PDA

Bekijk de volledige versie : Stephen King Box



The Gr8oNe
07-09-2003, 12:03
Stephen King Collection BOX (8-DVD):
It / Shining (TV) / Hearts In Atlantis / Green Mile / Dolores Claiborne / Rose Red.



Leuke Films ben een grote Stephen King fan sinds mijn 9 of 10de jaar geloof ik ma waarom deze films van Stephen King als ze nou is met nieuwere titels komen die nog niet op regio 2 zijn van Warner Brothers natuurlijk, komen ze hier mee aanzetten films die de meeste mensen al hebben haha stelletje slimme of toch wel meer domme oplichters :D ma ja vroeg me dus af wie deze box wel zou gaan kopen hierro.



HightLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Gert Paassen
07-09-2003, 12:32
Ik niet wil alleen Cujo graag hebben met ned. subs maar dan niet die 4.3 versie en een andere is er volgens mij niet.
Er zitten niet de beste films in.
Had liever dus Cujo, Christine, en Salems Lot in die box gehad.

The Gr8oNe
07-09-2003, 12:46
Gert Paassen schreef:
Ik niet wil alleen Cujo graag hebben met ned. subs maar dan niet die 4.3 versie en een andere is er volgens mij niet.
Er zitten niet de beste films in.
Had liever dus Cujo, Christine, en Salems Lot in die box gehad.



Christine is geen Warner Brothers en Cujo ook niet geloof ik zelf had ik liever regio 2 versie van Salem's Lot, Storm of the Century en The Stand ma die was op video een Warner Brothers ma wordt hier uitgebracht door Universal geloof ik ma ja ooit zullen ze uitkomen gelukkig heb ik Salem's Lot en The Stand al op Regio 1.



HightLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Swanski
07-09-2003, 20:15
hoe zit het met de versies & verpakking?

versies idem als de 4 snappers & de 2 series?

verpakking?

The_Chief
08-09-2003, 14:10
Hmm, hearts in atlantis zit er ook ik. Ik vond die film echt ZWAAR tegenvallen.

Ik had het boek gelezen (wat ik overigens zeer aan kan raden, het is echt een van King's betere werken) en had daardoor hoge verwachtingen van de film, maar helaas werd ik zwaar teleurgesteld. Ik had zo'n goede ervaring met het lezen van dat boek, en dan wordt het zo slecht verfilmd..... :( :(