PDA

Bekijk de volledige versie : Twijfel over GI Joe



Rut
05-09-2003, 08:01
Ik heb de dvd zien staan van GI Joe (de tekenfilms) met daarop 3 afleveringen voor een 7,50 euro. Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die deze dvd hebben en of het de moeite waard is. Vroeger keek ik heel vaak naar deze serie.

Timothy
05-09-2003, 08:18
Even een paar vraagjes, dan geef ik jou een antwoord ;)

1. Waar was dat (in de Intertoys catalogus staat nl. oktober, en 4.99)

2. Welke gesproken taal staat er op (misschien heb je de achterkant gelezen)

Antwoord: Voor mij zijn deze dvd's het zeker waard. Ik denk dat ik ze zelfs koop als ze NL gesproken zijn (wat ik eigenlijk haat). Puur jeugdsentiment, maar ik weet zeker dat ik het nog steeds geweldig vind, omdat ik de movie ook in huis heb.

Rut
05-09-2003, 08:20
Ik heb het gezien op www.dvdkoopjes.com, de dvd heeft een engelse soundtrack en is ned. ondertiteld. Ik heb zelf geen ervaring met de site, maar ik ga ook nog eventjes het Intertoys-boek opzoeken!!

Gabriel B.
05-09-2003, 08:30
Antwoord: Voor mij zijn deze dvd's het zeker waard.
Als televisiekind van de jaren 80 is GI joe ook een begrip voor mij.
Het valt me echter wel op dat ook in de jaren 80 series heel goede en heel slechte afleveringen hadden. Maar voor 7.50 kan je moeilijk verkeerd gaan.

Timothy
05-09-2003, 09:10
De covers zijn wel heel anders, maar aangezien het ook over 4 delen gaat, ben ik geneigd te geloven dat het over dezelfde gaat. Maar dat check ik wel bij Intertoys.

Rut
05-09-2003, 09:12
Zijn het in totaal 4 dvd's??

Ben benieuwd of het dezelfde zijn!!

pretorian22
05-09-2003, 16:20
denk dat je beter bij rodisc in Rotterdam of een of andere online dvd shop kan kijken en zoeken naar de limited edition box van g.i.joe of the gewone box......ik heb de limited edition box en deze bestaat uit 2 dvd's en een origineel action figure (yeah :) )....kijk maar in mijn collectie

sjv
05-09-2003, 16:37
Hoi,

Ik heb de twee dvd's gekocht en ze zijn wel ok. Inderdaad leuk voor het ophalen van oude herinneringen.
De dvd's zijn engelstalig en bevatten nederlandse ondertiteling die volgens mij niet uit te zetten is.

De kwaliteit is wel aardig (voor die prijs), alleen beginnen de dvd's met een aantal reclame filmpjes (schippers van de kamelion, transformers, powerrangers) beetje jammer is dit, omdat je deze bij het spelen van de dvd's eerst moet doorskippen.
Wat ik echt achterlijk vond is dat op de tweede dvd twee delen van Pyramid of Darkness staan, maar het tweede deel niet het laatste deel is. Dat betekend dus dat de 2e dvd eindigd met "to be continued". Dat vond ik erg raar/jammer.
Verder ben ik toch blij dat ik ze gekocht heb.

BTW voor zover ik weet zijn er maar 2 (goedkope) delen.

COBRAaaaaaa!!!!!! :D

zeni
05-09-2003, 17:59
denk dat jullie het over deze dvds hebben?

http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/3367
http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/3368

dit zijn dus inderdaad losse afleveringen, zie:
http://www.joeheadquarters.com/summaries_index.shtml

er is 1 movie (5 parts), 2 series (met elk een proloog van 5 parts en dan de rest van de afleveringen) en nog 2 miniseries van 5 parts.

weet misschien iemand of de (mini)series in hun geheel uitkomen?

en de dvds die in het boek van intertoys staan, zijn dat ook dvds met losse afleveringen (zoals de 2 dvds van bseen)?

sjv
05-09-2003, 18:44
Klopt, die eerste 2 heb ik (de goedkope).
Op de Mission 2 dvd staan dus aflevering 1 en 3 van Pyramid of Darknes, waardoor je een stuk ertussen mist, en het einde er niet op staat.
Best wel triest dat ze niet gewoon twee andere losstaande afleveringen erop gezet hebben...

Het intertoys boek heb ik nog niet, helaas kan ik je daar niet mee helpen.

Rut
09-09-2003, 07:20
denk dat je beter bij rodisc in Rotterdam of een of andere online dvd shop kan kijken en zoeken naar de limited edition box van g.i.joe of the gewone box......ik heb de limited edition box en deze bestaat uit 2 dvd's en een origineel action figure (yeah :) )....kijk maar in mijn collectie

Volgens mij zijn de losse dvd's anders dan degene die in de box zitten. Als ik bekijk welke afleveringen er in de box zitten en welke op de losse dvd's staan komen ze niet overeen.

Gisteren heb ik de losse dvd's gehaald en het was weer leuk om de tekenfilms te zien :P

Timothy
13-09-2003, 18:35
OK, ik heb ze gisteren bij Intertoys gekocht voor 5 euro, en ik kan het volgende melden:

- hoewel ze er in de catalogus anders uitzien, zijn het in werkelijkheid dezelfde dvd's als die op bseendvd.nl

- in de catalogus staat op cover 3 en 4: Verwacht Eind Oktober.

Laten we hopen dat het daar niet bij blijft :D

Marco VC
14-11-2003, 15:40
Deel 3 en 4 zijn ondertussen ook uit... DVD 3 begint met met episode 4 en 5 van Pyramide of Darkness... Dus deel 2 blijft ontbreken... :?

GI Joe The Movie is nu ook voor 5 euro te koop by intertos btw...