PDA

Bekijk de volledige versie : Mulan S.E.



Edwin V
08-09-2003, 06:49
Voor degenen die de eerste versie nog niet hebben.
dvd-home meldt dat Mulan S.E. op 3 november 2003 wordt uitgebracht.
Als de S.E. net zoveel voor stelt als bij Hercules dan hoef je de eerste versie sowieso niet te vervangen.

Die datum ook Mulan 2.

Erik Sastriawan
08-09-2003, 17:35
Ik heb Mulan R1 Gold Collection maar wat is dan het verschil??

Koen Verheyden
08-09-2003, 18:26
Raar, heb paar weken geleden aan de vertegenwoordiger van BVHE gevraagd wanneer Mulan eraan zou komen en die zei dat Mulan 2 inderdaad november ging komen, maar Mulan 1 zou pas volgen in augustus 2004

Edwin V
08-09-2003, 18:34
Raar, heb paar weken geleden aan de vertegenwoordiger van BVHE gevraagd wanneer Mulan eraan zou komen en die zei dat Mulan 2 inderdaad november ging komen, maar Mulan 1 zou pas volgen in augustus 2004Ik vond 't ook al raar. Dan is 't waarschijnlijk een foutje van dvdhome.

Mij maakt 't niet uit, maar wel jammer voor degenen die met smart zitten te wachten.

Werner
08-09-2003, 22:56
Vermits Mulan (original edition) al anamorfish was, weet ik niet wat er nog aan zou kunnen verbeteren. DTS? Zal wel niet hè. En die kinderspelletjes, tja...
Dan zou dan na Pinnoccio en Hercules de derde DVD zijn die ik niet inruil voor de nieuwere versie. De oude versies hebben zelfs niet de verplicht te bekijken trailers (yay!). Alleen als van the Little Mermaid er ooit een platinum versie uitkomt, gaat de oude zonder pardon de deur uit.

Edwin V
10-09-2003, 06:55
Ja, de kwaliteit van de eerste Mulan is prima! Ik ga 'm ook niet vervangen.
Pocahontas daarentegen kan wel een betere beeldkwaliteit gebruiken. En op de kleine zeemeermin moeten we nog een tijdje wachten. Overigens staat me daar niet van bij dat ie minder was.

michelvanduivenbode
10-09-2003, 08:42
ook ik zal m'n mulan niet vervangen voor een nieuwe versie, de beeldkwaliteit van mulan is prachtig en anamorfisch.
101 dalmatiers en inderdaad de kleine zeemeermin zal ik wel vervangen door de dubbel dvd versie's

Werner
10-09-2003, 09:30
Mulan was bij de eerste bunch Disney-releases de enige met een anamorfisch beeld. Go figure...

Erik Sastriawan
11-09-2003, 11:39
Vermits Mulan (original edition) al anamorfish was, weet ik niet wat er nog aan zou kunnen verbeteren. DTS? Zal wel niet hè. En die kinderspelletjes, tja...
Dan zou dan na Pinnoccio en Hercules de derde DVD zijn die ik niet inruil voor de nieuwere versie. De oude versies hebben zelfs niet de verplicht te bekijken trailers (yay!). Alleen als van the Little Mermaid er ooit een platinum versie uitkomt, gaat de oude zonder pardon de deur uit.

Mijn R1 heeft wel DTS als ik het goed heb. Maar kan iemand mij nu ff antwoord geven of ik een goede versie heb???

Edwin V
11-09-2003, 14:46
Vermits Mulan (original edition) al anamorfish was, weet ik niet wat er nog aan zou kunnen verbeteren. DTS? Zal wel niet hè. En die kinderspelletjes, tja...
Dan zou dan na Pinnoccio en Hercules de derde DVD zijn die ik niet inruil voor de nieuwere versie. De oude versies hebben zelfs niet de verplicht te bekijken trailers (yay!). Alleen als van the Little Mermaid er ooit een platinum versie uitkomt, gaat de oude zonder pardon de deur uit.

Mijn R1 heeft wel DTS als ik het goed heb. Maar kan iemand mij nu ff antwoord geven of ik een goede versie heb???
De nieuwe uitgave zal waarschijnlijk geen verbetering laten zien in beeld en geluidskwaliteit (zie Hercules). Deze waren van de oude R2 versie al heel goed. De R1 versie ken ik niet. Heb je 't idee dat 't veel beter kan, in vergelijking met andere tekenfilms? Oftewel als je erg tevreden bent over beeld en geluidskwaliteit dan kan de R2 versie niet beter zijn.

Erik Sastriawan
12-09-2003, 18:39
Mijn R1 heeft wel DTS als ik het goed heb. Maar kan iemand mij nu ff antwoord geven of ik een goede versie heb???
De nieuwe uitgave zal waarschijnlijk geen verbetering laten zien in beeld en geluidskwaliteit (zie Hercules). Deze waren van de oude R2 versie al heel goed. De R1 versie ken ik niet. Heb je 't idee dat 't veel beter kan, in vergelijking met andere tekenfilms? Oftewel als je erg tevreden bent over beeld en geluidskwaliteit dan kan de R2 versie niet beter zijn.

Thanx Edwin ik denk dat ik dan wel al een toppertje in huis heb en deze maar gewoon hou..