PDA

Bekijk de volledige versie : Twijfel over GI Joe



Rut
05-09-2003, 08:01
Ik heb de dvd zien staan van GI Joe (de tekenfilms) met daarop 3 afleveringen voor een 7,50 euro. Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die deze dvd hebben en of het de moeite waard is. Vroeger keek ik heel vaak naar deze serie.

Timothy
05-09-2003, 08:18
Even een paar vraagjes, dan geef ik jou een antwoord ;)

1. Waar was dat (in de Intertoys catalogus staat nl. oktober, en 4.99)

2. Welke gesproken taal staat er op (misschien heb je de achterkant gelezen)

Antwoord: Voor mij zijn deze dvd's het zeker waard. Ik denk dat ik ze zelfs koop als ze NL gesproken zijn (wat ik eigenlijk haat). Puur jeugdsentiment, maar ik weet zeker dat ik het nog steeds geweldig vind, omdat ik de movie ook in huis heb.

Rut
05-09-2003, 08:20
Ik heb het gezien op www.dvdkoopjes.com, de dvd heeft een engelse soundtrack en is ned. ondertiteld. Ik heb zelf geen ervaring met de site, maar ik ga ook nog eventjes het Intertoys-boek opzoeken!!

Gabriel B.
05-09-2003, 08:30
Antwoord: Voor mij zijn deze dvd's het zeker waard.
Als televisiekind van de jaren 80 is GI joe ook een begrip voor mij.
Het valt me echter wel op dat ook in de jaren 80 series heel goede en heel slechte afleveringen hadden. Maar voor 7.50 kan je moeilijk verkeerd gaan.

Timothy
05-09-2003, 09:10
De covers zijn wel heel anders, maar aangezien het ook over 4 delen gaat, ben ik geneigd te geloven dat het over dezelfde gaat. Maar dat check ik wel bij Intertoys.

Rut
05-09-2003, 09:12
Zijn het in totaal 4 dvd's??

Ben benieuwd of het dezelfde zijn!!

pretorian22
05-09-2003, 16:20
denk dat je beter bij rodisc in Rotterdam of een of andere online dvd shop kan kijken en zoeken naar de limited edition box van g.i.joe of the gewone box......ik heb de limited edition box en deze bestaat uit 2 dvd's en een origineel action figure (yeah :) )....kijk maar in mijn collectie

sjv
05-09-2003, 16:37
Hoi,