PDA

Bekijk de volledige versie : Infinifilm Edition



System 3rror
13-11-2001, 01:38
Ik zat me af te vragen...

Ik zie tegenwoordig wel vaker de term "Infinifilm Edition" op een DVD staan! Wat houdt dat precies in??? Is dat een soort van special edition ofzo???

Ik heb zelf de film Blow regio 1! Dit is een Infinifilm Edition!! Zag net op Amazon.com dat 15 minutes ook zon uitgave is!!

Maar wat wil dit nou zeggen???

Bvd, gegroet, Tim

Geert Kranendonk
13-11-2001, 09:49
Ik heb zelf Thirteen Days (R1) uit de Infinifilm serie, en daar kun je op allerlei punten even uit de film springen om historisch achtergrondmateriaal en interviews over de Cuba Crisis (daar gaat de film nl. over, voor wie 'm niet kent) en de Koude Oorlog te kijken.

In ieder geval bij deze film vind ik het veel toevoegen aan de film, maar kijk wel eerst een keer zonder Infinifilm aan te zetten, want het leidt wel af van de verhaallijn, al dat heen- en weerspringen :D

System 3rror
13-11-2001, 11:42
www.infinifilm.com

Hoofdstukje "What is Infinifilm?"
Leuke website? Alleen jammer dat ie niet bestaat!!



Ik heb zelf Thirteen Days (R1) uit de Infinifilm serie, en daar kun je op allerlei punten even uit de film springen om historisch achtergrondmateriaal en interviews over de Cuba Crisis (daar gaat de film nl. over, voor wie 'm niet kent) en de Koude Oorlog te kijken.

In ieder geval bij deze film vind ik het veel toevoegen aan de film, maar kijk wel eerst een keer zonder Infinifilm aan te zetten, want het leidt wel af van de verhaallijn, al dat heen- en weerspringen :D
Dat zag ik dus ook blij Blow, hij bleef verspringen van hoofdstukken naar interviews en andere wazige dingen!! Gewoon soort van extra's maar te noemen dan! :)

Geert Kranendonk
13-11-2001, 12:00
Dat zag ik dus ook blij Blow, hij bleef verspringen van hoofdstukken naar interviews en andere wazige dingen!! Gewoon soort van extra's maar te noemen dan! :)

Springt 'ie daar vanzelf naartoe dan ?

Bij mijn Thirteen Days moet ik echt elke Infinifilm extra kiezen als 'ie in beeld komt, net zo iets als de White Rabbit bij The Matrix dus....

System 3rror
13-11-2001, 12:09
Nee hoor.. hij blijft gewoon lekker verspringen, zit je net lekker weer in de film... huppa keej sprint ie naar commentaar van Ted Demme (director) of gaat Johnny Depp weer wat vertellen en dan is Penelope Cruz weer in beeld!

Heb het nog nooit zo helemaal afgekeken!

System 3rror
13-11-2001, 17:28
Paulri... sorry je hebt gelijk, site doet het wel... lukte me vanmorgen 2 keer niet!

StevenTD
13-11-2001, 17:54
mij ook niet :confused:

Anonymous
14-11-2001, 18:50
Is het nu al bekend of 13 days regio 2 ook zo'n DVD gaat worden ? Ik denk dat het vooral bij deze film erg waardevol kan zijn om de historische achtergonden in de gaten wil houden, hadden ze ook met JFK, of andere historisch grote films moeten doen. Alleen dan kan je een film goed plaatsen. Vaak heb ik een eenorme honger naar wat extra kennis als ik een film heb gezien, zoals deze week met Kunduu wat een wereldfim, nog maar niet te spreken over de documantaire In search Of Kundun, mijn god wat goed. Als iedere disc zo'n making of heeft hoor je mij nooit meer. Dat de historische informatie met de film onderin het beeld meeloopt is ook erg nuttig, ik dacht dat ik las dat dat de bedeoeling was met 13 Days, lat dat ding eens in Europa uitkomen.