PDA

Bekijk de volledige versie : Titanic



Olaf M.
13-11-2001, 15:11
Heb vanmiddag Titanic gekocht, maar ik zie nu net dat het de 4:3 pan&scan uitvoering is. Weet iemand of er ook een widescreen versie is ?

Arnold van Oostrum
13-11-2001, 15:38
Ik neem aan dat je bedoeld dat de DVD van Titanic GEEN anamorf beeld heeft. De beeldverhouding is 2.40:1.
Er bestaat geen anamorfe uitvoering van Titanic.

In de toekomst zullen Cameron en Van Ling gaan werken aan een speciale editie van de Titanic, waarbij het beeld anamorf zal worden. Deze uitvoering wordt niet eerder dan 2003 (mogelijk nog later) verwacht.

Nathan Strik
13-11-2001, 16:48
Wauw, dat is goed nieuws voor Titanic fans. Maar weet je toevallig ook of James Cameron´s film "The Abyss" dezelfde behandeling gaat krijgen?!? Die is namelijk tot op heden ook alleen niet-anamorph verkrijgbaar.


In de toekomst zullen Cameron en Van Ling gaan werken aan een speciale editie van de Titanic, waarbij het beeld anamorf zal worden. Deze uitvoering wordt niet eerder dan 2003 (mogelijk nog later) verwacht.

Jason Bourne
13-11-2001, 17:28
Hopelijk doen ze er dan ook een heleboel vette extra's bij, maar dat zal wel zo zijn.

Olaf M.
13-11-2001, 19:02
Ik neem aan dat je bedoeld dat de DVD van Titanic GEEN anamorf beeld heeft. De beeldverhouding is 2.40:1.
Er bestaat geen anamorfe uitvoering van Titanic.


Ik lees het voor als op het doosje staat. Ik heb nu namelijk wel erg weinig beeld op mn breedbek tv:(

Anonymous
14-11-2001, 15:35
Ik dacht dat een SE van Titanic wel iest gecompliceerder lag sinds Fox de rechten heeft voor de wereld en Paramount de rechten voor in de VS, ook is het budget voor de film door beide maatschappijen samen opgehoest, hierdoor zijn er een heel aantal behoorlijk obscure obstakels die het vrijwel onmogelijk maken om met een SE van Titanic op de proppen te komen. Een soortgelijk iets is aan de hand met de SE's van Die hard, in de VS heeft Fox de rechten, geen probleem 5 star collection en hopsa, maar de rest van de wereld ken wel naar een box fluiten omdat het laatste deel door Buena Vista is uitgebracht, of terwijl we moeten het doen met wat we nu hebben, denk ik !!!!

Marco
14-11-2001, 16:43
Maar dat houdt niet in dat de Regio 2 S.E. versies van Die Hard I en II wel komen.

Maar goed eerst komt True Lies 5 star editie. Ook deze R1 is 'kaal' en 'niet anamorph'. Daar zijn Van Ling en Cameron mee bezig.

Beloved
08-08-2002, 21:58
Ik las het vanmiddag eerst op BBC teletext pagina 579, en heb t even nagekeken, maar er komt dus inderdaad een S.E. van Titanic, althans, volgens play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=105928) .Hij komt dan alleen in Regio 2, op 30/9 2002... Wat de extra's zijn staat er nog niet bij, alleen dat het de collector-s edition is dus ik hoop dat ze er wat moois van maken.
Ik vond het al achterlijk dat er van één van de meest succesvolle films ooit zo'n simpele dvd was...

Rochan
08-08-2002, 22:11
Ik las het vanmiddag eerst op BBC teletext pagina 579, en heb t even nagekeken, maar er komt dus inderdaad een S.E. van Titanic, althans, volgens play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=105928) .Hij komt dan alleen in Regio 2, op 30/9 2002... Wat de extra's zijn staat er nog niet bij, alleen dat het de collector-s edition is dus ik hoop dat ze er wat moois van maken.
Ik vond het al achterlijk dat er van één van de meest succesvolle films ooit zo'n simpele dvd was...

Dat is dan goed nieuws. Want ik ik heb express de huidige versie niet gekocht, omdat het een minimale uitgave is. En deze film verdient gewoon een S.E. versie :cool:

Lex v/d Moolen
08-08-2002, 22:15
Dat is dan goed nieuws. Want ik ik heb express de huidige versie niet gekocht, omdat het een minimale uitgave is. En deze film verdient gewoon een S.E. versie :cool: Mm, ik heb hem laatst gekocht bij Bart Smit, voor 10 euro. Die versie is idd helemaal kaal, maar de film is wel van goede kwaliteit.

Maar ik ben benieuwd.

Beloved
29-08-2002, 18:03
er komt dus geen special edition van titanic...
we zijn weer eens blij gemaakt met een dooie cavia, om het zo maar eens te zeggen...
er komt eind september gewoon een kale dvd uit met de 1e soundtrack erbij. die volgens mij iedereen al wel heeft.

*snik*

Gert Paassen
31-08-2002, 23:01
De beeldkwaliteit is toch goed van deze film.
Wat maakt nou al die extra's uit bij mij gaat het alleen om het beeld en het geluid de extra's kijk ik nooit.
Voor mij hoeven ze daarom niet speciaal Se's uit te brengen.
bij elke film hoort het gewoon zo te zijn dat ze de director's cut met het beste beeld en geluid op de dvd zetten .

Beloved
31-08-2002, 23:11
ik ben juist ol op de xtra's ;) en de director's cut wil ik ook eens zien; die zou ongeveer 4 uur duren en in de bioscoop komen, ongeveer een half jaar na de eerste release maar daar heb ik verder ook nix meer over gehoord...

Frank
01-09-2002, 19:23
Op DVD-Home is te lezen dat er, volgens Fox, volgend jaar een Special Edition van Titanic uitkomt. Dit door werkzaamheden van James Cameron aan andere projecten.

Johan van den D.
01-09-2002, 19:31
De beeldkwaliteit is toch goed van deze film.
Wat maakt nou al die extra's uit bij mij gaat het alleen om het beeld en het geluid de extra's kijk ik nooit.
Voor mij hoeven ze daarom niet speciaal Se's uit te brengen.
bij elke film hoort het gewoon zo te zijn dat ze de director's cut met het beste beeld en geluid op de dvd zetten .
helemaal mee eens
zolang het beeld en geluid maar van uitstekende kwaliteit zijn is het goed voor mij
daar gaat het mij tenslotte om
en de film zelf natuurlijk:)

Hilde
01-09-2002, 19:38
Hopelijk doen ze er dan ook een heleboel vette extra's bij, maar dat zal wel zo zijn.

Dat zal eens tijd worden dat er eens wat extra´s op komen. Ben blij dat ik hem destijds op VHS heb gekocht. Ik heb hem helemaal grijs gedraaid. Zo leuk vond ik hem.

Beloved
01-09-2002, 21:12
ik heb twee special edition VHS... eentje met foto's + filmstrip in n mooie doossie en een grotere doos met foto's, filmstrip, boekje en script en de making of...

Beloved
17-09-2002, 13:28
3 maart 2003; Titanic S.E.

seetie
17-09-2002, 14:23
3 maart 2003; Titanic S.E.

is dat de Sunken Edition ? :D

Johan van den D.
17-09-2002, 15:00
is dat de Sunken Edition ? :D
:D :D :bier:

Jason Bourne
17-09-2002, 18:49
3 maart 2003; Titanic S.E.

Toevallig al iets bekend over de specs of ben ik nu te optimistisch?:D

rkrijger
14-11-2005, 08:06
Op dvdinfo.be las ik iets van een €5 retour actie voor mensen die de oude versie hadden. Hoe zit dat? Hoe werkt dat?

Frank
14-11-2005, 10:22
Op dvdinfo.be las ik iets van een €5 retour actie voor mensen die de oude versie hadden. Hoe zit dat? Hoe werkt dat?
Bij de nieuwe DVD zal wel een foldertje zitten waarin dat uitgelegd wordt.

Marc Raps
14-11-2005, 19:58
Bovendien geeft Fox een vergoeding van vijf euro aan iedereen die oude inlay van zijn vorige video- of dvd-versie terugstuurt.

Klik (http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=2037)

Blijf je wel met een DVD of VHS zonder hoesje zitten. :|

Mark Knoop
14-11-2005, 21:09
Ik had de oude versie ook, maar had 'm al voor 5 euro verkocht voordat ik wist van deze actie. Geen verschil dus.

wayne
16-11-2005, 11:58
de r1[ws r2 versie ook] special edition heeft een veel beter geluid en beeld dan de 1disc editie,

Ook de extra's zijn super!

BASIL
25-11-2005, 18:50
De 2 verschillende edities van Titanic zijn al verkrijgbaar bij MediaMarkt Brussel (City2) :D
Ik heb dus de Deluxe Collector's Edition gekocht voor 26,99€

Liquid Bass
28-11-2005, 19:13
Ik las net op de site van de Free Record Shop dat de 4 disc versie vanaf 30 november a.s. alléén bij hen te koop is. Prijs: €29,99.

TheGodfather
28-11-2005, 21:22
Ik las net op de site van de Free Record Shop dat de 4 disc versie vanaf 30 november a.s. alléén bij hen te koop is. Prijs: €29,99.
lijkt me sterk :roll:

Frank
28-11-2005, 21:25
Ik las net op de site van de Free Record Shop dat de 4 disc versie vanaf 30 november a.s. alléén bij hen te koop is. Prijs: €29,99.
lijkt me sterk :roll:
Ro-Disc in Rotterdam heeft 'm ook, maar elders ben ik hem niet tegengekomen! De Batman SE-box was ook alleen bij FRS en Ro-Disc verkrijgbaar en King Kong - Production Notes is zoals het ernaar uitziet alleen bij Media Markt te koop.

Liquid Bass
28-11-2005, 22:37
Je reinste markt-monopolie! Kunnen we dit tegenhouden? :lol:

TheGodfather
28-11-2005, 22:50
Je reinste markt-monopolie! Kunnen we dit tegenhouden? :lol:
tuurlijk wel, door t niet te kopen en dus te importeren ;)

eevano
29-11-2005, 02:25
De 4 disc editie is ook te koop bij.

www.proxis.be & www.dvdsales.be

Frank
29-11-2005, 08:13
De 4 disc editie is ook te koop bij.

www.proxis.be & www.dvdsales.be
In België is de DVD overal te koop, maar in Nederland dus niet.

Ron kars
29-11-2005, 09:08
Bovendien geeft Fox een vergoeding van vijf euro aan iedereen die oude inlay van zijn vorige video- of dvd-versie terugstuurt.

Klik (http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=6&Id=2037)

Blijf je wel met een DVD of VHS zonder hoesje zitten. :|

Boeiend, vind het fijn dat de maatschappijen eens zon initiatief nemen, in plaats van gewoon door te gaan met double-dippen.

Liquid Bass
29-11-2005, 12:47
Ik heb bij Media Markt in Enschede gevraagd of zij de 4 disc versie hebben. Ze wisten wel wat ik bedoelde, maar ook zij krijgen hem niet.

Wel lag daar de 2 disc uitvoering, prijs: 17,99 euro.

Frank
29-11-2005, 15:10
Bij VanLeest kun je de 4-disc vanaf morgen ook kopen. Hij is dan dus te koop bij:

- Free Record Shop
- Ro-Disc (Rotterdam)
- VanLeest

BASIL
29-11-2005, 15:41
Bij VanLeest kun je de 4-disc vanaf morgen ook kopen. Hij is dan dus te koop bij:

- Free Record Shop
- Ro-Disc (Rotterdam)
- VanLeest

MediaMarkt
Fnac

TheGodfather
29-11-2005, 15:48
Bij VanLeest kun je de 4-disc vanaf morgen ook kopen. Hij is dan dus te koop bij:

- Free Record Shop
- Ro-Disc (Rotterdam)
- VanLeest

MediaMarkt
Fnac
in Belgie blijkbaar idd bij de MediaMarkt. In Nederland dus volgens de posts hierboven niet :?

Frenkel
29-11-2005, 16:53
Bij VanLeest kun je de 4-disc vanaf morgen ook kopen. Hij is dan dus te koop bij:

- Free Record Shop
- Ro-Disc (Rotterdam)
- VanLeest

En bij Fame,

Zowel FRS, Van Leest en Fame zijn van de Breukhoventjes.

Winkels die ik al lange tijd links laat liggen,... en dat blijf ik voorlopig ook maar doen.

een collega van mij ging afgelopen zaterdagochtend naar de FRS om een defecte DVD te ruilen, maar daar wilden ze niet aan beginnen omdat op dat moment de winkel alleen beschikbaar was voor de verkoop van concertkaartjes van Robie Williams :roll: .

Nou die is dus ook genezen van de FRS en gaat er ook nooit meer naar toe

Marc T.
08-01-2006, 15:17
Ik wil wel eens de verschillen zien tussen de screenshots van de 1 disc en de nieuwe anamorphe 4-disc.

:)

Drost
08-01-2006, 15:34
Ik wil wel eens de verschillen zien tussen de screenshots van de 1 disc en de nieuwe anamorphe 4-disc.

Klik! (http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews19/titanic_dvd_review.htm)