PDA

Bekijk de volledige versie : Paycheck



Roland
07-09-2003, 12:48
Hehe eindelijk weer een nieuwe John Woo film!

De film is gebaseerd op een verhaal van Philip K. Dick,van oa Minority Report,Blade Runner en Total Recall!!
Het verhaal zou dus goed kunnen zijn,gaat dus weer over het menselijk geheugen op een of andere manier.

Het verhaal:
Brilliant computer engineer Michael Jennings routinely has his short term memory erased, so he can't divulge any information about the top secret projects he works on throughout the year. For his most recent gig, he expects to receive over four billion dollars. Upon completion of the job, however, Jennings is given a filled envelope--not with a check for his billions, but containing random objects. It is communicated to him that he had agreed to forfeit his payment for this specific project. With his memory erased, the meticulous engineer attempts to use the objects in the envelope, in order to discover what happened to him in his now obscured past. Soon, federal agents are after Jennings, and he teams up with old flame Rachel, who helps him uncover the mystery of his past--and the question behind why the people whom he once worked for, now want him dead

Met :
Ben Affleck,Uma Thurman en Aaron Eckhart.

Trailer:
http://www.apple.com/trailers/paramount/paycheck/

Daan de G.
07-09-2003, 13:12
hmm
als het maar geen windtalkers word, dan val ik weer in slaap :? en tja ik ben dus echt een anti affleck-er :)

Gabriel B.
07-09-2003, 20:11
De premisse lijkt me heel leuk gevonden.

Kars
07-09-2003, 20:18
Philip K. Dick is de man, maar de trailer heeft niet bepaald indruk op me kunnen maken.

The Scratcher
07-09-2003, 21:35
hmm
als het maar geen windtalkers word, dan val ik weer in slaap :? en tja ik ben dus echt een anti affleck-er :)

Ben zelf ook niet zo keen op Affleck maar anti ook weer niet. Vond hem in Changing Lanes toch erg leuk uit de verf komen naast Jackson. Voor rest van z`n rollen heeft ie mij tot nu toe ook niet echt kunnen bekoren nee...

Rochan
25-10-2003, 13:15
Heb net ook de trailer gekeken (had de teasertrailer al en tijdje geleden gezien). En het ziet er zker goed uit. En denk dat John Woo er wel een goede actie film van zal maken. (y)

HiddeV
25-10-2003, 13:33
in die trailer zit muziek van the matrix reloaded.

Daan de G.
25-10-2003, 20:41
in die trailer zit muziek van the matrix reloaded.

so? :roll:

HiddeV
26-10-2003, 19:38
in die trailer zit muziek van the matrix reloaded.

so? :roll:

viel me gewoon op :lol:

Patrick Deckard
29-10-2003, 10:53
Ik ben naar deze film benieuwd omdat het een verhaal van Philip K. Dick is. Echter, in de handen van John Woo kan dit een tegenvaller worden...

King Dingeling
03-03-2004, 17:29
ben afgelopen zondag naar deze film geweest...

vond er niet veel aan.... niet echt spannend en hij is best voorspelbaar.... echter er zitten wel mooie special effects in....

ik vind dat John Woo na Face/Off en M:I 2 minder is geworden.....

theThinWhiteDuke
03-03-2004, 17:49
Heb em 2 weken geleden gezien:
1 woord: Standaardfilm :|

RemcoZ
03-03-2004, 22:23
Heb er ook nog niet veel positiefs over gehoord. Er stond een recensie in dvd-valley, met als cijfer een 4,9...

Rob P.
04-03-2004, 00:16
Ik vind het als fan treurig om te zeggen, maar we kunnen wel vrij definiteif stellen..John Woo's lost it!,...Ik heb ook al een keer M.I.2 gekocht op basis van zijn naam...ik heb er nu nog spijt van!

Kars
04-03-2004, 09:45
Hij had lekker in Hong Kong moeten blijven, hadden we misschien nog wat kwaliteit kunnen verwachten. Sinds hij in Hollywood terecht is gekomen staat hij garant voor standaard (domme) actiefilms en dat is erg jammer.

scheur
04-03-2004, 15:20
in die trailer zit muziek van the matrix reloaded.

so? :roll:

viel me gewoon op :lol:

Als er een nieuwe trailer van een film in de bioscoop getoond wordt, staat er regelmatig muziek van een andere film onder, en dat is bij alle genres, misschien kosten besparend of zoiets....
En wat de film zelf betreft, ik heb hem vorige week gezien en vond hm ook niet echt bijzonder, overigens wel zeer goeie actiescenes(laat dat maar aan Woo over) :twisted:

Stanley
04-03-2004, 16:06
Net The Killer gezien, en dat is echt een vette Woo film. Die hollywood troep van hem had ie niet moeten maken..

Subzer0
04-03-2004, 23:03
Heb em 2 weken geleden gezien:
1 woord: Standaardfilm :|

Helemaal mee eens. Ik had bij de sneak gezien, ben blij dat het maar 5 euro was. Meer is ie niet waard.

basset
09-03-2004, 07:48
Gewoon een no-brainer film om een keertje te kijken, maar ik vond hem beter dan Minority Report.

Helaas kwam the last samurai 3 kwartier later (Ik zit momenteel in Hongarije) en was te moe om daar ook nog eens op te wachten, plus dat die film waarschijnlijk langer duurt ook :)

King Dingeling
09-03-2004, 20:58
Gewoon een no-brainer film om een keertje te kijken, maar ik vond hem beter dan Minority Report.

Helaas kwam the last samurai 3 kwartier later (Ik zit momenteel in Hongarije) en was te moe om daar ook nog eens op te wachten, plus dat die film waarschijnlijk langer duurt ook :)

vond je deze beter als Minority Report ??

Die vond ik dus wel echt stukken beter !

scheur
10-03-2004, 12:31
Gewoon een no-brainer film om een keertje te kijken, maar ik vond hem beter dan Minority Report.

Helaas kwam the last samurai 3 kwartier later (Ik zit momenteel in Hongarije) en was te moe om daar ook nog eens op te wachten, plus dat die film waarschijnlijk langer duurt ook :)

vond je deze beter als Minority Report ??

Die vond ik dus wel echt stukken beter !

Daar sluit ik me bij aan!!!!!!! :twisted:

basset
17-03-2004, 12:08
Gewoon een no-brainer film om een keertje te kijken, maar ik vond hem beter dan Minority Report.

Helaas kwam the last samurai 3 kwartier later (Ik zit momenteel in Hongarije) en was te moe om daar ook nog eens op te wachten, plus dat die film waarschijnlijk langer duurt ook :)

vond je deze beter als Minority Report ??

Die vond ik dus wel echt stukken beter !

Daar sluit ik me bij aan!!!!!!! :twisted:

Tja,

Ik kan er niks aan doen, Misschien was het ook de bui, maar Minority Report vond ik gewoon minder Ik weet ook niet waarom.

scheur
17-03-2004, 12:49
Gewoon een no-brainer film om een keertje te kijken, maar ik vond hem beter dan Minority Report.

Helaas kwam the last samurai 3 kwartier later (Ik zit momenteel in Hongarije) en was te moe om daar ook nog eens op te wachten, plus dat die film waarschijnlijk langer duurt ook :)

vond je deze beter als Minority Report ??

Die vond ik dus wel echt stukken beter !

Daar sluit ik me bij aan!!!!!!! :twisted:

Ja ,dat kan nu eenmaal gebeuren en (daar heb je hem weer) over smaak valt niet te twisten. :wink:

Tja,

Ik kan er niks aan doen, Misschien was het ook de bui, maar Minority Report vond ik gewoon minder Ik weet ook niet waarom.

JCL
17-03-2004, 13:10
Ik heb hem gezien, en WoW was toch nog best wel een goede film :D . Ik verwachte er helemaal niets van, maar het verhaal was duidelijk geschreven door de man achter The Matrix, maar nog veel belangrijker Minority Report [spoiler:049c1922aa]Hij heeft weer paralel naar dat je, je eigen toekomst kan veranderen als je weet wat er gaat gebeuren.[/spoiler:049c1922aa] Dit maakt het erg intressant. Ok het wijfje is niet mijn smaak, BE is niet mijn geslach (of eigelijk wel (6) ) maar BE acteerde ook niet geweldig. Och, het zij hem vergeven het verhaal is vest wel OK.

Ff tussen 2 haakjes, MR is een MEGA goede film!!! MR is veel meer doordacht, Tom Cruise is een veel betere acteur en het verhaal kent veel meer diepgang door de dood van zijn zoon. Dit vooral (dode zoon) maakt MR tot een topper! maar dat is maar mijn nederige mening!

RobW
17-03-2004, 14:03
De film klopt niet. [spoiler:c9b054abe0]Hij had gezien dat die stierf nadat de FBI hem opgepakt zou hebben. Hij stuurde zichzelf dus spullen zodat die kon ontsnappen. Maar...hoe kon die toen al weten wat er daarna gebeurd was.[/spoiler:c9b054abe0]

Kunnen jullie dit ontkrachten. Het kan wel, maar klopt niet.

Voor de rest, alleen de achtervolging was tof.

JCL
17-03-2004, 14:18
De film klopt niet. [spoiler:113c85a4d0]Hij had gezien dat die stierf nadat de FBI hem opgepakt zou hebben. Hij stuurde zichzelf dus spullen zodat die kon ontsnappen. Maar...hoe kon die toen al weten wat er daarna gebeurd was.[/spoiler:113c85a4d0]

Kunnen jullie dit ontkrachten. Het kan wel, maar klopt niet.

Voor de rest, alleen de achtervolging was tof.

Daar heb je zeker een punt! Maar misschien heeft hij nog een keer gekeken naar dat hij de spullen heeft veranderd.

RobW
17-03-2004, 16:09
Ja, dat kan wel, maar dan moest die dus meerdere enveloppen hebben...

JCL
17-03-2004, 18:00
Ja, dat kan wel, maar dan moest die dus meerdere enveloppen hebben...

bijvullen?

RobW
17-03-2004, 19:36
Als die hem niet opstuurt, is de [spoiler:7dddccd7e1] toekomst nog niet veranderd, waardoor hij nog steeds sterft bij de FBI.[/spoiler:7dddccd7e1]