PDA

Bekijk de volledige versie : A, B of C kwaliteiten in plasma scherm?



rob de vent
07-09-2003, 23:17
:?: Dames / heren ben van plan een plasma aan te schaffen.

Na wat zoeken op het internet kom ik tot zeer grote prijsverschillen.
Dat een internet winkel goed koper kan werken lijkt mij logisch.
Maar ik vraag mij af of de geleverde spullen allemaal dezelfde kwaliteit hebben?
Weet iemand of er b.v. A, B of C kwaliteiten zijn in de plasma schermen?
of kan ik met een gerust hart de goedkoopste bestellen.

Prijzen 42 PF 9965 HD PIXEL PLUS EISA 2003-2004 Adviesprijs € 7.999,00 incl. BTW

Correct Rotterdam (winkel) € 6.999,00 incl. BTW
Diga4u.nl Alkmaar (internet) € 5390,00 incl. BTW verzenden € 39,95
Beterwitgoed (internet) € 5.599,00 incl. BTW verzenden € 0,00
Hermes Electronics(internet) € 5.950,00 incl. BTW verzenden € 75,00

Johan van den D.
08-09-2003, 20:14
A,B en C kwaliteit ??
Dit zal niet anders zijn dan met alle andere producten.
Maar als jij een bepaald type scherm heb gezien , in dit geval dus de 42 PF 9965 HD dan zal daar onderling geen verschil in zitten.
In dat geval kan je van dat type dus gerust de goedkoopste kiezen.
Maar het moge duidelijk zijn dat een ander type nummer van bijv. 10.000+ euro beter is dan het type wat jij hier als voorbeeld aanhaald.

Reinbo
08-09-2003, 20:17
Zou je voor dat budget tgeen projector kopen= mooier, groter en platter! :wink:

rob de vent
08-09-2003, 23:30
:o Bij een projector zit je wel met een lelijk scherm in de huiskamer en kan je de boel verduisteren als je tv wilt kijken, lelijke draden aan het plafond, dat vind ik ook niet zo fijn.
Bovendien kan je om de zoveel tijd honderden € aan lampen uitgeven.

Mijn vraag gaat over het feit of er verschillende kwaliteiten zijn in een en het zelde type? €1500 verschil in prijs is wel heel erg veel vind ik voor een zelfde toestel, een groot plasmascherm kost wel veel geld natuurlijk.

Alex van den Berg
09-09-2003, 00:22
Je kunt er met een gerust hart vanuit gaan dat de verkoopprijs niets aan de kwaliteit van een bepaald apparaat veranderd.. :)

Zolang het typenummer hetzelfde is, krijg je bij de duurste verkoper hetzelfde apparaat als bij de goedkoopste verkoper.

Het grote prijsverschil heeft vaak te maken met de inkoop van een winkelier...
Zo krijgt een winkelier b.v. korting wanneer hij/zij 5 of 10 dezelfde apparaten tegelijk inkoopt.
Het kan ook gebeuren dat de duurdere winkelier het model al wat langer heeft staan en dus waarschijnlijk een hogere inkoopprijs heeft betaald.

Hoe dan ook... Hetzelfde typenummer = dezelfde kwaliteit... ongeacht de prijs!

Eneeeuh.... Welkom op het forum! (y)