PDA

Bekijk de volledige versie : Loewe presenteert allerlaatste beeldbuis TV



Frank Everaardt
04-09-2003, 12:20
Loewe presenteert allerlaatste beeldbuis TV



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1030)

Surya
04-09-2003, 13:36
Mooi. Prijs?

Arnold van Oostrum
04-09-2003, 13:47
haar laatste televisietoestel Wordt hiermee bedoeld dat Loewe hierna geen toestellen meer maakt of betekent dit haar nieuwste televisietoestel? Gokje? Het laatste. :wink:

Frank Everaardt
04-09-2003, 13:49
Loewe zal geen televisietoestellen meer introduceren die voorzien zijn van een CRT-beeldbuis, wel zal men doorgaan met platte (TFT, Plasma) toestellen.

rtoonen
04-09-2003, 13:56
Dat bekent nogal wat voor het vertrouwen dat Loewe kennelijk in beide technieken heeft. Ik heb van Loewe trouwens nog geen plasma/LCD gezien.

Peter Porrio
04-09-2003, 14:46
Echt nieuw is ie niet qua model. Het is letterlijk mijn Loewe TV (Planus) afgezien van het ronde knopje in het midden.

Ben benieuwd wat voor mooie plasma- en LCD TV's Loewe gaat maken. En niet onbelangrijk..wat ze gaan kosten.

Gabriel B.
04-09-2003, 17:32
leuk... maar nog niet voor meteen... ;)

Mike Philippens
04-09-2003, 19:37
Wel mooi dat Loewe zijn chasiss upgradeable maakt. Bepaalde modellen van Philips hebben bv Dolby Digital. Dat wil ik helemaal niet in mijn TV hebben omdat ik een DD receiver heb. Het nare is dat ze geen model hebben met dezelfde features, alleen zonder DD. Is er gewoon niet. Zonde, want je betaald dus voor iets dat je niet gebruikt. Mijn moe heeft zo'n TV...heel mooi met DD en draadloze speakers...volledig waardeloos door je surround set.

Loewe laat tenminste zien hoe je écht Things Better Maked... :wink:

seetie
05-09-2003, 07:41
Zonde, want je betaalt dus voor iets dat je niet gebruikt.

Grappig. Volgens mij kijk jij (of ik! :lol: ) teveel naar die reclame met Monique van de Ven.

Mike Philippens
05-09-2003, 07:55
Zonde, want je betaalt dus voor iets dat je niet gebruikt.
Grappig. Volgens mij kijk jij (of ik! :lol: ) teveel naar die reclame met Monique van de Ven.
nah! Ik haat reclame...die van Oma vd Ven heb ik wel eens gezien. :roll: Maar het blijft zonde, toch? Het concept van Loewe is beter vind ik: TV is uitbreidbaar en je kunt erin pluggen wat je wilt. Overigens moet je natuurlijk voor die mogelijkheid ook weer betalen, dus je moet je afvragen of je dat wel wilt. Maar goed, let's not pick nits...

seetie
05-09-2003, 08:14
Zonde, want je betaalt dus voor iets dat je niet gebruikt.
Grappig. Volgens mij kijk jij (of ik! :lol: ) teveel naar die reclame met Monique van de Ven.
nah! Ik haat reclame...die van Oma vd Ven heb ik wel eens gezien. :roll: Maar het blijft zonde, toch? Het concept van Loewe is beter vind ik: TV is uitbreidbaar en je kunt erin pluggen wat je wilt. Overigens moet je natuurlijk voor die mogelijkheid ook weer betalen, dus je moet je afvragen of je dat wel wilt. Maar goed, let's not pick nits...

FF serieus, ik ben het met je eens. Ik hoef ook geen tv met DD, DTS en weetikveel wat nog meer. Ik zou eigenlijk niet eens speakers in dat ding hoeven te hebben, gewoon alles via de set laten lopen.

elvis
06-09-2003, 18:01
ziet er leuk uit ik hoop dat die niet te duur is