PDA

Bekijk de volledige versie : Release datum Star Wars Episode II



marcel
13-11-2001, 08:51
Ok , voor al diegene die het willen weten!!
Release datum Star Wars Episode II (http://www.starwars.com/episode-ii/news/2001/11/news20011112.html)

starbuck
13-11-2001, 10:59
Vrijdag 17 mei 2002, chaos voor de Nederlandse bioscopen, allerlei darth vaders en andere rare figuren rennen door elkaar heen. Iedereen voelt een spanning door zijn lichaam gieren.

Het gordijn gaat open ...een gejuich breekt los....tranen vloeien...


of overdrijf ik nou een beetje...:D

marcel
13-11-2001, 11:09
Het gordijn gaat open ...


Huh?? zijn die bioscopen er dan nog?
Bij ons in P'rend niet hoor en juichen doen ze al helemaal niet.

Menno
13-11-2001, 11:57
Hmmm... nou ik ben naar de premiere van Episode 1 in Den Haag geweest en dat stelde helaas ook geen reet voor. Wij allemaal in Darth Maul en Jar Jar (ja sorry) t-shirts er heen. Begonnen mensen te zeiken dat wij tijdens de reclame met een Light Saber zaten te zwaaien... :( Misschien kunnen we met iedereen van DVD.nl naar een bios gaan?! :D

starbuck
13-11-2001, 12:46
Ik heb een stukje van de premiere gezien uit de usa, daar klonk een gejuich na elke scene, daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.

Maar bij het begin of in de pauze vind ik het wel lachen eigenlijk.

Maar ik denk dat wij hollanders daar toch een tikkie te nuchter voor zijn.

marcel
13-11-2001, 13:05
nou starbuck ,
Ik heb de film gezien in New York en ik moet zeggen dat het een hele dwaze situatie is.
Als de begintune van Star Wars begint dan gaat het hele pand uit zijn dak.
Ze juichen als R2-D2 in beeld komt, ze beginnen met boegeroep als Darth Maul langs komt.
Dit is iets wat wij nooit zullen doen.
Overigens in de US hebben ze geen pauze, je zal je emmer met cola gewoon van te voren moeten halen (emmer cola=1 liter, ik overdrijf niet)
Wij zijn daar inderdaad veel te nuchter voor.

starbuck
13-11-2001, 13:08
:D :D

Ik zie het al voor me, een klein gastrolletje van Jeroen Krabbe in een bond film, en zodra hij in beeld komt springt de hele zaal op de stoelen en begint te juichen en de wave wordt spontaan ingezet.:D :D

marcel
13-11-2001, 13:10
Maar die optie die menno geeft lijkt me wel wat.
Geheel dvd.nl naar de bios
een beetje centraal gelegen bioscoopje en kijken maar.
en nee ik ga het niet organizeren

Deef
13-11-2001, 13:20
effe vragie tussendoor!

is dit de trailer die je alleen kan bekijke als je de DVD hebt???
http://www.joblo.com/movietrailers2Sr.htm

marcel
13-11-2001, 13:59
ja hoor that's the one
je kan ook de volgende link gebruiken Mystery MOV (http://drkhwk.net/ep2/ )
Oopsie , linkie is dood, danmoet je inderdaad die andere hebben.

Marco
13-11-2001, 14:22
Vrijdag? En ik dacht dat bij ons de films op een donderdag in de bioscoop worden geknald. Dus eigenlijk zou EPII op donderdag 16 mei moeten worden uitgebracht ;)

Vincent
18-11-2001, 00:24
Zo hier zijn dus een aardig stel SW fans hee een leuk idee om met de leden van DVD.nl naae Episode II te gaan dan kunnen we samen genieten van de nieuwe trailer.
:D
Groetjes van Vin