrikkelijk...
Nou eh... dus ga maar naar Spider-Man of The Count Of Monte Cristo ofzo... voor de rest draait er niet iets boeiends toch?
Haha ik kom misschien beetje als zuurpruim over maar ik moest dit even kwijt... altijd vervelend als er in de sneak zo'n poepfilm is...

Marco
19-07-2002, 18:05
Nou eh... dus ga maar naar Spider-Man of The Count Of Monte Cristo ofzo... voor de rest draait er niet iets boeiends toch?
Je bent Stuart Little 2 vergeten :eek: :rolleyes: :p :D

Jason Bourne
19-07-2002, 18:18
Wil in een paar weken nog naar Sum Of All Fears en als het even kan een tweede keer naar spider-man.

Groetjes,

Danny Woensdregt
15-08-2002, 22:05
Deze thread moet wat nieuw leven ingeblazen worden:D

Morgen ga ik naar The sum of all fears. Ben benieuwd. Nog niks van gezien, behalve de trailer.

Barries
15-08-2002, 22:19
Ja sum of all fears lijkt me vet en Triple X die over een tijdje uitkomt. Vin Diesel is gewoon een super vette acteur

lieshout84
15-08-2002, 22:23
eeuhh....kga voorlopig nergens naartoe, de volgende waar ik pas weer naartoe ga is lotr 2.

Mark de Jong
15-08-2002, 22:24
Ga eind deze maand waarschijnlijk nog effe naar Austin Powers In Goldmember.

Lex v/d Moolen
15-08-2002, 22:27
eeuhh....kga voorlopig nergens naartoe, de volgende waar ik pas weer naartoe ga is lotr 2. Daar sluit ik me bij aan(y)

lieshout84
15-08-2002, 22:30
Daar sluit ik me bij aan(y)

Want er komt voorlopig toch niets fatsoenlijks uit he?!
misschien austin powers als ik in een heeeeeele melige bui ben.

Danny Woensdregt
15-08-2002, 22:38
En er gaat niemand naar MIB II?:confused:

lieshout84
15-08-2002, 22:39
En er gaat niemand naar MIB II?:confused:


Ik denk dat daar al veel mensen naartoe zijn geweest.

Danny Woensdregt
15-08-2002, 22:43
Ik denk dat daar al veel mensen naartoe zijn geweest.
Ik nog niet dus, maar ja...met beperkte vrije tijd moet je keuzes maken. Dus werd het Sum of all fears (ehh..en dat m'n vrouw zei: "naar DIE film gaan we en niks anders!" gaf tenslotte de doorslag:D ).
De volgende keer heb ík het weer voor het zeggen en wordt het hoogstwaarschijnlijk Austin Powers.

Lex v/d Moolen
15-08-2002, 22:43
Want er komt voorlopig toch niets fatsoenlijks uit he?!
misschien austin powers als ik in een heeeeeele melige bui ben. Nou ik ga eigenlijk alleen nog maar naar de bios voor LOTR en Star Wars. De rest kijk ik wel in mn eigen bios;)

Philippe
15-08-2002, 22:48
Ben vandaag naar MIB II gaan kijken. Had er eigenlijk wel meer van verwacht. Aardig wat grappige momenten maar al bij te hol en te weinig verhaal. Gemiste kans volgens mij. Volgende film wordt hoogstwaarschijnlijk The Sum Of All Fears.

Danielle Gerards
18-08-2002, 01:10
Ik ga binnenkort naar Baisez Moi Doucement; schijnt een goeie vervolg te zijn

Britte
18-08-2002, 10:08
Ben vandaag naar MIB II gaan kijken. Had er eigenlijk wel meer van verwacht. Aardig wat grappige momenten maar al bij te hol en te weinig verhaal. Gemiste kans volgens mij. Volgende film wordt hoogstwaarschijnlijk The Sum Of All Fears.

hm, ik dacht er anders ook wel naartoe te gaan...

lieshout84
18-08-2002, 10:18
Ik ga trouwens ook denk ik nog naar JACKASS THE MOVIE!!!!:D :D :cool: :cool:

Philippe
18-08-2002, 10:22
hm, ik dacht er anders ook wel naartoe te gaan...

Er zitten aardig wat goede momenten in hoor en je zal je zeker niet vervelen. Alleen als je de vergelijking met de eerste MIB maakt, valt het een beetje tegen.

Marco
18-08-2002, 13:37
Ben vandaag naar MIB II gaan kijken. Had er eigenlijk wel meer van verwacht. Aardig wat grappige momenten maar al bij te hol en te weinig verhaal. Gemiste kans volgens mij. Volgende film wordt hoogstwaarschijnlijk The Sum Of All Fears. Voor mij was MIIB een bagger film. Alleen Frank bracht nog wat glimlachjes op mijn gezicht. Dit was weer zo'n film waarvan de trailer nog leuker was dan de film.

Ben ook geweest naar de betere The Sum Of All Fears. Voordeel was dat ik NIET wist dat een euh.....bommetje ging ontploffen, waardoor de film meer in snelvaart ging. Echter de meeste mensen zullen zich niet meer verassen, aangezien 'het 'verrassingseffect' gewoon in TV spots te zien zal zijn. Dat kan een beïnvloeding hebben mbt de film.

Danny Woensdregt
24-08-2002, 16:03
Gisteren naar MIBII geweest. Vond 'm leuk, maar was inderdaad géén hoogstandje. Eerlijk gezegd vond ik de eerste leuker, maar ja.. dat is meestal zo met films in dit genre.

Ga trouwens volgende week naar Austin Powers in Goldmember, maar ja...wie eigenlijk NIET?!:D

Art
24-08-2002, 16:04
Gisteren naar MIBII geweest. Vond 'm leuk, maar was inderdaad géén hoogstandje. Eerlijk gezegd vond ik de eerste leuker, maar ja.. dat is meestal zo met films in dit genre.

Ga trouwens volgende week naar Austin Powers in Goldmember, maar ja...wie eigenlijk NIET?!:D
Ik heb hem al gezien :D

Danny Woensdregt
24-08-2002, 16:16
Ik heb hem al gezien :D
Internet?:nono:

Art
24-08-2002, 16:18
Internet?:nono:
Nee, Sneak Preview ;)

Richard B.
24-08-2002, 16:41
Vanavond ga ik naar 'The sum of all fears'. Eigenlijk vooral omdat er momenteel gewoon weinig leuks draait en ik niet helemaal 'onthoudingsverschijnselen' qua bioscoopbezoek wil gaan krijgen. :cool:

Danielle Gerards
24-08-2002, 20:52
Vanavond ga ik naar 'The sum of all fears'. Eigenlijk vooral omdat er momenteel gewoon weinig leuks draait en ik niet helemaal 'onthoudingsverschijnselen' qua bioscoopbezoek wil gaan krijgen. :cool:

Heb het al gezien----->het is om het zacht uit te drukken; WAARDELOOS

Richard B.
24-08-2002, 22:35
Heb het al gezien----->het is om het zacht uit te drukken; WAARDELOOS

Na hem nu net gezien te hebben kan ik rustig zeggen dat je daar een BEETJE laat mee komt. Hij was inderdaad een waardeloos soort 'matig'.

mark t
25-08-2002, 12:26
Heb het al gezien----->het is om het zacht uit te drukken; WAARDELOOS
Originally posted by Richard Boon [B]Na hem nu net gezien te hebben kan ik rustig zeggen dat je daar een BEETJE laat mee komt. Hij was inderdaad een waardeloos soort 'matig'. Smaken verschillen blijkbaar. Ik vind het echt een aanrader. Eindelijk eens een thriller die het niet moet hebben van schietpartijen, achtervolgingen, knokpartijen e.d, maar van intriges. Ok, Morgan Freeman speelt weer eens z'n stereotype 'mentor-rol', maar voor de rest werd er aardig in geacteerd. Dit is m.i. een van de betere films van het jaar.

Hanna
25-08-2002, 13:12
ben vorige week naar the sweetest thing geweest..
echt een aanrader, kan niet wachten op de dvd-release(y)!!!

Werner
25-08-2002, 13:38
Ga trouwens volgende week naar Austin Powers in Goldmember, maar ja...wie eigenlijk NIET?!:D

Ik! Ik kan AP niet uitstaan.

Zou liever eens naar Reign Of Fire gaan kijken...

Lourens
25-08-2002, 13:46
Ik! Ik kan AP niet uitstaan.

Zou liever eens naar Reign Of Fire gaan kijken...

Ik kan die vent ook niet uitstaan, gewoon zulke slechte films, maar inderdaad bijna iedereen gaat erheen...
Ben in U.S.A. naar Minority Report (met Tom Cruise van Steven Spielberg) geweest en Road to predemption (gangsterfilm in jaren '20 met Tom Hanks), waren allebei wel de moeite waard.

Hanna
25-08-2002, 13:54
Ik ga zéker níet naar Austin Powers!!! echt voor brainless people hoor, dat mannetje... :nono:!!!

Rochan
25-08-2002, 14:30
Ik ga zéker níet naar Austin Powers!!! echt voor brainless people hoor, dat mannetje... :nono:!!!

Netjes gezegd Hanna. (6) Hoef ik ook niet in de bioscoop te zien:p

Art
25-08-2002, 14:31
Ik ga zéker níet naar Austin Powers!!! echt voor brainless people hoor, dat mannetje... :nono:!!!
Hé :mad: :D Ik heb hem gezien in de Sneak en was wel aardig :o :D

Danny Woensdregt
25-08-2002, 15:07
Ik ga zéker níet naar Austin Powers!!! echt voor brainless people hoor, dat mannetje... :nono:!!!
Iedereen heeft z'n eigen smaak in films. Als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden, was het wel een saaie wereld, he?!?!:D

Remco Out
25-08-2002, 17:01
Ben deze maand geweest naar:

- Men in Black II en The Sum of all Fears ( vandaag )

Ga in ieder geval nog naar:

Minority Report

Philippe
25-08-2002, 18:29
Reign Of Fire en The Sum Of All Fears ga ik binnenkort nog kijken.

utmachine
25-08-2002, 18:40
* About a Boy
* Bad Company

Staan beide op de planning voor komende week ;)

Rochan
25-08-2002, 19:23
Denk dat ik, als er niks tussen komt a.s. zaterdag, naar Femme Fatale en Sum of all Fears gaat:cool:

Danny Woensdregt
31-08-2002, 22:42
Ben net terug van Austin Powers in Goldmember. In één woord: WAANZINNIG! Wat een topfilm! Gaat 'm allen zien!(y)

Philippe
01-09-2002, 10:11
Deze namiddag ofwel Reign Of Fire ofwel The Sum Of All Fears.

Jason Bourne
01-09-2002, 11:14
Denk ik dat ik volgende week naar signs ga.

Rochan
01-09-2002, 11:58
Ga straks met de kinderen naar Lilo and Stich:D

Art
01-09-2002, 12:37
Ga straks met de kinderen naar Lilo and Stich:D
Ik wil ook mee :D

Hanna
01-09-2002, 14:05
ik ga meteen donderdag naar 'oesters van nam kee'...

Art
01-09-2002, 14:07
ik ga meteen donderdag naar 'oesters van nam kee'...
En wederom wil ik mee :D

Rochan
01-09-2002, 14:39
Ik wil ook mee :D

Als je het nou eerder had gezegd Art, en ben net weer terug:D