PDA

Bekijk de volledige versie : vraag over de Philips 32PW8807



Jeronimo
06-09-2003, 21:01
Ik heb dus deze breedbeeld-tv, en heb enkele vragen:

1. er lopen wat vage vertikale balken over het beeld, in het midden en aan de linkerzijkant, deze zijn vooral te zien bij bv. voetbalwedstrijden of lichte achtergronden

2. het is net alsof het pixelraster aan de zijkanten grover is dan in het midden

Wie van jullie heeft deze tv ook en kent deze problemen?
Alvast bedankt voor je reactie!

Jeroen

Paul IJsendijk
06-09-2003, 21:57
Ik heb dus hetzelfde ook bij mijn philips tv (28pw8506).
Helaas kwam ik er pas achter nadat mijn garantie was verlopen.

Bij dvd weergave is het nog duidelijker mijn tv is 2 keer ter "reparatie"
geweest 2x terug maar zonder goed resultaat.

En als je dus zoiets eenmaal ziet dan ga je er op letten en dat is zeer irritant.

Ik heb al diverse keren via email contact gehad met philips, laast stuurde ze weer een email dat ik hun moest bellen naar dat consumentensrevice nr.

1 vraag Jeroen, als je het beeld aanpast dus naar 3:4 16:9 e.d verplaatsen die balken zich ook of blijven ze zeg maar staan????


mvg P. IJsendijk

Jeronimo
06-09-2003, 22:01
Hoi,
zo'n e-mail met telefoonnummer heb ik inderdaad ook gehad, het probleem was zogenaamd niet bekend...
Ik zal morgen eens wat gaat testen met de beeldformaten, en kijken wat de balken dan doen.
Heb jij alleen het probleem met de balken of ook met het raster?

Paul IJsendijk
06-09-2003, 22:27
Ik heb alleen het probleem met die balken.

het is trouwens ook goed zichtbaar als je een zwarte achtergrond heb b.v een aftiteling van een film.

mvg

kruspe
06-09-2003, 23:14
Ik heb alleen het probleem met die balken.

het is trouwens ook goed zichtbaar als je een zwarte achtergrond heb b.v een aftiteling van een film.

mvg

Ik dus ook...heb al een keer een ander toestel gekregen,maar ook bij deze het zelfde probleem.
Ik ben bang dat er dus weinig aan te doen is...

Niels Simons
07-09-2003, 00:36
Ik heb alleen het probleem met die balken.

het is trouwens ook goed zichtbaar als je een zwarte achtergrond heb b.v een aftiteling van een film.

mvg

Ik dus ook...heb al een keer een ander toestel gekregen,maar ook bij deze het zelfde probleem.
Ik ben bang dat er dus weinig aan te doen is...

ook ik heb hetzelfe probleem,alhoewel t lijkt alsof t niet bij alle dvds voorkomt...

mazzel,niels

Jeronimo
07-09-2003, 20:08
Heeft niemand dan dat probleem van het raster?
Die balken blijven trouwens staan als ik van formaat verander.
Op kieskeurig.nl heb ik gelezen dat bij dit type tv-toestellen een ferrietring geplaatst wordt om bepaalde problemen op te lossen, maar of dat deze problemen zijn is me niet helemaal duidelijk.

Erwin van Dijk
12-09-2003, 19:41
Ik ben nu al anderhalf jaar in het bezit van deze tv en heb vanaf het begin al last van de vertikale schaduwstrepen (een stuk of vijf). Begin dit jaar na het lezen over dezelfde problemen op kieskeurig.nl maar de BCC gebeld en een monteur laten komen. Monteur kwam langs en concludeerde dat het aan de bekabeling lag van mijn dvd speler of de tv kabel.

Inmiddels heb ik alle bekabeling vervangen en heb het probleem nog steeds. Vandaag maar weer de BCC gebeld en maandag sturen ze een monteur langs.

Jammer genoeg is de garantieperiode nu voorbij!

mvgr,
Erwin