PDA

Bekijk de volledige versie : Bij welke film kwam je echt niet meer bij van het lachen?



Goteki45
04-09-2003, 21:00
Ik heb laatst Fear & Loathing in Las Vegas gekocht (blindelings) en ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens een film. Heb er nu nog last van :)

Renny Collard
04-09-2003, 21:04
Rat Race was echt om te bescheuren. :lol:

berry
04-09-2003, 21:05
ik heb die film ook in mijn collectie, vond hem ook wel lachuh, maar de film waar ik het meest om moet lachen is The Big Lebowski :lol:

sharky
04-09-2003, 21:13
alig in da house
dumb and dumber
bruce almighty

Jaap22
04-09-2003, 21:14
American Pie films, daar zitten soms stukjes bij waar ik om de 10e keer nog steeds hard om moet lachen. Vooral die Stiffler en Jim, wat een gasten.

RTetteroo
04-09-2003, 21:22
Ik denk dat Airplane in dit geval een klassieker is (en ook leuk om de extra "grappigheden" de vinden. M'n pa kwam erachter dat als je het vliegtuig van buiten ziet, je een propellermotor hoort ipv een straalmotor :) ). En de Leslie Nielsen films kan ik ook tig keer zien, gek genoeg is het daar niet zo dat hoe vaker ik kijk hoe minder ik het leuk vind :S .

Philippe
04-09-2003, 21:26
A Night At The Roxbury met Will Ferrell en Chris Kattan. Heerlijk absurde komedie en een schitterende soundtrack.

Sander Haarmans
04-09-2003, 22:04
Toen ik een aantal jaren geleden voor de eerste paar keer Ace Ventura had gezien, de tranen lieoen over m'n wangen van het lachen, kreeg zelfs pijn in m'n kaken.
Heb de film nu een stuk of 15 x gezien en hij blijft wel grappig maar zeker niet zo grappig als de eerste keren.

pavko
04-09-2003, 22:06
Life of Brian doet het wel heel goed bij mij....

en nog veel meer films waar ik nu even niet op kan komen.

sharky
04-09-2003, 22:10
Toen ik een aantal jaren geleden voor de eerste paar keer Ace Ventura had gezien, de tranen lieoen over m'n wangen van het lachen, kreeg zelfs pijn in m'n kaken.
Heb de film nu een stuk of 15 x gezien en hij blijft wel grappig maar zeker niet zo grappig als de eerste keren.

dat ik die kon vergeten :oops:

die films zijn echt goed
komt er nog 2 in mij op ook van jim carrey trouwens

lair lair en me myself and irene
ook heel erg om gelachen

adelante
04-09-2003, 22:15
Boat Trip - Cuba Gooding Jr is erg okay

Jibbe Stuijts
04-09-2003, 23:22
Lach niet zo snel echt gemeend in een film, maar bij "The Big Lebowski"heb ik verschillende malen dubbel gelegen... There's Something about Marry deed het ook erg goed, moet ik zeggen... :lol:

Lex v/d Moolen
04-09-2003, 23:29
Lach niet zo snel echt gemeend in een film, maar bij "The Big Lebowski"heb ik verschillende malen dubbel gelegen... Inderdaad, The Dude rules big times. http://www.smiliez.de/images/2088.gif

Peefie
04-09-2003, 23:44
Scanners 3 was érg komisch 8).

Mark de Jong
05-09-2003, 06:49
Dumb & Dumber, maar na die letterlijk 15x te hebben gekeken is de lol er ook wel af ;)

Johan van den D.
05-09-2003, 06:55
A Night At The Roxbury met Will Ferrell en Chris Kattan. Heerlijk absurde komedie en een schitterende soundtrack.Hier sluit ik me volledig bij aan :wink:

Rut
05-09-2003, 07:22
De American Pie - films doen het nog steeds goed bij. Al kom ik ook niet bij van de films van Leslie Nielsen en natuurlijk mr. Bean!

Ronald Stiebolt
05-09-2003, 07:31
Eervolle vermelding voor 'Porky's', destijds in de bioscoop gezien, nu in m'n verzameling en al 800 keer gekeken en als ie op TV is 'moet' ik ook kijken.

Al was het alleen maar om dat fragment waarin Bulah Ballbricker aan de directeur van de school het eh, lid, omschrijft van een van de studenten. De ook aanwezige leerkrachten sterven van het lachen en als er eentje een opmerking maakt schiet ook de directeur in een lachstuip.

Als je hier niet om kunt lachen is psychiatrische behandeling een vereiste! ;) Ik vraag me overigens wel 's af hoe vaak ze die opname over hebben moeten doen.....

Rut
05-09-2003, 07:35
De film van Porky was ik helemaal vergeten :oops:
Maar inderdaad schitterende films, ook de scene van Lassie in het gymlokaal :lol: :lol:

Martin de Goeij
05-09-2003, 07:53
Money pit & All of me 8) :D

Max Davidse
05-09-2003, 08:27
The Big Lebowski doet het zeer zeker goed

Gabriel B.
05-09-2003, 08:32
Een tweede view van Pirates OTC geeft kans om een hoop grappige dingen te zien die je in een eerste view mist.

Mobie
05-09-2003, 08:41
Ik met bepaalde scenes uit Taxi 3.
En zelfs eentje uit The Mummy.
Voor de rest Road Trip, AP 1 & 2.

Philippe
05-09-2003, 09:54
De scène uit La Grande Vadrouille waarin De Funès en Bourvil samen in bed liggen. Bourvil snurkt zich te pletter en de daaropvolgende reacties van De Funès zijn ronduit schitterend!

Martin Zuidervliet
05-09-2003, 10:12
Alle komische films met Jim Carrey, Mike Meyers of Bill Murray in de hoofdrol.

edewolf
05-09-2003, 10:32
Okay, neem hier geen voorbeeld aan: De meeste 'komische' films kijken wij hier met een jointje erbij. :oops:
Als SF-fan zijn we toen Galaxy Quest gaan kijken, alhoewel we er ons niet veel bij voor konden stellen. We hebben op de vloer gelegen van het lachen! Dus een echte aanrader!!! :idea:

Menno Hagendoorn
05-09-2003, 10:40
jay & silent Bob strike back!
Heerlijk schaamteloze film! :D :D :D

Gabriel B.
05-09-2003, 11:13
Okay, neem hier geen voorbeeld aan: De meeste 'komische' films kijken wij hier met een jointje erbij. :oops:
Als SF-fan zijn we toen Galaxy Quest gaan kijken, alhoewel we er ons niet veel bij voor konden stellen. We hebben op de vloer gelegen van het lachen! Dus een echte aanrader!!! :idea:
Galaxy Quest valt goed mee... zelfs zonder "hulp". :wink:

Max Davidse
05-09-2003, 11:15
Okay, neem hier geen voorbeeld aan: De meeste 'komische' films kijken wij hier met een jointje erbij. :oops:
Als SF-fan zijn we toen Galaxy Quest gaan kijken, alhoewel we er ons niet veel bij voor konden stellen. We hebben op de vloer gelegen van het lachen! Dus een echte aanrader!!! :idea:
Galaxy Quest valt goed mee... zelfs zonder "hulp". :wink:

Inderdaad...die film is gewoon waanzinnig leip...

seetie
05-09-2003, 12:03
Guesthouse Paradiso
Naked Gun trilogie
Ace Ventura (Pet Detective)
American Pie
Airplane
Flying High
Loaded Weapon 1+2
Robin Hood - Men In Thights
Wayne's World

Mike Philippens
05-09-2003, 12:51
Okay, neem hier geen voorbeeld aan: De meeste 'komische' films kijken wij hier met een jointje erbij. :oops:
Moet je eens met een ouderwetse Zombie film proberen...je gaat ledematen verliezen van het lachen...
[tip: hoe dommer de film, hoe leuker ie wordt met een joint]

RemcoZ
05-09-2003, 13:26
Ik heb dit in ieder geval bij:

De Monty Python films
Shrek
Ice Age

En vast nog veel meer titels die me nu even niet te binnen schieten.

noepie
05-09-2003, 13:29
Jack-Ass the movie

Sander Haarmans
05-09-2003, 15:01
Jack-Ass the movie
Dit is persoonlijk (mijn mening dus) hoor maar hier vind ik dus echt geen ene kl%te aan, zie hier totaal de humor niet van in.

bous
05-09-2003, 15:10
Persoonlijk kan ik blijven lachen om "My cousin Vinny", als Joe Pesci uit een blokhut naar buiten komt met een pistool en wild om zich heen schiet omdat hij weer niet aan slapen toe komt, dit keer door een uil.
Al voor het gaat gebeuren kan ik m'n lachen niet inhouden.

Verder uiteraard alles van Monty Python & Fawlty Towers

Mijn DVD-Collectie: http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bous

BLACKENED
05-09-2003, 15:29
Ik lig altijd in een deuk als ik een aflevering van FAMILY GUY bekijk..


prachtig... :lol:

arno
05-09-2003, 15:55
Mijn lijstje:

Shrek
Galaxy Quest
Spaceballs

pretorian22
05-09-2003, 16:16
toen ik scary movie deel 1 voor het eerst zag was het met een paar vrienden in de bios we kwamen met jn allen echt niet meer bij maar gek genoeg de film waar ik aan het begin van het jaar helemaal bij in een deuk lag in de bios weet ik de naam niet meer van hehee

dat is de film waarin die man van deuce bigalow male gigalo in mee speelt......hij en een populaire meisje verwisselen dan van lichaam....nou de gekste dingen gebeuren er de hele film :-)

Mike Philippens
05-09-2003, 16:40
Het stukje 'A fistfull of Yen' in The Kentucky Fried Movie is hilarisch, zoals veel stukjes uit dit meesterwerk (wel erg periode-gebonden). Ook een aantal films van Mel Brooks zoals 'History of the World, Part I' en 'Space Balls' laten mij regelmatig in mijn broek plassen :oops:

Favoriete quotes uit bovenstaande films:
*The Evil Dr.Kahn: 'Take them to Detroit!'. Prisoner: 'Ooohhh...nooo...not Detroit...nooo..please....not Detroit...'
*Louis the 14th: 'It's good to be the king!'
*Captian: 'Go to ludricous speed!'

Daarnaast nog wat TV-series zoals Het zal je kind maar wezen en Red Dwarf (eindelijk op DVD).

keizersoze
05-09-2003, 17:15
Films

Dumb & Dumber
Coming to America
There's something about Mary


Series
Mr. Bean
Fawlty Towers
Friends
The Osbournes

Léon Bolweg
05-09-2003, 17:24
toen ik scary movie deel 1 voor het eerst zag was het met een paar vrienden in de bios we kwamen met jn allen echt niet meer bij maar gek genoeg de film waar ik aan het begin van het jaar helemaal bij in een deuk lag in de bios weet ik de naam niet meer van hehee

dat is de film waarin die man van deuce bigalow male gigalo in mee speelt......hij en een populaire meisje verwisselen dan van lichaam....nou de gekste dingen gebeuren er de hele film :-)


Ja!!!!! dat is Rob Schneider in The Hot Chick!!!! prachtig die film..... helemaal dubbelgelegen als die vent belt naar die gast op skivakantie en zegt dat hij/zij hadden moeten vrijen toen het nog kon..... Die jongen zegt dat; pastoor mckaley?? (of zoiets) super gewoon

Harry B.
05-09-2003, 18:14
Er zijn veel grappige films, er is er echte rmaar 1 waar ik echt in een deuk heb gelegen: Dumb & dumber!

Don Corleone
05-09-2003, 18:21
Boven alles...The big lebowski! Grandioooooos!

Psylocke
05-09-2003, 18:31
Airplane! en Flying High! zijn twee namen voor dezelfde film...

Maar wát voor film!! :D

Om Top Secret! (van dezelfde makers als bovengenoemde film) heb ik me ook ettelijke malen rotgelachen.

Philippe
05-09-2003, 21:45
Persoonlijk kan ik blijven lachen om "My cousin Vinny", als Joe Pesci uit een blokhut naar buiten komt met een pistool en wild om zich heen schiet omdat hij weer niet aan slapen toe komt, dit keer door een uil.
Al voor het gaat gebeuren kan ik m'n lachen niet inhouden.


Inderdaad een schitterende scène. :lol:

Kiwin
06-09-2003, 01:01
Met stip: The Big Lebowski (alles)

Tevens: div. Monty Python-films (alles), Kingpin (flosscène melkscène), There's Something About Mary, Christmas Vacation, Rat Race (Hitlerrede)

Robert Vorselman
06-09-2003, 06:26
Home Alone 1 & 2. :oops:

Zodra die inbrekers dat huis gaan betreden lig ik al in een deuk.

verder ook bij fawlty towers, die blijven geweldig.


Grt.

Robert

Philippe
06-09-2003, 10:33
Home Alone 1 & 2. :oops:

Zodra die inbrekers dat huis gaan betreden lig ik al in een deuk.



Het samenspel tussen Joe Pesci en Daniel Stern is inderdaad hilarisch. En wat dat betreft kan Joe Pesci echt niet stuk bij mij: Home Alone, My Cousin Vinny, Lethal Weapon reeks... Schitterend acteur. :lol:

Philippe
06-09-2003, 10:35
De scène bij de tandarts uit Lethal Weapon 4. Wanneer ze met behulp van lachgas Uncle Benny op de rooster leggen, tja... dan kom je echt niet meer bij van het lachen.

Kevin Baeckelandt
06-09-2003, 10:41
The Nutty Professor (maar dan wel de aftiteling, mega lachen)

Tom van den Hout
06-09-2003, 13:51
> Dumb and dumber :)
> Austin Powers : The Spy Who Shagged me
> Snatch
> Simpsons

En nog vele meer .. :)

Daan de G.
06-09-2003, 13:55
Office space en Animal House
beiden wil ik heel graag op dvd :)

Rickje
06-09-2003, 16:58
Bean: the movie
Scary movie 2
the animal
the cannonbal run (vooral met die dokter...echt grappig)

H-town
07-09-2003, 11:27
Nou, ik weet niet of het alleen maar aan mijn humor ligt, maar toen ik voor de eerste keer de volleybalscene uit Meet the Parents zag kwam ik even niet meer bij na die gefrusteerde smash van de heer Focker (ook die naam al). Ook de scene aan tafel waarin hij denkt dat er een camera verstopt zit in die 'vaas'....

Verder zijn Dumb and Dumber en Me, Myself & Irene ook toppers, evenals de Rush Hour films, vooral dan Chris Rock (was trouwens ook weer geweldig bezig op de afgelopen MTV music awards)

Renny Collard
07-09-2003, 11:52
Nou, ik weet niet of het alleen maar aan mijn humor ligt, maar toen ik voor de eerste keer de volleybalscene uit Meet the Parents zag kwam ik even niet meer bij na die gefrusteerde smash van de heer Focker (ook die naam al). Ook de scene aan tafel waarin hij denkt dat er een camera verstopt zit in die 'vaas'...)

Ligt niet aan jou hoor, ik vond het ook erg komisch. Vooral als hij die champagne fles opentrekt en de gevolgen daarvan :lol: .

Acinony
07-09-2003, 11:52
Welke ik nog niet heb gehoord en helemaal grijs gedraaid heb op vhs: The Vidiot from UHF aka De leip van tv62 geloof ik.

Weird Al Yankovic op en top !!
Kan niet wachten tot die op r2 verschijnt.

Glenn Smits
07-09-2003, 13:00
Mr Bean en ook Rowan Atkinson Live
Fawlty Towers
Jiskefet af en toe
maar als ik een film moet kiezen
American Pie 2 toen ik hem de eerste keer zag.

Ducktown
07-09-2003, 15:30
Welke ik nog niet heb gehoord en helemaal grijs gedraaid heb op vhs: The Vidiot from UHF aka De leip van tv62 geloof ik.

Weird Al Yankovic op en top !!
Kan niet wachten tot die op r2 verschijnt.

U.H.F is bij play te verkrijgen voor 9,99 ongeveer 14euro50


De films waarmee ik het meest gelachen heb zijn toch wel Animal House,U.H.F en Deuce Bigalow.

Acinony
07-09-2003, 19:26
Welke ik nog niet heb gehoord en helemaal grijs gedraaid heb op vhs: The Vidiot from UHF aka De leip van tv62 geloof ik.

Weird Al Yankovic op en top !!
Kan niet wachten tot die op r2 verschijnt.

U.H.F is bij play te verkrijgen voor 9,99 ongeveer 14euro50


Maar dat is waarschijnlijk zonder nl ondertitels...?!

Ducktown
07-09-2003, 19:38
[/quote]
Maar dat is waarschijnlijk zonder nl ondertitels...?![/quote]

Nee hij heeft ook nl ondertitels ik heb hem 2 weken geleden gekocht en al een paar keer bekeken.

Acinony
07-09-2003, 20:59
Nee hij heeft ook nl ondertitels ik heb hem 2 weken geleden gekocht en al een paar keer bekeken.
Dan zal ik een vriend vanmij is lief aan kijken of hij hem kan bestellen voor me... ik heb geen CC.

Bedankt voor de tip.

The_Chief
08-09-2003, 14:04
Van bruce almighty heb ik hier en daar zo verschrikkelijk in een deuk gelegen, echt niet normaal meer. De halve bios had er waarschijnlijk last van.

Verder kan ik ook erg lachen om films als American Pie 1 en 2.

En hot shots, en naked gun, en ali g inda house. prachtig gewoon!