PDA

Bekijk de volledige versie : 24 seizoen 2 wanneer op dvd?



Aldarion
08-09-2003, 17:58
Wat ik me afvroeg is wanneer 24 seizoen 2 op dvd komt. Gister is hij begonnen op Yorin, maar dat ga ik niet kijken want ik wil niet iedere week weer wachten.

Kwam de dvd van seizoen 1 pas aan het einde of al eerder? Zou dat nu ook zo zijn met seizoen 2?

Jason Bourne
08-09-2003, 18:02
Als het je niet uitmaakt om geen NL ondertiteling te hebben kun je ervoor kiezen om voor de UK editie te gaan, die is al uit!

*Burp*
08-09-2003, 18:15
Bij seizoen 1 kwam de dvd pas uit (met NL subs) nadat het seizoen in zijn geheel was uitgezonden op Yorin. Dus zal het bij dit seizoen ook wel zo zijn.

Ik heb hem al gezien op de BBC en de box al thuis liggen :lol:
Super serie!

Tom van Abeelen
08-09-2003, 20:20
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering gekeken seizoen 1 nooit gezien maar ik wacht wel gewoon elke week een week :( omdat mijn engels nie zo geweldig is
tom

Jan Spoelder
08-09-2003, 21:28
Ik ga beide boxen nog eens aanschaffen. Ik heb nog nooit een aflevering gezien, maar het lijkt me wel leuk. En natuurlijk Elisha Cuthbert :lol:

Mark de Jong
08-09-2003, 21:56
En natuurlijk Elisha Cuthbert :lol:

Daar is alles mee gezegd http://www.ronja007.de/Ronja007/smilies/love_smilies/love.gif http://www.ronja007.de/Ronja007/smilies/love_smilies/loveya.gif ;)

Met een beetje geluk krijg ik de box morgen of overmorgen binnen. Ben benieuwd :)

Aldarion
09-09-2003, 13:52
Als het je niet uitmaakt om geen NL ondertiteling te hebben kun je ervoor kiezen om voor de UK editie te gaan, die is al uit!

Dat maakt me dus wel uit. :) M'n engels is niet zo fantastisch.

Max Davidse
09-09-2003, 13:57
Mij maakte het niet uit dus ik heb de limited edition season 1 and 2 boxset voor 75 eurootjes weten te bemachtigen.. :)

Alexander V
09-09-2003, 14:25
Mij maakte het niet uit dus ik heb de limited edition season 1 and 2 boxset voor 75 eurootjes weten te bemachtigen.. :)

*wat hij zegt* :lol:

Seizoen 2 is echt ijzersterk, maar ik ben bang dat je in nederland wel aan volgend jaar april moet denken voor een DVD release.

Max Davidse
09-09-2003, 14:37
Mij maakte het niet uit dus ik heb de limited edition season 1 and 2 boxset voor 75 eurootjes weten te bemachtigen.. :)

*wat hij zegt* :lol:

Seizoen 2 is echt ijzersterk, maar ik ben bang dat je in nederland wel aan volgend jaar april moet denken voor een DVD release.

Allebei de seizoenen vind ik ijzersterk.. ;)

MKW
09-09-2003, 15:11
Volgens mij kan je de boxen op play of dvdsoon kopen. Wie koopt nu nog dvd's met NL subs? Deze zijn altijd veel te duur (behalve in Mediamarkt Rotterdam) en de extra's (True Romance) worden meestal helemaal verneukt.

Max Davidse
09-09-2003, 15:39
Volgens mij kan je de boxen op play of dvdsoon kopen. Wie koopt nu nog dvd's met NL subs? Deze zijn altijd veel te duur (behalve in Mediamarkt Rotterdam) en de extra's (True Romance) worden meestal helemaal ********.

Alle mensen die wat minder zijn in engels..en ja die zijn vaak duurder...overigens is MediaMarkt ook al lang niet altijd meer zo goedkoop....

Aldarion
11-09-2003, 21:11
Ik denk dat ik hem wel ga kopen! Ik kan echt niet meer wachten. Is hij ook te koop zonder dat je moet betalen met creditcart e.d.?

Bij de engelse sub (seizoen 1) staat er vaak voor de zin de naam van wie er aan het woord is. Is dit bij de import dvd ook?

Harry V.
11-09-2003, 23:21
Ik denk dat ik hem wel ga kopen! Ik kan echt niet meer wachten. Is hij ook te koop zonder dat je moet betalen met creditcart e.d.?

Bij de engelse sub (seizoen 1) staat er vaak voor de zin de naam van wie er aan het woord is. Is dit bij de import dvd ook?

Je kan hem kopen via Rodirect als je geen CC hebt.... Is alleen wel duurder.

Als er een naam voor staat is hij bedoeld voor doven en slechthorenden. Hangt dus gewoon van de dvd af.

Aldarion
12-09-2003, 14:00
Als er een naam voor staat is hij bedoeld voor doven en slechthorenden. Hangt dus gewoon van de dvd af.

Ik heb gekeken bij FRS (wel duur) en daar staat ook alleen sub voor slechthorenden op. Is dat bij jullie dan niet zo?

Bij rodirect staat er niet bij welke subs er zijn.

Max Davidse
12-09-2003, 14:19
Als er een naam voor staat is hij bedoeld voor doven en slechthorenden. Hangt dus gewoon van de dvd af.

Ik heb gekeken bij FRS (wel duur) en daar staat ook alleen sub voor slechthorenden op. Is dat bij jullie dan niet zo?

Bij rodirect staat er niet bij welke subs er zijn.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die hele ondertiteling niet aan heb gehad...

Daan de G.
12-09-2003, 15:05
ik heb hem ook gewoon bij play besteld
kan niet wachten op die NL release 8)

Aldarion
13-09-2003, 11:37
En zit er dan bij jullie gewone engelse sub op?

Ronald Dassen
13-09-2003, 11:54
En zit er dan bij jullie gewone engelse sub op?

Ik heb de box zelf niet, maar wel hier en daar zien staan.
Volgens mij is er geen box met "gewone" engelse subs. Alleen maar ondertiteling voor doven/slechthorende.

KillerBee
13-09-2003, 12:23
ik heb hem ook gewoon bij play besteld
kan niet wachten op die NL release 8)

Daarnaast, als je een beetje engels kunt lezen/luisteren, moet je sowieso niet voor de nl release gaan, het scheelt toch maar ff zo'n € 40,-- (soms zelfs meer!).

toine_schoots
13-09-2003, 18:12
Heb ook de Limited box season 1+2, had al season 1 met NL. Alles nu gezien en t***g wat een onwijs goede serie is dit...
Op www.fox.com....is al een preview te zien van deel 3!!!!
28 oktober 2003 zonder commercials te zien.....
http://www.fox.com/24sweepstakes/preview_hi.htm
Belooft een geweldig vervolg te worden...
Dat wordt dus lang wachten..............heel erg lang!!

24 RULEZZ!!!

Toine